Wat een Telegraaf titel weer.quote:Jongeren ontsnappen aan dood
Overdrijving ten top, binnen een halve minuut was de bus leeg.quote:
Nou, dat is in ieder geval mooi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:07 schreef Luman het volgende:
[..]
Overdrijving ten top, binnen een halve minuut was de bus leeg.
Liep allemaak best gesmeerd en er is niemand gewond geraakt
Iedereen kreeg 50 euypo "Eerste levensbehoeftes" geld.quote:
Dat krijg je als je naar Lloret da mar gaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:08 schreef Luman het volgende:
[..]
Iedereen kreeg 50 euypo "Eerste levensbehoeftes" geld.
Waren er van die wijven die gingen huilen dat ze daar niet eens een jurkje van kunnen kopen
met dat soort types ga.je dan ook op vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2012 01:08 schreef Luman het volgende:
[..]
Iedereen kreeg 50 euypo "Eerste levensbehoeftes" geld.
Waren er van die wijven die gingen huilen dat ze daar niet eens een jurkje van kunnen kopen
amen to that!quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:34 schreef leeell het volgende:
liever een verbrande bus dan een vakantie met beachmasters naar lloret
98/2 in de busquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:08 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoe is de verdeling man/vrouw op zo'n beachmaster reis?
Hé Internepper, ik ga morgen naar Tokyo! Met het vliegtuig en geen beachmasters HAHA.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:12 schreef Internepper het volgende:
Hé TS ik ga morgen (vandaag) naar Lloret! Met het vliegtuig en geen beachmasters HAHA.
Ja, en dat Rob naast de bus loopt te zeggen 'dat ie er niet vrolijk van wordt'quote:Op donderdag 12 juli 2012 06:48 schreef Pharkus het volgende:
Heb je wel 'Red mijn vakantie' ingeschakeld? Dat Alberto staat te bellen met Beachmasters: "Ja ja beachmasters laat je horen, maar ik hoor nog geen goede oplossing, dat dit kan in de buurt van Parijs"
Ik had dat in mijn jeugd ook een keer gedaan. Alleen gingen wij met het vliegtuig. Met de bus naar Spanjequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:09 schreef TrollenFTW het volgende:
Een FOK!ker die met vrienden op vakantie gaat.
Verzonnen topics.
Met z'n alle leuke liedjes in de bus zingen, zoals: 'HEY BUSCHAUFFEUR WE GAAN JE BUSSIE SLOPEN.'quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik had dat in mijn jeugd ook een keer gedaan. Alleen gingen wij met het vliegtuig. Met de bus naar SpanjeTS is een armoedzaaier.
Vroeger een keer naar Salou gedaan, 1x nooit meer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben een keer met de bus op wintersport gegaan, was in de nacht maar dat was al een hel. Laat staan in de zomer met de bus naar fokking Spanje
Inderdaad, ik ben Nederland nog niet uit of ik heb al een hernia en kreukelbenen. Ik zou gewoon invalide zijn als ik eindelijk in Spanje aankom.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben een keer met de bus op wintersport gegaan, was in de nacht maar dat was al een hel. Laat staan in de zomer met de bus naar fokking Spanje
Oorzaak gevonden.quote:even over de oorzaak. Mijn dochter van 17 zat helemaal achterin en werd wakker van geschreeuw en paniek. De vlammen kwamen achter uit de bus ,dus onder mijn dochter. dat is waar de motor en de airco zich bevind als ik het goed heb. Lisa komt vanavond naar huis, ik ben blij dat ik mijn dochter nog heb. Eric
Dit inderdaad, wie doet dat nouquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Met de bus op vakantie gaan. Lekker meer dan 20 uur in zo'n stinkend hok zitten.
Inderdaad, pak gewoon het vliegtuig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Met de bus op vakantie gaan. Lekker meer dan 20 uur in zo'n stinkend hok zitten.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:34 schreef leeell het volgende:
liever een verbrande bus dan een vakantie met beachmasters naar lloret
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |