abonnement Unibet Coolblue
pi_115946826
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef Ener-G het volgende:
Aanrijden met de auto wat minder, die van ons is zo goed als total loss nu :(
wat is er gebeurt?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115946835
ik vind ook leuk om op een koopavond of drukke zaterdagmiddag over de Laat te fietsen en dan vooral heel vaak de bel gebruiken _O_ Leukste is nog als ze echt schrikken })
pi_115946885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef lynda het volgende:
ik vind ook leuk om op een koopavond of drukke zaterdagmiddag over de Laat te fietsen en dan vooral heel vaak de bel gebruiken _O_ Leukste is nog als ze echt schrikken })
sadist ^O^
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115947739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

sadist ^O^
Valt mee _O-
pi_115948023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

wat is er gebeurt?
Een van de mensen in de flat is er met zn auto tegenaan gereden tijdens het uitparkeren. Schade valt op het eerste oog mee, maar is getaxeerd op 2000 euro, en dat is meer dan de dagwaarde van de auto.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_115948313
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Een van de mensen in de flat is er met zn auto tegenaan gereden tijdens het uitparkeren. Schade valt op het eerste oog mee, maar is getaxeerd op 2000 euro, en dat is meer dan de dagwaarde van de auto.
hmm best zuur. weet je wie het gedaan heeft?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115948319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef lynda het volgende:

[..]

Valt mee _O-
volgens mij niet O-)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115948405
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Een van de mensen in de flat is er met zn auto tegenaan gereden tijdens het uitparkeren. Schade valt op het eerste oog mee, maar is getaxeerd op 2000 euro, en dat is meer dan de dagwaarde van de auto.
Oo dat is kut! :X
pi_115948467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

hmm best zuur. weet je wie het gedaan heeft?
Yep, en hij gaf ook ruiterlijk toe dat het zijn schuld was. Formulier en alles ingevuld. Maar aansprakelijkheid != schuld, dus ik ben bang dat we weer eens royaal genaaid gaan worden door de verzekering, en die het op 50/50 gooit omdat het op een parkeerterrein was; Onze auto reed net vooruit weg, na achteruit uit het vak gereden te zijn. Buurman stond aan de overkant, reed zonder te kijken achteruit en boem, precies links achter op het hoekje. Verzekeringstechnisch kan dat nog een mijnenveld worden, maar we hebben videobeeld en evt. rechtsbijstand nog.

En tot nu toe zijn we al 89 euro kwijt voor de schadetaxatie :( Opzich waren we al wel van plan om de auto weg te doen, maar op dit moment is het financieel klote ivm de nieuwe keuken :(
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_115948648
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Yep, en hij gaf ook ruiterlijk toe dat het zijn schuld was. Formulier en alles ingevuld. Maar aansprakelijkheid != schuld, dus ik ben bang dat we weer eens royaal genaaid gaan worden door de verzekering, en die het op 50/50 gooit omdat het op een parkeerterrein was; Onze auto reed net vooruit weg, na achteruit uit het vak gereden te zijn. Buurman stond aan de overkant, reed zonder te kijken achteruit en boem, precies links achter op het hoekje. Verzekeringstechnisch kan dat nog een mijnenveld worden, maar we hebben videobeeld en evt. rechtsbijstand nog.

En tot nu toe zijn we al 89 euro kwijt voor de schadetaxatie :( Opzich waren we al wel van plan om de auto weg te doen, maar op dit moment is het financieel klote ivm de nieuwe keuken :(
hmm... niet best.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115959816
Hmm zoiets komt me bekend voor.
pi_115959975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

ik vind mensen aanrijden met de fiets best leuk... :+
Vooral op zaterdag op de laat in het toeristenseizoen :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef Ener-G het volgende:
Aanrijden met de auto wat minder, die van ons is zo goed als total loss nu :(
Oef, dat is prut.
pi_115960222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:55 schreef Dunkie het volgende:
Hmm zoiets komt me bekend voor.
en dat gebeurde ook vlak voor de bruiloft |:(
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115960691
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vooral op zaterdag op de laat in het toeristenseizoen :9

Met jouw kan ik praten O+
pi_115961082
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vooral op zaterdag op de laat in het toeristenseizoen :9

[..]

toeristenseizoen zuigt. vooral die duitsers mag je hard omver rijden :s)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115985502
straks maar even een poging wagen om de stad in te komen. altijd leuk kermis
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115985795
met de fiets en fietsbel s het prima te doen :P
1 voordeel van de Alkmaarse kermis, het regent altijd :')
pi_115986014
nu valt het wel mee toch?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115986076
qua regen? tis de hele week droog geweest tot gister :p
pi_115986246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef lynda het volgende:
qua regen? tis de hele week droog geweest tot gister :p
vanochtend heeft het aardig geregend. ik hoop dat het voor de rest droog blijft.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_115996758
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
straks maar even een poging wagen om de stad in te komen. altijd leuk kermis
ik weet dat er markt op de laat is, en wat doe ik? wil met de fiets over de laat :|W
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_116002125
fail :+
pi_116004097
Gaan er naast lyn en mij nog andere mensen naar de hout morgen?
pi_116004611
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Gaan er naast lyn en mij nog andere mensen naar de hout morgen?
Ik moet op kraamvisite. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_116005263
Arme jij :*

Neem iig maar een poncho en een plu mee. Het zal wel nodig zijn :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')