Over welke locatie heb je het?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef Outsideparanormal het volgende:
Ik heb wel een locatie omgeving Rotterdam waar mogelijke paranormale activiteiten plaats vinden.
Als mensen die mee willen dat nou door geven, en ook waarneer ze kunnen kunnen we zo misschien een datum prikken die iederen treft en ook handig waar ze ongeveer vandaan komen misschien kunnen er mensen carpoolen.
Gr Alvira
Pics!quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:52 schreef iEmir het volgende:
Dit is een topic van 1 jaar geleden waar 1 jaar niet op is gereageerd, maar dit moet ik even kwijt :
In mijn huis zijn er redelijk enge dingen gebeurd.
Toen ik bij mijn vriend thuis was zag ik opeens wat zweven en hij ook, toen we er lang naar keken bleek het een meisje te zijn. Eng toch?
Is er toevallig een politieagent die dit kan bevestigen dit klinkt namelijk heel erg cliche urban legendquote:Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef Outsideparanormal het volgende:
[..]
Noorderplantsoen is een stadspark net buiten de binnenstad van Groningen. Over het park gaat een spookverhaal:
“Als je ‘s nachts door het Noorderplantsoen fietst loop je kans om een hulpschreeuw te horen van een meisje die de bosjes uit komt rennen en je vertelt dat er iemand achter haar aan zit. Als je haar aanbiedt achterop te springen en je kijkt even later achterom is ze weg. Je gaat naar de politie en vertelt wat er gebeurd is. De politie laat je een foto zien van het betreffende meisje en vertelt erbij dat dit meisje 30 jaar geleden verkracht en vermoord is en dat er nu nog steeds meldingen gemaakt worden dat zij gezien is op precies dezelfde manier. Vooral op donderdagnachten omdat dat de nacht was waarom zij was verkracht en vermoord.”
Ik zou me er wel voor willen opgeven. Ik ben er erg in geïnteresseerd al geloof ik het pas op het moment dat ik het zelf meemaakquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is een meetingtopic.. Mss kan er eens een balletje worden opgegooid over een meet op een leuke spooklocatie?
noem eens wat dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef spekkebekkie het volgende:
Jammer dat dit een oud topic is , ik weet genoeg locaties waar meer zit
Als je ons wat meer informatie kan verschaffen zou dat wel mooi zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef spekkebekkie het volgende:
Villa Das
Promenade de la mort
st anna klooster
chateau noisy
t hooghuys
maar deze namen zullen jullie waarschijnlijk weinig zeggen
En dit zijn er nog maar een paar van de vele
Noord Brabant. En ik ken Kasteel Ammersoyen al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef spekkebekkie het volgende:
Waar kom je vandaan ? Misschien heb ik een adresje wat een beetje bij je in de buurt is
Overijssel hier, wil graag locaties weten!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef spekkebekkie het volgende:
Waar kom je vandaan ? Misschien heb ik een adresje wat een beetje bij je in de buurt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |