Nou nou nou. Dat mag je ook gewoon aangeven hoor. Wat zou je er in willen hebben jongen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht van oprotten met die lammetjes.
Begin maar met een vinger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat mag je ook gewoon aangeven hoor. Wat zou je er in willen hebben jongen.
Vraag een vinger en je krijgt de hele vuistquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Begin maar met een vinger.![]()
(ik kon de herfst-OP niet vinden)
Mooie dames in bikiniquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mooie dames in bikini, jij wel toch?quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mooie dames in bikini, jij wel toch?
Trek een bikini aan en ga ff voor de spiegel staan dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mooie dames in bikini, jij wel toch?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:29 schreef Troel het volgende:
Ja en dan heeft Samzz wel die foto's en jullie nog steeds niet
ze mogen hier gedeeld wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:29 schreef Troel het volgende:
Ja en dan heeft Samzz wel die foto's en jullie nog steeds niet
Dat zou een optie kunnen zijn jaquote:
Wacht maar op die foto's van San. Dan hou je 't niet meer droogquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn ja
Hier is het droog
Ik val niet op vrouwenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wacht maar op die foto's van San. Dan hou je 't niet meer droog![]()
Ga je gangquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
En op de meeste reacties kan niets anders posten dan:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
En op de meeste reacties kan niets anders posten dan:
Ik doe helemaal niksquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Da's een best lange sluitertijd die je gebruikt, Samzz!Schiet eens op!
Zieltje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit ik hier al een uur voor niks te F5'en...
En wat een heerlijk rondje heb ik gelopen. Super weer!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:57 schreef Daywalk3r het volgende:
't blijft ook regenen he. Hopen dat ik vanmiddag wel ff rondje kan lopen in Zwolle.
Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vraag het de atmosfeer!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat is dat voor een weer man?
Die is ontploftquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vraag het de atmosfeer! [ afbeelding ]
aapjes kijken?quote:
Italië, rij morgen wegquote:
Wellicht bedoeld hij gebied/plaatsquote:
Dit dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wellicht bedoeld hij gebied/plaats
Italië was al genoemd, leek me duidelijk genoegquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je iets duidelijker zijn kerel
Was t ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Italië was al genoemd, leek me duidelijk genoeg
Jij zit in de vakantie stemming.quote:
Naar de kapper?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Best wel n beetje zenuwachtig voor morgen.
Ze hebben me al een negatief huuradvies gegeven, aan de hand van hun berekeningen. Ben er van overtuigd dat mijn berekeningen wel kloppen, en die van hun niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar zou ik ook huizenhoog tegenop kijken.
NIBUD houdt volgens mij iets van 1/3e van je netto maandinkomsten aan, als uitgave voor huur/hypotheekquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben me al een negatief huuradvies gegeven, aan de hand van hun berekeningen. Ben er van overtuigd dat mijn berekeningen wel kloppen, en die van hun niet.
Neem een grote hakbijl mee. Dat overtuigt vaak beter dan die stomme getallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben me al een negatief huuradvies gegeven, aan de hand van hun berekeningen. Ben er van overtuigd dat mijn berekeningen wel kloppen, en die van hun niet.
Mag je niet gaan huren ofzo met dat negatieve advies?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze werken met een berekening van het NIBUD weet ik al.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
NIBUD houdt volgens mij iets van 1/3e van je netto maandinkomsten aan, als uitgave voor huur/hypotheek
Geschminkt als clown, hè.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neem een grote hakbijl mee. Dat overtuigt vaak beter dan die stomme getallen.
Het mag wel. Het is niet bindend. De enige consequentie is dat ze geen betalingsregeling met je willen treffen als je de huur niet kan betalen (als ik het goed begrepen heb)quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag je niet gaan huren ofzo met dat negatieve advies?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geschminkt als clown, hè.
[ afbeelding ]
"Did someone say negatief huuradvies?"
Inderdaad, dat komt overtuigender over dan een standaard grijze muis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geschminkt als clown, hè.
[ afbeelding ]
"Did someone say negatief huuradvies?"
Ik ben iig geen standaard grijze muis, dus dat is goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, dat komt overtuigender over dan een standaard grijze muis.
Ja, maar je bent geen clown!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben iig geen standaard grijze muis, dus dat is goed.
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar je bent geen clown!
Dreigen als/met clown(s) is altijd beter!
is er wat te doen in Goor?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Goor wel, echt iedereen is vrij.
Ik ben wel een clown, en dat is soms best wel makkelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar je bent geen clown!
Dreigen als/met clown(s) is altijd beter!
schoolvakantie?quote:
Denk het wel, want de werklui zijn nog steeds aan het graven hier. Binnenkort eindelijk glasvezelquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schoolvakantie?
en bouwvak duurt toch nog even?
Zelfs de hoeve is nog eerder.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Denk het wel, want de werklui zijn nog steeds aan het graven hier. Binnenkort eindelijk glasvezel
Daarom houden we zo veel van je, Teun!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben wel een clown, en dat is soms best wel makkelijk
Ik ben zo ontroerd dat ik een traan moest latenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom houden we zo veel van je, Teun!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik woon nu in haaksbergen, ik heb glasvezel via lijbrandt.quote:
Ah, Reggefiber. Zij hebben zich op het laatste moment teruggetrokken, want Cogas legt ook al glasvezel aan. Even leek het erop dat er 2 glasvezelaansluitingen zouden komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik woon nu in haaksbergen, ik heb glasvezel via lijbrandt.
m'n pa in de hoeve heeft kpn
ja, dat vond ik ook al zoiets stomsquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, Reggefiber. Zij hebben zich op het laatste moment teruggetrokken, want Cogas legt ook al glasvezel aan. Even leek het erop dat er 2 glasvezelaansluitingen zouden komen
Wel meer keusquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook al zoiets stoms![]()
Interessantquote:
interessant kastje jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel meer keusNu moet ik wachten op Cogas, en die zijn niet snel
[..]
InteressantQua hardware vergelijkbaar met de meeste tablet PC's. Ik zie vooral toepassingen voor remote monitoring, apparaten die ergens in het veld draaien om daar meetgegevens van te verzamelen.
Het is ook een volwaardige computerquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
interessant kastje ja
het is ook wel leuk om gewoon mee te knutselen
Je kunt er in feite net zoveel mee als een gewone linux pc
er zijn linux distro's die daar opgezet kunnen worden. in ieder geval van fedora is er een versie voor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook een volwaardige computerHet is vooral afhankelijk of het OS ARM ondersteunt. Met open source gaat dat vrij makkelijk.
Implementeer dit erinquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zijn linux distro's die daar opgezet kunnen worden. in ieder geval van fedora is er een versie voor.
mja, eerst maar eens kijken of er een te krijgen is, en dan kijk ik wel verder. ik ga eens kijken of ik nog zin heb om nog wat aan de biertafel te doen
zitten we misschien wel aan te denkenquote:
Met een Ardiono kun je er geen kek beeldscherm mee aansturen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zitten we misschien wel aan te denken
maar dan met een arduino de biertafel aansturen en dan met die computer besturing op afstand en logs en andere dingen bijhouden.
met de arduino kun je wel een display aansturen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een Ardiono kun je er geen kek beeldscherm mee aansturen.
Een 7-segment display zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met de arduino kun je wel een display aansturen.
maar een arduino kun je ook aan de pc hangen en data tussenbeide uitwisselen.
er zijn modules met een nokia schermquote:
donders wat dom lull'nquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha
Zo'n voorstander voor de opknapping van de weg tussen zwolle en ommen :
Ik woon in witharen, de weg komt niet door witharen dus ik ben een voorstander![]()
Dat kun je wel zeggen; HDMI kabel erin en pimp my biertafelquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
maar met zo'n raspberry gaat het wel veel makkelijker.
Biertafel DeLuxequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen; HDMI kabel erin en pimp my biertafel
whahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Glasvezel in Goor en de Lutte.. En Nijverdal (metropool) heeft niks.
Weet wat je plek is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Glasvezel in Goor en de Lutte.. En Nijverdal (metropool) heeft niks.
ja, goed ideequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Controllers er aan en je kunt het bierspel spelen
tjah, de hoeve was als een van de eersten met glasvezel hier in de buurtquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, de domme wonen in nijverdal, je weet wel, dat achtergestelde gat
jij woont toch in maastricht?quote:
sorryquote:
Hello love, how's life?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, de domme wonen in nijverdal, je weet wel, dat achtergestelde gat
Lovely, thank you. 1 day away from a three week vacation.quote:
Nice!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lovely, thank you. 1 day away from a three week vacation.
The first 2 weeks i dont have anything planned, maybe the last week im going with 2 friends to wintermountain.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Planning on going away or just chilling around in the Netherlands?
Hahaha! Wintermountainquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
The first 2 weeks i dont have anything planned, maybe the last week im going with 2 friends to wintermountain.
I'm sorry, I don't know how to make a Royale, but I could get you a McChicken with cheese?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Make me a Royale with cheese, woman!
Yes, u have some free time de during you're school period right? The rest of the year im working.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha! Wintermountain![]()
Awesome! I don't have any free weeks at all. I'm just working fulltime now..
That won't be neccesary. I've reached my carbs-tax for today.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I'm sorry, I don't know how to make a Royale, but I could get you a McChicken with cheese?
You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Make me a Royale with cheese, woman!
Also then I'm working fulltime. So I never have a week off.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yes, u have some free time de during you're school period right? The rest of the year im working.
I don't know, tell me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Allright. You deserve some free time. But money is important to unfortunately.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Also then I'm working fulltime. So I never have a week off.
No free time for mequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Allright. You deserve some free time. But money is important to unfortunately.
Mayonaise (Pulp fiction) (volgens mij doelde 100% daar op)quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No free time for me![]()
And yeah, I deserve it, but need the money more!
Dat is gewoon fucking lelijk aan studerenquote:
Ja je moet wel werken om het te kunnen betalen en dan komen die homos ook nog met langstudeerboetesquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is gewoon fucking lelijk aan studeren
Nou, het is ook dat jullie thuiskomen van werk, met je luie reet op de bank kan ploffen en verstand op nul kan zetten. Ik kom doordeweeks thuis van school, en moet gewoon nog door tot laat in de avond om me voor te bereiden op de volgende dag qua studie. En dan inderdaad ook nog werken om mijn studie te kunnen betalenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je moet wel werken om het te kunnen betalen en dan komen die homos ook nog met langstudeerboetes
Oh dat doe ik ook niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is ook dat jullie thuiskomen van werk, met je luie reet op de bank kan ploffen en verstand op nul kan zetten. Ik kom doordeweeks thuis van school, en moet gewoon nog door tot laat in de avond om me voor te bereiden op de volgende dag qua studie. En dan inderdaad ook nog werken om mijn studie te kunnen betalen![]()
Dus jullie mensen die werken moeten niet zo zeiken
Kloptquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook niet hoor40 uur per week is eigenlijk niks. Student, huisvrouw, vrachtwagenchauffeur en nog wel meer maken veel meer uur p/w. Maar ff 3 weken uit de "sleur" is wel fijn.
Maar gelukkig heb ik het naar mijn zin op het werk dus zie ik er niet tegen op om na 3 weken weer te moeten werken. Dat was vorig jaar en het jaar daarvoor wel anders. Toen zag ik dat allemaal niet zo zitten.quote:
Hmhm, snap ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik het naar mijn zin op het werk dus zie ik er niet tegen op om na 3 weken weer te moeten werken. Dat was vorig jaar en het jaar daarvoor wel anders. Toen zag ik dat allemaal niet zo zitten.
Respect. Ja daar heb ik geluk mee. 40 uur werk en de rest tijd. Al zit het soms nog wel krap met 3 x sport en thuis dingetjes doen. Woon ik nog niet eens op mezelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, snap ik.
Ik vind mijn werk ook leuk. En mijn studie ook. Dus dat is het punt ook niet. Maar het zo weinig tijd voor mezelf en mijn sociale leven hebben heeft me het afgelopen jaar echt enorm kapot gemaakt. Daarom mijn derde jaar in 2 jaar doen, zodat ik het komende jaar en het jaar erop meer tijd heb voor mijzelf, zodat ik mijn zelfvertrouwen stabieler kan maken en een goede zet stevige benen krijg
Ik ook. Morgen kwart voor 7 wekker. Veel te veel bier op alweer. Maja bijna vakantie.quote:
Pff, ik heb inderdaad ook nog het schoonhouden van mijn kamer erbij. Zelf koken, boodschappen doen. Blehquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Respect. Ja daar heb ik geluk mee. 40 uur werk en de rest tijd. Al zit het soms nog wel krap met 3 x sport en thuis dingetjes doen. Woon ik nog niet eens op mezelf.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, ik heb inderdaad ook nog het schoonhouden van mijn kamer erbij. Zelf koken, boodschappen doen. BlehMaarja. Moet gewoon meer tijd voor mijzelf creëren, na zeker 10 jaar alleen maar bezig zijn met andere dingen.
Kun je er niet eens gewoon ff uit voor een week of twee? Gewoon helemaal niks doen en kww?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, ik heb inderdaad ook nog het schoonhouden van mijn kamer erbij. Zelf koken, boodschappen doen. BlehMaarja. Moet gewoon meer tijd voor mijzelf creëren, na zeker 10 jaar alleen maar bezig zijn met andere dingen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:21 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh..
Zou vanmorgen moeten aankoppelen in weerselo, dus ik kom daar aan staat mijn trailer er niet..
Dus ik weer naar de zaak staat ie daar mooi te zijn.
Ik zeg goedemorgen Bas
Ligt niet aan jou toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:21 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh..
Zou vanmorgen moeten aankoppelen in weerselo, dus ik kom daar aan staat mijn trailer er niet..
Dus ik weer naar de zaak staat ie daar mooi te zijn.
Ik zeg goedemorgen Bas
Nice.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:43 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Heb net een nieuwe lens besteld voor mijn digicam.
[ afbeelding ]
Nja als ik ff wakkerder was geweest dan had ik m miss wel zien staan..quote:
Specs: http://www.dpreview.com/news/2006/10/1/zeiss1700f4quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Specs?
Kunnen we mooi een keer popjes spotten...
Dat zijn kekke specs. Slechts 256 kilo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Specs: http://www.dpreview.com/news/2006/10/1/zeiss1700f4
Past wel bij mijn nieuwe huis: http://www.funda.nl/koop/(...)6-vorderban-2/fotos/
Mogge moppie!quote:
Ik kan niet stilzitten. Omdat ik dat dus nog nooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoera voor niet kunnen slapen door muggen
[..]
Kun je er niet eens gewoon ff uit voor een week of twee? Gewoon helemaal niks doen en kww?
...ja daar heb ik een karretje voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat zijn kekke specs. Slechts 256 kilo.
Heb je geen leuke en onderhoudende hobby's dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet stilzitten. Omdat ik dat dus nog nooit heb gedaan.
Als ik een hele dag niks te doen heb, word ik gewoonweg depressief..
Maar ik zou best graag een week op vakantie willen. Gewoon weg. Maar daar heb ik het geld niet voor.. zowel om uit te geven niet, als om het een week niet te verdienen niet.
En dan maar hopen dat de vogeltjes niet wegvliegen als je er aankomt met je karretje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ja daar heb ik een karretje voor.
[ afbeelding ]
Typisch zo'n huis van mensen die gewoon willen laten zien dat ze geld hebben. Enorm lelijk!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Specs: http://www.dpreview.com/news/2006/10/1/zeiss1700f4
Past wel bij mijn nieuwe huis: http://www.funda.nl/koop/(...)6-vorderban-2/fotos/
Hoi skattiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn kekke specs. Slechts 256 kilo.
Kansloos huis trouwens.
[..]
Mogge moppie!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:50 schreef Kreator het volgende:
Ik vond de binnenkant en de tuin wel mooi..
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je geen leuke en onderhoudende hobby's dan?
*doet zonnedansje*quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat je vandaag de zon nog even doorbreken voor ons?
Argh! Iedereen met bijna vakantie..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:18 schreef Under_Score het volgende:
jawohl, erg goed zelfs, bijna vakantie!hoe is het daar dan? nog trailers over het hoofd gezien?
Dat kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Under_Score het volgende:
goed bezigje hebt er wel slecht weer bij, dat wel.
quote:
Moesson in Hengeloquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef Impect het volgende:
Tropical Night Hengelo valt ook wel in het water morgenavond
Zoals elk jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef Impect het volgende:
Ah oké;) Ja jammer, wou er wel heen maar als het regent dan is er toch niks te doen..quote:
En moeilijke woorden gebruiken en over seks praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je nou wel, een hakbijl en een clownsschmink doen wonderen
Wat heb je allemaal gezegd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En moeilijke woorden gebruiken en over seks praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuckin' weird!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef Impect het volgende:
zulks een vocabulair.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het woord recapituleren gebruikt.
Ik vind het zo'n mooi woordquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:46 schreef Under_Score het volgende:
ik moest hem ook opzoeken om eerlijk te zijn![]()
maar in retrospect best een logisch woord.
Ik woon straks wel 1 hele km verderop.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef Under_Score het volgende:
nee dat niet inderdaad, maar bij de émte loop ik ook vaak genoeg.
Daar heb ik inderdaad over nagedacht.quote:
Dat vatte ze natuurlijk op als capituleren, en zo geschieddequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het woord recapituleren gebruikt.
Goede tip. Niet geheel werkbaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het even kan nooit naar Hengelo...
Oh no you didn't!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooi woord
En toen ik aan het recapituleren was, en zei dat ik dan vanaf de 20e naakt in de huis kan dansen en overal seks kan hebbne (o.a.) keek ze me nog vreemder aan.
Ze bevestigde het wel.
Indien mogelijk, graagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het even kan nooit naar Hengelo...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je al een huis gevonden in Hengelo?
Nou, dat gaat wat ver...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]. Dan zou ik nog eerder naar Glanerbrug gaan.
Het is vanuit Enschede dichterbij dan Hengelo hoorquote:
Dat is dan ook het enige voordeelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vanuit Enschede dichterbij dan Hengelo hoor.
Glanerbrug is pas leuk als je een tatoeage in je nek hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vanuit Enschede dichterbij dan Hengelo hoor.
Hoe vaak kom jij ook weer in Glanerbrugquote:
Hmm... Dat heb ik niet. Wil ik ook niet, toch kan je er toffe huizen vinden en is er veel groenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Glanerbrug is pas leuk als je een tatoeage in je nek hebt.
Nouja nooit, en dat zegt toch ietsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
Hoe vaak kom jij ook weer in Glanerbrug? Vergeleken met Hengelo is het vele malen beter. Vooral in de grensgebieden met Enschede. Dolphia daargelaten
.
Ja, vooral dat je er niks van kan zeggenquote:
Dolphiaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij ook weer in Glanerbrug? Vergeleken met Hengelo is het vele malen beter. Vooral in de grensgebieden met Enschede. Dolphia daargelaten
.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DolphiaDe enige plek waar je rustig een kratje bier voor je huis kan drinken zonder raar in je getatoeëerde nek aangekeken te worden.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DolphiaDe enige plek waar je rustig een kratje bier voor je huis kan drinken zonder raar in je getatoeëerde nek aangekeken te worden.
Ja, maar toch, je woont in Glanerbrug.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Dat heb ik niet. Wil ik ook niet, toch kan je er toffe huizen vinden en is er veel groen.
De Oikos is wel triest jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar toch, je woont in Glanerbrug.
Heb er trouwens zelf ook 3 jaar gewoond. Op deOikos.
Inderdaad triest. In die kansenflat Helios.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Oikos is wel triest ja. Maar Beekveld is prima, hoor. Voskamp en de Vlinderbuurt ook. Al is die laatste wel doodsaai met allemaal dezelfde huizen
.
Bejaarden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad triest. In die kansenflat Helios.Als je met 10 km/u door de straat reed waren de mensen al van plan de banden van je auto lek te steken omdat je een doodrijder was.
Oh ja, die krengenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad triest. In die kansenflat Helios.Als je met 10 km/u door de straat reed waren de mensen al van plan de banden van je auto lek te steken omdat je een doodrijder was.
Opruimen doet wonderen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
Godverdekut. Wat is het hier hoerig druk vandaag..
.
.
En er is een vliegenplaag dankzij een BBQ gisteren...
En een dagje uit bij de Ikea met allemaal dezelfde Gaastra jasjes, vrouw met een kek kapseltje, jengelende kinderen. Niet meer dan logisch dat ze afgezonderd zijn van de rest van de maatschappij. Waarom zou je daar langs willen rijden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Huismannetjes en vrouwtjes met kids, Golden Retriever en stationwagon en zo.
Mooi, hè. Zelfde fietsen, landkaartje op het stuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En een dagje uit bij de Ikea met allemaal dezelfde Gaastra jasjes, vrouw met een kek kapseltje, jengelende kinderen. Niet meer dan logisch dat ze afgezonderd zijn van de rest van de maatschappij. Waarom zou je daar langs willen rijden?
E-bikes hè! En anders nordic walking.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi, hè. Zelfde fietsen, landkaartje op het stuur.Ik moest er langs om thuis te komen.
Nee, voor mij geen Vinex-wijk meer.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Huismannetjes en vrouwtjes met kids, Golden Retriever en stationwagon en zo.
Jullie zijn ook een vreemde eend in de bijtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
Ik woon in een vinex-wijk. Maar ons huis is alles behalve vinex.
Aan onze kant van de wijk wel jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een vreemde eend in de bijt
eend eend ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een vreemde eend in de bijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
eend eend ?NOOOO!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
eend eend ?Oh wat heb ik jou gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
eend eend ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
das donders op tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:15 schreef Troel het volgende:
Zo. Tijd om zo mijn bed in te duikenBen moe
Schoolreisje naar Obelink?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef Troel het volgende:
Het was vanochtend ook al 6 uur
En drukte rondom schoolreisjes en de hele ochtend in Obelink rondgewandeld vreeeeeet energie
Nee, Oudste op schoolreisje en jongste meegesleept naar Obelinkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |