Niet haten op Ajax jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja maar Ajax sowieso
Dat is klote! Welke bank?
Ah op die manier. Waarschijnlijk een automatisch iets met een formule van x aantal maanden binnen gekregen tegenover laatste maand binnen gekregen. En dat is bij jou natuurlijk exceptioneel hoog. Wanneer gaan ze er wat aan doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, kreeg vorige week het geld en omdat het ineens zo'n hoog bedrag was en ik ervoor niks binnen kreeg dachten ze aan fraude, dat er uwv bij stond boeit niet blijkbaar
Het zit mij niet echt mee neequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering.Wat een malloten. Je hebt wel een enorme lading ongeluk zeg.
Klinkt als een mooi verhaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraude
quote:
Hm eerst zien etc..quote:
Hahaha ligt er aan of ik een pedopas nodig heb en je leuk bent natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil jij mijn oude fiets zijn?
Gvd dat is de beste openingszin ooit
Je bent altijd nog 23 tot je 36e he?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik voel mij bejaard met mijn 31 jaar
Sjah daar worden ze te goed van ben ik bangquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan moet jij 't hen leren.. Das ook weer zo-zo..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja maar Ajax sowieso
Dat is klote! Welke bank?
Vrijdag zeiden ze 24uur, dus zou het maandag opgelost wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah op die manier. Waarschijnlijk een automatisch iets met een formule van x aantal maanden binnen gekregen tegenover laatste maand binnen gekregen. En dat is bij jou natuurlijk exceptioneel hoog. Wanneer gaan ze er wat aan doen?
ja nu voel ik me ook weer oud.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik voel mij bejaard met mijn 31 jaar
Jij ook alquote:
Is dat zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi verhaal
[..]o jammer
[..]
Hm eerst zien etc..
[..]
Hahaha ligt er aan of ik een pedopas nodig heb en je leuk bent natuurlijk
[..]
Je bent altijd nog 23 tot je 36e he?!![]()
[..]
Sjah daar worden ze te goed van ben ik bang![]()
Zo jong ben ik nou ook weer niet. :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
Ah sucks man, het trieste is dat je dan ook echt niks kan. Die gasten hebben zoveel macht, echt bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag zeiden ze 24uur, dus zou het maandag opgelost worden
Meerdere keren gebeld nou en elke keer is het dat ik geduld moet hebben
Hmm misschien toch maar vroegtijdig afkappen danquote:
Ja precies, dat moet ook niet he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi verhaal
[..]o jammer
[..]
Hm eerst zien etc..
[..]
[..]
Je bent altijd nog 23 tot je 36e he?!![]()
[..]
Sjah daar worden ze te goed van ben ik bang![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo jong ben ik nou ook weer niet. :p
en nee.
Gaat echt nergens over nee ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah sucks man, het trieste is dat je dan ook echt niks kan. Die gasten hebben zoveel macht, echt bizar eigenlijk.
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm misschien toch maar vroegtijdig afkappen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |