Soms net te subtiel. Maar hangt ook van de omstandigheden af natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oogcontact merk ik eigenlijk alles aan... Maar dat is verder wel subtiel te noemen.
Ach, ik vind het ook vrij duidelijk als het gesprekje van 1 kant moet komen oid, ik ben altijd heel snel weg dan. (wellicht gaat firefly dan door?)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Soms net te subtiel. Maar hangt ook van de omstandigheden af natuurlijk.
Mjah, maar ik heb vaak genoeg gehad dat er wel oogcontact en gezelligheid was maar het daar op bleef hangen... Magoed, ik neem tegenwoordig wat makkelijker initiatief...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook vrij duidelijk als het gesprekje van 1 kant moet komen oid, ik ben altijd heel snel weg dan. (wellicht gaat firefly dan door?)
Tjah, geen idee, tis een bepaalde vorm van oogcontact die alles zegt eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb vaak genoeg gehad dat er wel oogcontact en gezelligheid was maar het daar op bleef hangen... Magoed, ik neem tegenwoordig wat makkelijker initiatief...
Als het gesprek stil valt komt het meestal omdat je niet je eigen intenties volgt maar wacht wat haar reactie is op jou.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook vrij duidelijk als het gesprekje van 1 kant moet komen oid, ik ben altijd heel snel weg dan. (wellicht gaat firefly dan door?)
Ironisch, dat is typisch oude "pick up stijl". Daar begon het allemaal mee, mensen die gingen proberen om te kijken wat er gebeurd als je bijv een hoed draagt in het uitgaansleven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gisteren veel oogcontact gehad, met zowel mannen als vrouwen. Misschien ook maar eens een hoed op doen in het uitgaansleven.
Of je eigen intenties zijn jezelf op een rustige manier vermaken en niet al te veel moeite doen voor een meisje dat je niet kent en wat ook nog eens niet leuk communiceerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het gesprek stil valt komt het meestal omdat je niet je eigen intenties volgt maar wacht wat haar reactie is op jou.
Als je geheel je eigen intenties volgt dan doe je geen moeite voor een meisje maar geniet je geheel van je eigen acties. Kom ik net online om mijn signature te veranderen, zie ik ineens een reply. Creepyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je eigen intenties zijn jezelf op een rustige manier vermaken en niet al te veel moeite doen voor een meisje dat je niet kent en wat ook nog eens niet leuk communiceerd.
Eigen acties zijn niet het leukst, de reactie op jouw acties zijn juist leuk.... Iemand leren kennen is leuk... Tis niet een automaat die tegenover je staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geheel je eigen intenties volgt dan doe je geen moeite voor een meisje maar geniet je geheel van je eigen acties. Kom ik net online om mijn signature te veranderen, zie ik ineens een reply. Creepy
Vaak moet je er toch wel geld in stoppen als je wil dat ze het doet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigen acties zijn niet het leukst, de reactie op jouw acties zijn juist leuk.... Iemand leren kennen is leuk... Tis niet een automaat die tegenover je staat.
Je moet wel investeren in haar, maar je eigen positieve emoties moet je niet afhankelijk maken van haar reacties.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigen acties zijn niet het leukst, de reactie op jouw acties zijn juist leuk.... Iemand leren kennen is leuk... Tis niet een automaat die tegenover je staat.
Dat gaat altijd goed op met een bakkie alcohol achter de kiezenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet wel investeren in haar, maar je eigen positieve emoties moet je niet afhankelijk maken van haar reacties.
Mwah, dat staat me een beetje tegen, maargoed, maagd en alles dus wellicht heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak moet je er toch wel geld in stoppen als je wil dat ze het doet.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gaat altijd goed op met een bakkie alcohol achter de kiezen
Het was maar een grapje. Ik vond hem zelf wel leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, dat staat me een beetje tegen, maargoed, maagd en alles dus wellicht heb je gelijk
Durpquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Ik vond hem zelf wel leuk.
Een gesprek wat wel eens stil valt is niet meteen een ramp hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het gesprek stil valt komt het meestal omdat je niet je eigen intenties volgt maar wacht wat haar reactie is op jou.
Je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk een interactie dat geheel dood lijkt te lopen. Ik denk ook dat kingtoppie dat bedoeld, maar ik had het ook beter moeten verwoorden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een gesprek wat wel eens stil valt is niet meteen een ramp he
Ik sta er soms nog van te kijken waar ik allemaal mee weg kan komen, het is echt insanequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
Jezelf zo super sexy vinden en het laten blijken aan alles en iedereen werkt serieus succesvol drommel? Kvind het een beetje een trieste zaak eerlijk gezegd.
Voor jou is het goed als je actief bezig blijft en mee doet, maar voor hem is het nadelig. Het beste is denk ik dat hij kijkt wat jij doet en dat hij hetzelfde doet bij andere vrouwen in zijn eentje. Op een gegeven moment moet hij het zelf doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly, ik weet dat her origineel niet over wingen gaat in dit topic maar nu ik een vriendin heb kan ik niet meer voor mezelf hosselen. Echter bijna elke keer dat ik voor vriendin probeer te hosselen willen ze er met mij vandoor. Heb je tips mbt wingen?
Dus jij zegt in principe zonder wingman gaan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou is het goed als je actief bezig blijft en mee doet, maar voor hem is het nadelig. Het beste is denk ik dat hij kijkt wat jij doet en dat hij hetzelfde doet bij andere vrouwen in zijn eentje. Op een gegeven moment moet hij het zelf doen.
Idd, wel van elkaar leren maar wel alleen gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dus jij zegt in principe zonder wingman gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |