Dat gaat nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:08 schreef mokumboy het volgende:
Srry van spel fouten maar weet iemand hoedat kan??
Gwoon gen goed nerderlandse gelerd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:08 schreef mokumboy het volgende:
Worstenvingertjes ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:08 schreef mokumboy het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:04 schreef mokumboy het volgende:
want je hebt volgens mij al verbinding met internet alleen je moet inloggen
Ook onjuist, het probleem is dat jij niet wil betalen voor die dienstquote:dus dat is het probleem
quote:
De McDonald's bij mij in de buurt is wel erg slecht beveiligd. Toen ik daar zat met mijn laptop bleven mijn torrents gewoon door downloaden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:20 schreef Yngwie het volgende:
[..]Nee, je hebt verbinding met een proxy server waar je eerst op in moet loggen voordat je het internet kunt benaderen
[..]
Ook onjuist, het probleem is dat jij niet wil betalen voor die dienst
Tip: Zoek een McDonald's op
Internetten ook en dan wil ie ook nog steedsquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]Hij is op vakantie zegt ie.
Vet vreten en computeren is wat hij waarschijnlijk thuis ook al doet.
Waarom denk je dat dat niet de bedoeling is?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De McDonald's bij mij in de buurt is wel erg slecht beveiligd. Toen ik daar zat met mijn laptop bleven mijn torrents gewoon door downloaden.
In de meeste gevallen zijn die poorten geblokkeerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat niet de bedoeling is?
http://www.mcdonalds.nl/p(...)aurants+in+nederlandquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De McDonald's bij mij in de buurt is wel erg slecht beveiligd. Toen ik daar zat met mijn laptop bleven mijn torrents gewoon door downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |