Daar heet het ook het niet-verwijfde homo topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Want iedereen in [HOMO] is zo verwijfd als de pest?.
Als je de vaste posters even doorloopt... yepquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Hey. Dat zijn mijn woorden uiteraard.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
SORRY!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
Niet haten Dirkje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef Gellarboy het volgende:
Fucking hell, ik zie het nu pas! We heten GEWOON Homo's.
Waarom gaan we niet gewoon bij dat andere topic?.
Ik ben voor. Maar er zijn vast mensen die niet willen conformeren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een algemen TT of TT stijl doen?.
Jezus, pijn aan m'n ogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Welke dan wel?
Je ziet Beyoncé wel graag dansen? (niet zingen had ik al begrepen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heupen. Mooier kan het haast niet worden.
Zo, echt wel. Beter even achter een spoiler. Of het moet lekkere mannen betreffen.quote:
Is is een reden dat dit topic ontstaan isquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met een paar fatsoenlijke mannen. Niet die halfzachte eitjes die er nu instaan.
En jij bent homo? Je moet je schamen dat je niet tegen een beetje roze kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Zo, echt wel. Beter even achter een spoiler. Of het moet lekkere mannen betreffen.
Ja toen was het topic niet boeiend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is is een reden dat dit topic ontstaan is
Bi, dank u.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En jij bent homo? Je moet je schamen dat je niet tegen een beetje roze kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |