quote:
Hossel zequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:15 schreef Lutte het volgende:
Met mama boodschappen doen.. Es kijken of er nog wat te hosselen valt
Leg d'r maar eens lekker in de watten jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hossel ze
Ik ga zo eens een kamer uitmesten, daar moet Laysa 2 nachtjes in liggen, wel fijn als ze er dan ook daadwerkelijk in kan komen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bah bah bah ik was het bijna vergeten!!!
meestal wel zo jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wacht... ik denk dat ik het na 10x begrijpDie ene is een toekenning van de declaratie, die andere is gewoon een nieuw formulier
Ik ook bij de mijne, schijtziek vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij menzis hoefde ik nooit te declareren, nu bij die nieuwe wel
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig zat ik nog bij menzis toen ik 13x in 1 jaar naar de tandarts ben geweest
Hello dearquote:
Ja, ik heb me ook kapot betaald hoor.. hahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt Menzis kapot gemaakt Triek. Al die reorganisaties komen door jou.
Wie?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef Kally het volgende:
Pat, is echt zo, gras in je hand houden en ze komen het pakken uit je hand
Woestijnratjes in Blijdorp, had foto op FB van een baby geplaatstquote:
Paarden?quote:
Aaahquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Woestijnratjes in Blijdorp, had foto op FB van een baby geplaatst
Simone wil niet gezien worden met paarden.quote:
Terecht, ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simone wil niet gezien worden met paarden.
Ik kreeg vannacht te v eel paarden om mijn oren in de baggerquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simone wil niet gezien worden met paarden.
Ik heb serieus geen ideequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waarom eten woestijnratten gras? In de woestijn is toch heul geen gras?
Jij breid hetzelfde als ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
IK begon met 50 steken, heb er ondertussen 56
Laat ze niet loslopen he?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Lutte het volgende:
Waarom word ik altijd jonger geschat?__!
Wij staan in de rij voor de kassa, staan er twee bejaarden achter ons, van die 'vitale' types, vroeger was alles beter mensen die klagen over 'de jeugd van tegenwoordig'.
Lag een doos Haribo in de kar, beginnen ze de jingle te zingen en de man zegt tegen mama: als ze zouden weten waar het van gemaakt is zouden ze het niet meer eten! De vrouw tegen mij: En meisje, weet jij waar het van gemaakt is? Ik: jup vermalen varkensbottenDie koppen
Vervolgens begon ze een betoog dat peperkoek gezond was en kon ik haar al helemaal niet meer serieus nemen natuurlijk
Dinsdag was het een alcoholist (kende mama van vroeger, ze werkte in een kroegquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dinsdag was het een alcoholist (kende mama van vroeger, ze werkte in een kroeg) die dacht dat ik niet snapte waarom hem aan werd geraden te verhuizen omdat hij langs een slijterij woont. Tja.
Ik denk dat ze het achtergelaten haar nu opslaan. Zien we wel weer terug op Ebay als ik beroemd ben.quote:
Wa unne hommos!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, nieuwe school even gemaild. Ik zou begin juli informatie over start schooljaar etc krijgen. Nog steeds niks in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |