Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige manquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op SI en Burberry
En laat mij, na 4 maanden niks te hebben kunnen kopen mag het gewoon

Ik was eerst van plan om er drugs van te kopen maar dat leek mij uiteindelijk niet zo verstandigquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige man

Ik zei ook al dat hij best wat aan mij mag gevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige man

Jij krijgt al watquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat hij best wat aan mij mag geven.

Die hou ik er inquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]. Een van de redenen dat ik niet vaak onder de zonnebank ga of uberhaupt in de zon zit.

Dat zou er serieus bij moeten komenquote:

Ik heb wel geklaagd dat ik het niet wilde hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou er serieus bij moeten komen

Klopt, maar ik ben een man van mijn woord en had je ze beloofd dus punt uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel geklaagd dat ik het niet wilde hebben.

Ja dit dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]. Een van de redenen dat ik niet vaak onder de zonnebank ga of uberhaupt in de zon zit.

Ik wil ook het nieuwe Ajax shirtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was eerst van plan om er drugs van te kopen maar dat leek mij uiteindelijk niet zo verstandig
En nieuwe Ajax shirt sowieso

quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook het nieuwe Ajax shirt

envelopquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In het hele kantoor is er geen enveloppe te vinden![]()
Ik zit alleen. Ik MOET echt iets versturen vandaag maar dat gaat lastig zonder enveloppe

Ja ik weet hetquote:

Stuur een loopjongen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In het hele kantoor is er geen enveloppe te vinden![]()
Ik zit alleen. Ik MOET echt iets versturen vandaag maar dat gaat lastig zonder enveloppe

Lekker voor jequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Tering
Begint het net zwaar te hozen nu ik net weg wil

Ga een envelop zoekenquote:

Pics or it didnt happenquote:

Heb mn collega gemaild, die werkt thuis. Zij gaat het maar oplossenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |