Ik had gister weer een andere jongen op bezoek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je niet zoveel over andere jongens praten
Misschien helpt de mannelijke assistent ook wel meequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Door de TT moest ik denken aan de tandarts die al mijn ex haar gaatjes vult
Ik heb gisteren ook gewoon keihard liggen neuken dus wat je zegt doet me niksquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had gister weer een andere jongen op bezoek.
Pas op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien helpt de mannelijke assistent ook wel mee
Mooi voor jequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren ook gewoon keihard liggen neuken dus wat je zegt doet me niks
Ik hoop niet dat hij te diep boortquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Door de TT moest ik denken aan de tandarts die al mijn ex haar gaatjes vult
Wat een gore slet zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
Ik zocht gisteren mijn ex-ex op (eentje eerder). Die heeft gewoon nog steeds met dezelfde gozer als waar ze mee kreeg toen het uit ging tussen ons.
Dat was zes jaar geleden ofzo.
Echt een vieze hoer.quote:
Is toch mooi, als ze schijnbaar de ware liefde vindt na jou? Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik iemand iets heb bijgebracht. Waarschijnlijk 'gatverdamme, hem nooit weer, ik kies het tegenovergestelde' en dat blijkt dan een goede keuzequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
Ik zocht gisteren mijn ex-ex op (eentje eerder). Die heeft gewoon nog steeds met dezelfde gozer als waar ze mee kreeg toen het uit ging tussen ons.
Dat was zes jaar geleden ofzo.
Moet je nagaan als je ex lesbisch is 'geworden'. Dan heb jij het verpest voor de gehele mannelijke bevolking!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is toch mooi, als ze schijnbaar de ware liefde vindt na jou? Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik iemand iets heb bijgebracht. Waarschijnlijk 'gatverdamme, hem nooit weer, ik kies het tegenovergestelde' en dat blijkt dan een goede keuze
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:11 schreef muhahaha het volgende:
Ah mijn ex is inmiddels gaan samenwonen met zijn nieuwe vriendin
Ze heeft wat met een halve neger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is toch mooi, als ze schijnbaar de ware liefde vindt na jou? Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik iemand iets heb bijgebracht. Waarschijnlijk 'gatverdamme, hem nooit weer, ik kies het tegenovergestelde' en dat blijkt dan een goede keuze
Jesus, ik vond mijn ex al snelquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Die van mij woonde twee maanden nadat het uit was al samen met haar nieuwe vriend
Een van mijne was na een half jaar al zwanger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Die van mij woonde twee maanden nadat het uit was al samen met haar nieuwe vriend
Aah mijn ex was al *verliefd* toen ik haar nog neuktequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze was 3 uur nadat het uit was al met hem samen
Zeker ook nog van een neger?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een van mijne was na een half jaar al zwanger.
Die van mij had vorig jaar zomer ook verliefde gevoelens voor een collega van haar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah mijn ex was al *verliefd* toen ik haar nog neukte.
En daarna zand erover zeker?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:14 schreef shifto het volgende:
Al mijn exen zijn nog single sinds ik ze verlaten heb, want ja, na mij val je gewoon in een gat![]()
Must resist....clam...jokes...quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Die van mij had vorig jaar zomer ook verliefde gevoelens voor een collega van haar.Een sushikok.
En ik kon het nog supergoed met die gast vinden ook.
Misschien kan ik morgen weer.quote:
Slettebak.quote:
Ik ben nog altijd voor 33% onschuldig is uit een test geblekenquote:
de wie?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
Cue is de vrouwelijke Hank Moody van deze SC.
Weet ik niet meer. Ik heb nog steeds geen idee hoe je er uit ziet en dat is imho best wel essentieel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd voor 33% onschuldig is uit een test gebleken
Je had al aangegeven niet te willen, remember
Ik ben je type nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
Weet ik niet meer. Ik heb nog steeds geen idee hoe je er uit ziet en dat is imho best wel essentieel.
Californicationquote:
Alsof we hobby's moeten gaan bespreken.quote:
Ergo ze vind je niet leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsof we hobby's moeten gaan bespreken.!
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
hoe je er uit ziet en dat is imho best wel essentieel.
Precies, je raakt toch niet uitgepraat over zijn haar dus de rest doet er niet toe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsof we hobby's moeten gaan bespreken.!
Aah ja, nooit gekekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:
Hank is van de serie Californication. Die neukt alles wat losloopt
Ik ga naar de kappeuuurrr. Om 18 uur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, je raakt toch niet uitgepraat over zijn haar dus de rest doet er niet toe.
Je bent geen lekker mokkel?quote:
Volgens mij niets voor mij. Heb het ooit wel eens gedownload, maar al gelijk afgehaakt ofzo. Tijd terug alweer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:23 schreef muhahaha het volgende:
Vermakelijke serie, vooral het eerste seizoen.
Nou je stelt je clam wel ter beschikking maar ik zie nooit foto's. De beeldvorming is dus positief geweest. Maar nu geef je aan van niet dus nu vraag ik me vooral af wat voor soort gasten je allemaal doet.quote:
Ze heeft foto's gepost in het topicquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou je stelt je clam wel ter beschikking maar ik zie nooit foto's. De beeldvorming is dus positief geweest. Maar nu geef je aan van niet dus nu vraag ik me vooral af wat voor soort gasten je allemaal doet.
Ik heb 1 foto, leek me meer dan genoegquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:24 schreef Skv het volgende:
Nou je stelt je clam wel ter beschikking maar ik zie nooit foto's. De beeldvorming is dus positief geweest. Maar nu geef je aan van niet dus nu vraag ik me vooral af wat voor soort gasten je allemaal doet.
Dat valt zowaar nog best meequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij vaag alternatieve gasten met baardjes, soms een muts op en een gitaar thuis.
Komt door murquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
NU HEBBEN WE HET ALWEER OVER ANDERE JONGENS!!!!
Het gaat te makkelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
NU HEBBEN WE HET ALWEER OVER ANDERE JONGENS!!!!
dat zijn geen meisjes meer te noemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:32 schreef shifto het volgende:
[..]
je kan ook naar de hoeren en ben je er weer een week vanaf.
Momentquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Nou jongens.. hoe onschuldig zijn jullie nog?
http://www.modeemi.cs.tut.fi/~ace/purity.html
Wat is een MOSquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Tering die test.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
"M.O.S." = Member of the Opposite Sex. "M.S.S." = Member of the Same Sex. "*" = "Have you ever" does not apply.quote:
En wat is necking?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"M.O.S." = Member of the Opposite Sex. "M.S.S." = Member of the Same Sex. "*" = "Have you ever" does not apply.
Necking can refer to:quote:
je moest ook op 'calculate your purity' klikkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:40 schreef muhahaha het volgende:
Alles ingevult, druk ik op ok, page cannot be displayed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En uiteindelijk is het een score van zoveel op 100. Dusja, vink je die niet aan, ben je gelijk wat onschuldigerquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
Sommige vragen.
Willingly committed incest?
Committed statutory rape? (7)
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je moest ook op 'calculate your purity' klikken
Gewoon het aantal vinkjes tellenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Ik kan wel teruggaan en opnieuw proberen echter krijg ik geen resultaten te zien
.
Dan verzin ik die wel, ik ben redelijk puur
Wat is dat voor kuttest. Als ik op 'ingeven' klik doet ie niks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Dan scoren we gelijk.quote:
Ik scoorde laag op de SOA's, orgies en zwangerschappenquote:
Same herequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:56 schreef Skv het volgende:
Ik scoorde laag op de SOA's, orgies en zwangerschappen
Ik ookquote:
Ik laag op drugsquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik scoorde laag op de SOA's, orgies en zwangerschappen
Nu weet ik waar shift op scoordequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here
ow en op bestiality en zaken mbt rape
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here
ow en op bestiality en zaken mbt rape
Ik op beide en alles pre-puberteitquote:
Je wilde gewoon de score opkrikkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
dacht even kijken of het helpt als je je leeftijd invult.. dat ie hem dan wel pakt met die 'ok' knop.
Vul ik '23' in. Men dat ben ik al een paar jaar niet meer
hihi krikkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je wilde gewoon de score opkrikken
Wat een braaf baasje ben je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik op beide en alles pre-puberteit
61% puur op de 2e test
Ik voel me heel Christelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een braaf baasje ben je.
Ik heb trouwens ook niks pre-puberteit gedaan. Ook niks met pre-pubers.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eerste keer samen met een meisje naakt was toen ik 6 was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit stelt me gerustquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:06 schreef Skv het volgende:
En toen had ze al een heel fijn vrouwenlichaam. Met borsten en zulks.
Geen hurr.quote:
Ik was ook niet heel vroeg hoor. 17. Meisje wat jonger. 14.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was heel laat, vergeleken met vrienden. Heb de schade ruimschoots ingehaald.
Wat is laat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was heel laat, vergeleken met vrienden. Heb de schade ruimschoots ingehaald.
Ik heb heel veel doktertje gespeeld toen ik heel klein was.quote:
Eerste keer was ik 16, maar ik noem het 17 omdat het twee dagen voor mijn verjaardag was ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is laat?
[..]
Ik heb heel veel doktertje gespeeld toen ik heel klein was.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
You answered "yes" to 79 of 100 questions, making you 21.0% sexually pure (79.0% sexually corrupt); that is, you are 21.0% pure in the sex domain.
Jij sletquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef shifto het volgende:
ik was 15 of net 16 ofzo en toen ging het ook gelijk helemaal los
Hij is vast ontmaagd door de hond van de buren, scoort hij gelijk weer een paar punten mee op die testquote:
Het valt wel mee. Ik heb maar met 8 verschillende meisjes het bed gedeeld. Maar met 3 ervan heb ik meer dan 6jaar verkering gehad dus dan ga je vanzelf een hele hoop dingen experimenteren.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij is vast ontmaagd door de hond van de buren, scoort hij gelijk weer een paar punten mee op die test
Dat valt inderdaad wel meequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
Het valt wel mee. Ik heb maar met 8 verschillende meisjes het bed gedeeld. Maar met 3 ervan heb ik meer dan 6jaar verkering gehad dus dan ga je vanzelf een hele hoop dingen experimenteren.
En er stonden gewoon veel drugs vragen op die lijst ;') wat heeft dat met seks te maken?
Dan doe je het niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen zin om dit allemaal te gaan lezen
Zou jij iemand met een lijst van 38 overwegen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe ervaren je bent met seks wordt door mensen ook altijd afgemeten aan met hoeveel mensen je bent geweest. Maar als je 30 bedpartners hebt gehad met wie je het maar 1 keer hebt gedaan, of maar een paar met wie je lange seksuele relaties hebt gehad...Dan is die persoon net een paar partners echt wel meer ervaren.
Het zegt me dus ook niks als iemand vertelt met hoeveel verschillende mensen hij of zij naar bed is geweest.
Ga ik ook niet doen. Wel begonnen in het vorige topic, maar toen waren hier ook nog drie pagina's.quote:
Kan een goede combo zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
En er stonden gewoon veel drugs vragen op die lijst ;') wat heeft dat met seks te maken?
Valt weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou jij iemand met een lijst van 38 overwegen?
Dan blijft het waarschijnlijk toch maar bij 1 keertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou jij iemand met een lijst van 38 overwegen?
Ik was ooit nummer 40+ voor iemand. Is maar bij 2x gebleven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan blijft het waarschijnlijk toch maar bij 1 keertjeDus dan kan ik best nummer 39 worden. Ik werk graag mee aan kwantitatieve onderzoeken
Nouquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Sowieso, alsof je uitgebreid gaat experimenteren met een ONS
En dit is hoe shifto 'statutory rape' afvinkte op de lijstquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou
Met genoeg drank/drugs in het spel wel hoor.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dit is hoe shifto 'statutory rape' afvinkte op de lijst
Nee. Dan is je eerste keer zoenen ook 'experimenteren'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat valt er eigenlijk allemaal onder experimenteren? Eigenlijk is dat gewoon dingen doen die je nooit hebt gedaan dan toch?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die dat niet kunnen aanvinkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat valt er eigenlijk allemaal onder experimenteren? Eigenlijk is dat gewoon dingen doen die je nooit hebt gedaan dan toch?
Maar wat dan wel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Dan is je eerste keer zoenen ook 'experimenteren'.
Hebben jullie wel eens seks gehad met pillen op? Dat is baas.
Ja, maar dan wel dingen die een beetje taboe zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Met 1 ex veelste vaak gedaan. Fun is er wel af na zoveel keer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Dan is je eerste keer zoenen ook 'experimenteren'.
Hebben jullie wel eens seks gehad met pillen op? Dat is baas.
Das waar. Ik heb het een paar keer gedaan en ik vond het wel erg gaaf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Met 1 ex veelste vaak gedaan. Fun is er wel af na zoveel keer.
Plus het niet leuk is 3uur te moeten raggen omdat klaarkomen bijna onmogelijk is
Ik heb dit probleem al zonder pillen, give me a breakquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:27 schreef shifto het volgende:
Plus het niet leuk is 3uur te moeten raggen omdat klaarkomen bijna onmogelijk is
Lekkere vriendin hebben scheeltquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit probleem al zonder pillen, give me a break
Met deze heb ik er minder last van, maar het blijft soms een uitdagingquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met deze heb ik er minder last van, maar het blijft soms een uitdaging
NOEM JE MIJN VRIENDIN NOU LELIJK!?!
Met nadruk op leekquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee je huidige vriendin leek mij een hele lieve leuke meid
Dan wéét je dat het een aftandse bergtrol is met een gezwel in haar gezicht. Of een kolossale wijnvlek. Of een missend ledemaat en een chromosoompje teveel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Hoe is je nieuwen vriending?
Ja erg leuk en lief.
Inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Hoe is je nieuwen vriending?
Ja erg leuk en lief.
Niks mis met missende ledematen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan wéét je dat het een aftandse bergtrol is met een gezwel in haar gezicht. Of een kolossale wijnvlek. Of een missend ledemaat en een chromosoompje teveel.
Laat haar de volgende keer dan ook even keihard strippen ipv alleen lief en leuk lachenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadDe woorden geil en verdomd lekker komen niet voor in die beschrijving en dus is het een tegenvaller.
Bedankt shifto!![]()
Trisomie 21.quote:
Mohmi had haar kleren ook nog aan, dus dat zou niet eerlijk zijn geweestquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Laat haar de volgende keer dan ook even keihard strippen ipv alleen lief en leuk lachen
Daar heb ik niets over te zeggen, had je makkelijk kunnen playenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mohmi had haar kleren ook nog aan, dus dat zou niet eerlijk zijn geweest
Next time, Gadget. NEXT TIME!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over te zeggen, had je makkelijk kunnen playen
Had ik je vriendin wel afgeleid
Iets meer dan 2 maanden. We waren net eerder dan jij en Crutch. We hebben laatst pas de precieze datum bepaaldquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef Crutch het volgende:
HARA 2 MAANDEN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
En wat is dat geworden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 maanden. We waren net eerder dan jij en Crutch. We hebben laatst pas de precieze datum bepaald
10 mei. Maar daarvoor waren we al niet meer beschikbaar voor anderen. Maar 10 mei is toen ze mij vroeg 'hoe we het nu gingen noemen'quote:
Laatst liepen we buiten en toen kwam er iemand op de fiets langs en toen zei ik "Heeeyy, die lijkt op Myst!"quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Roddelen jullie wel eens over ons?
Wauw.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laatst liepen we buiten en toen kwam er iemand op de fiets langs en toen zei ik "Heeeyy, die lijkt op Myst!"
Twee dagen eerderquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
10 mei. Maar daarvoor waren we al niet meer beschikbaar voor anderen. Maar 10 mei is toen ze mij vroeg 'hoe we het nu gingen noemen'
Jij lijkt op een vriend van vroeger, Wijnand.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Roddelen jullie wel eens over ons?
En Skv noemen we soms sletje als ie over zijn veroveringen whatsappt.quote:
Met die naam belooft dat niet veel goedsquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij lijkt op een vriend van vroeger, Wijnand.
Idd, hij heeft een hele lillike vriendin, hoe zoet die van jou eruit?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met die naam belooft dat niet veel goeds
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Skv noemen we soms sletje als ie over zijn veroveringen whatsappt.
Vraag shifto, zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, hij heeft een hele lillike vriendin, hoe zoet die van jou eruit?
ik wil ook krijgenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:47 schreef Skv het volgende:
[..]! Ik vind het altijd leuk om ze even te melden.
Ik zou der gevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
OH SHIFTOOOOOOO, JOEHOE, HEY HALLO, NOU?
Ik om te lezen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:47 schreef Skv het volgende:
[..]! Ik vind het altijd leuk om ze even te melden.
Ik hoef niet op Mohquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
JAMAARJIJHEBTEENVOLLEZAKOMDATJENIETOPMOHMIMAG
Had ik al een foto gestuurd van de laatste?quote:
Nou, ik zou mijn vriendin ook doen hoor. Nu heb je twee volkomen objectieve meningen. Stelt dat je gerust?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
JAMAARJIJHEBTEENVOLLEZAKOMDATJENIETOPMOHMIMAG
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Kunnen we niet een groepswhatsapp doen voor Skv zijn hosselpogingen?
Neenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Had ik al een foto gestuurd van de laatste?
quote:
handel dit dan ook af via WAquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Had ik al een foto gestuurd van de laatste?
Want Diablo gaf je geen pussy he? Zo gaat dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik hoef niet op MohEn seks heb ik allang weer sinds ik Diablo 3 niet zo leuk meer vind.
Oh ja, ik kreeg dat niet helemaal mee, jij hebt Moh en shifto gezien? Jullie wonen toch niet bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn vriendin ook doen hoor. Nu heb je twee volkomen objectieve meningen. Stelt dat je gerust?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn vriendin ook doen hoor. Nu heb je twee volkomen objectieve meningen. Stelt dat je gerust?
DM.quote:
Supertoevallig in de bus terug van Rockin Park. Ik dacht Mohmi te herkennen dus heb haar toen bedankt voor het verkopen van kaartjes aan mij. Hun gezichtsuitdrukking was priceless.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg dat niet helemaal mee, jij hebt Moh en shifto gezien? Jullie wonen toch niet bij elkaar in de buurt
Was ie maar hier om het ook gelijk te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
DM.
Nu ziet kruts dr ook direct he?
huhuhur laatst vond ik het grappig. ik stuurde jou iets en toen stuurde kruts ineens allemaal dingen terug. Ik vind de kruts wel tof.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Supertoevallig in de bus terug van Rockin Park. Ik dacht Mohmi te herkennen dus heb haar toen bedankt voor het verkopen van kaartjes aan mij. Hun gezichtsuitdrukking was priceless.
HAHA DAT KAN IK OOK WEL GEWOON ZO DOEN WANT DIE MOHMI IS ECHT SUPERGRAFTAKKELILLIK EN DIE SHIFTO ZOU JE OOK ALLEEN MET EEN BAKSTEEN RAKEN!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
omg vertel in dm hoe lelijk ze stiekem zijn in het echt
dat was echt ziek toevallig iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Supertoevallig in de bus terug van Rockin Park. Ik dacht Mohmi te herkennen dus heb haar toen bedankt voor het verkopen van kaartjes aan mij. Hun gezichtsuitdrukking was priceless.
tranen in een politiebusjequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
HAHA DAT KAN IK OOK WEL GEWOON ZO DOEN WANT DIE MOHMI IS ECHT SUPERGRAFTAKKELILLIK EN DIE SHIFTO ZOU JE OOK ALLEEN MET EEN BAKSTEEN RAKEN!!!
Nee man, Mohmi is best wel erg leuken shifto is echt supertof en heeft zichzelf hoog op het lijstje van mensen waar ik nog bier mee moet drinken geplaatst.
Maar niet na 3 uur 's nachts. Want dan eindigt het in tranen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
HAHA DAT KAN IK OOK WEL GEWOON ZO DOEN WANT DIE MOHMI IS ECHT SUPERGRAFTAKKELILLIK EN DIE SHIFTO ZOU JE OOK ALLEEN MET EEN BAKSTEEN RAKEN!!!
Nee man, Mohmi is best wel erg leuken shifto is echt supertof en heeft zichzelf hoog op het lijstje van mensen waar ik nog bier mee moet drinken geplaatst.
Maar niet na 3 uur 's nachts. Want dan eindigt het in tranen.
Ik hoop ook dat hij gewoon een leuk meisje vindt en dat ie van zijn ex afblijft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef Crutch het volgende:
Hoewel menig man jaloers zou zijn op hoeveel vrouwen Skv regelt, heb ik wel een beetje medelijden met 'm omdat hij maar geen geschikt meisje kan vinden.
Laten wij Skv tegen zichzelf in bescherming nemen en dan laten we de ex van hem tussen de mannen hier rouleren. Als een soort wisseltrofee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij gewoon een leuk meisje vindt en dat ie van zijn ex afblijft.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten wij Skv tegen zichzelf in bescherming nemen en dan laten we de ex van hem tussen de mannen hier rouleren. Als een soort wisseltrofee.
Dit is eigenlijk best een gemeen grapje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten wij Skv tegen zichzelf in bescherming nemen en dan laten we de ex van hem tussen de mannen hier rouleren. Als een soort wisseltrofee.
Als jullie er allemaal over heen zijn gegaan hoeft Skv haar iig niet meer, hopelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
lolwat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef Crutch het volgende:
Hoewel menig man jaloers zou zijn op hoeveel vrouwen Skv regelt, heb ik wel een beetje medelijden met 'm omdat hij maar geen geschikt meisje kan vinden.
Geloofwaardigheid had dropped below zero.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
[..]
lolwat.
Ik wil helemaal geen meisje. Dit is nu een beetje mijn ding. Er komt vanzelf wel iets heel moois en fantastisch op mijn pad, maar ik ben er absoluut niet naar op zoek,.
lolwat? Wat doe je dan huillie steeds?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
[..]
lolwat.
Ik wil helemaal geen meisje. Dit is nu een beetje mijn ding. Er komt vanzelf wel iets heel moois en fantastisch op mijn pad, maar ik ben er absoluut niet naar op zoek,.
Je klinkt nu net als Moh, en straks maak ook jij wandelingen met de BBQ-chick en het schaamrood op de kaken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
[..]
lolwat.
Omdat ze allemaal niet zo fantastisch zijn als ik wil. Eigenlijk is het ook wel treurig. Maar ik test er liever 100 en dat ik dan écht de goeie pak dan dat ik bij de eerste de beste ga hangen. Wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
lolwat? Wat doe je dan huillie steeds?
Met de melding dat ze vanavond langs komt 'en dat hij helemaal niet per sé hoeft te neuken'. En het ook nog meentquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als Moh, en straks maak ook jij wandelingen met de BBQ-chick en het schaamrood op de kaken.
Voor een man ben je best wel een wijf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal niet zo fantastisch zijn als ik wil. Eigenlijk is het ook wel treurig. Maar ik test er liever 100 en dat ik dan écht de goeie pak dan dat ik bij de eerste de beste ga hangen. Wat dat betreft heb je wel gelijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
Ik wil me niet vast clammen aan een of ander stomme meis. Want dan is er een leukere en dan wil ik die en dan drama huilen schreeuwen woede.
Hihi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
Ik wil me niet vast clammen aan een of ander stomme meis. Want dan is er een leukere en dan wil ik die en dan drama huilen schreeuwen woede.
Zelfbescherming.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor een man ben je best wel een wijf.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
Supervervelend met dat verschrikkelijke Engels.
Hoe de fuck herken je mensen die nog nooit een foto hebben geplaatst. Of heb ik die ook weer gemistquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij gewoon heel herkenbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe de fuck herken je mensen die nog nooit een foto hebben geplaatst. Of heb ik die ook weer gemist
Volgens mij zijn wij de enige die niemand in het topic kennenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe de fuck herken je mensen die nog nooit een foto hebben geplaatst. Of heb ik die ook weer gemist
Ik weet het godverdomme wel zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige die niemand in het topic kennen
God heeft er niets mee te makenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik weet het godverdomme wel zeker.
Ik heb net een mail gestuurd van heel lang naar een meisje. Over niks. Kijken of ze me wil.
Ik heb Mohmi ooit op een hele slechte webcam gezien. Maar ze had een bandje om van Werchter 2012, en daar was ze net geweest. Ze rookte shag, zeldzaam voor vrouwen en ze had een Brabants accent. Shifto leek wel wat op de foto die ik had gezien, vooral het haar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme, Sartre is er niks bijquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef Skv het volgende:
Buiten zie ik de druilerige regen het landschap verkrachten. Nu vind ik Hengelo al niet de mooiste stad die ik me kan heugen, maar nu deze grauwe betonnen begraafplaats van kleur wordt ontnomen door de grote grijzigheid van de lucht, voel ik me als een verloren ziel in het schimmenrijk tussen hemel en aarde.
Mensen met een verloren uitstraling pareren parmantig voor mijn raam langs, maar de zielloze blikken in hun ogen verraden dat zij slechts op de automatische piloot trachten deze vreselijke omgeving te ontvluchten. Mijn humeur heeft zich inmiddels kameleonistisch aangepast aan mijn omgeving. Waar ik vanochtend ontwaakte met een zelfverzekerde glimlach, spelend om mijn lippen, heeft deze glimlach binnen reeds plaats moeten maken voor een vertrokken grimas van angst, afschuw en vlammende psychische pijn.
Wat een kutweer.
Repostquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef Skv het volgende:
Buiten zie ik de druilerige regen het landschap verkrachten. Nu vind ik Hengelo al niet de mooiste stad die ik me kan heugen, maar nu deze grauwe betonnen begraafplaats van kleur wordt ontnomen door de grote grijzigheid van de lucht, voel ik me als een verloren ziel in het schimmenrijk tussen hemel en aarde.
Mensen met een verloren uitstraling pareren teneergeslagen voor mijn raam langs, maar de zielloze blikken in hun ogen verraden dat zij slechts op de automatische piloot trachten deze vreselijke omgeving te ontvluchten. Mijn humeur heeft zich inmiddels kameleonistisch aangepast aan mijn omgeving.
Waar ik vanochtend ontwaakte met een zelfverzekerde glimlach, spelend om mijn lippen, heeft deze glimlach binnen reeds plaats moeten maken voor een vertrokken grimas van angst, afschuw en vlammende psychische pijn.
Wat een kutweer.
Ik heb 'm IMPROVED. Iets.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb 'm IMPROVED. Iets.
Hij stond in mn outbox en past prima bij vandaag. Heb 'm wel zelf geschreven juh
Ik was mn DM's aan het wegtyfen en toen zag ik deze staan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een tekening van een jaar terug die heel mooi was, iets mooier maken en weer vol trots laten zien.
Neu, juist een beetje afgesloten. Heel duidelijk geweest dat ik het nu niks meer zie worden. Zij wilde het nog graag proberen. Dat was maandag. En gisteren had ze al afgesproken met de tanduurts.quote:
Bij mij ook niet meer. Instellingen nagekeken en nergens kunnen vindenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef shifto het volgende:
Mijn DM's zijn kapot. ze komen niet meer in een popup
Omdat ik de hele godverse zomer door kan werken en het tyfusweer isquote:
Wees blij dat het kut weer is terwijl je werkt. Als het zonnig is baal je alleen nog maar meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat ik de hele godverse zomer door kan werken en het tyfusweer is
Ik heb straks, mocht ik aangenomen worden, gewerkt van 1 januari tot en met kerst. Alleen tussen oud en nieuw 1 weekje vrij. Ik ben echt kapot en overwerkt, nu al.
"Hoe kom je aan mijn email? Laat mij met rust!"quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Huej, mail verstuurd en nu al een WA ontvangen.
Nicequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Huej, mail verstuurd en nu al een WA ontvangen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
"Hoe kom je aan mijn email? Laat mij met rust!"
en vervolgens laat ie het daarbijquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg net een 'sorry dat ik niet veel van me heb laten horen' WA toen jij dit poste
Jij hebt dus geantwoord en hij antwoordt niet terug?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en vervolgens laat ie het daarbijvago.
Yup. Verwacht ook dat ie op werk zit, maakt ook weinig uit. Maar vind het vooral grappigquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
Jij hebt dus geantwoord en hij antwoordt niet terug?
Misschien is hij druk? Standaard antwoord, maar ik laat ook zo vaak even niks van me horen omdat er op het werk even iets tussen komt.
Lijkt me logischquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef shifto het volgende:
Meisjes waar ik eigenlijk niet zoveel in zie, doe ik altijd expres pas later whatsappen zodat ze niet te enthousiast blijven spammen.
Geen probleemquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef shifto het volgende:
Ja maar misschien doet hij dat nu bij ook daarom
Ik doe dat juist bij die ik wel leuk vind. Dan kom je minder wanhopig over. Spammen werkt nooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef shifto het volgende:
Meisjes waar ik eigenlijk niet zoveel in zie, doe ik altijd expres pas later whatsappen zodat ze niet te enthousiast blijven spammen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben altijd een fucking neuroot met berichten sturen. Iedereen doet er altijd zo casual over, maar volgens mij zit iedereen zwaar te stressen over die dingen.
Hier hebben we er eentje.quote:
Daar doe ik niet aan. Maar het is standaard dat als ik iemand niet interessant vind ik gewoon minder snel (terug)sms/waquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik doe dat juist bij die ik wel leuk vind. Dan kom je minder wanhopig over. Spammen werkt nooit.
quote:
Ik doe altijd waar ik zin in heb. Dat merk je wellicht ook aan het kleine aantal hossels dat ik zet.quote:
Ik bedoelde jou ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Maar het is standaard dat als ik iemand niet interessant vind ik gewoon minder snel (terug)sms/wa
Vind ik iemand interessant dan hoort ie relatief snel van me. Afhankelijk van wat ik aan het doen ben enzo.
rms?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi meisje.
Maar voor mij valt ze af omdat RMS, en RMS =
RMS?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi meisje.
Maar voor mij valt ze af omdat RMS, en RMS =
Je hosselt meer dan ik, hoor. Misschien moet ik wat minder neurotisch zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe altijd waar ik zin in heb. Dat merk je wellicht ook aan het kleine aantal hossels dat ik zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |