quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zoek ook een oude fiets om het op te leren![]()
![]()
![]()
![]()
Hier een aanwezig?
Nope.quote:geboortedatum: 16-12-1984
Warme beenhamquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Larisssa het volgende:
[..]
WARME BEENHAM MET HONING WHISKEYSAUS
Recept van internet
Mij vergelijken met een oude fietsquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zoek ook een oude fiets om het op te leren![]()
![]()
![]()
![]()
Hier een aanwezig?
Groene blaadjes mogen ook hoorquote:
Hihihi wil ik het op jou leren dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij vergelijken met een oude fiets
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraudequote:
De plantjes, ze hebben het door.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraude
Maar dan moet jij 't hen leren.. Das ook weer zo-zo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Groene blaadjes mogen ook hoor
[..]
Hihihi wil ik het op jou leren dan?
Dat klopt ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik voel mij bejaard met mijn 31 jaar
Nee man, kreeg vorige week het geld en omdat het ineens zo'n hoog bedrag was en ik ervoor niks binnen kreeg dachten ze aan fraude, dat er uwv bij stond boeit niet blijkbaarquote:
Heerlijk rijp, niet bejaardquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja maar Ajax sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraude
Tering.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, kreeg vorige week het geld en omdat het ineens zo'n hoog bedrag was en ik ervoor niks binnen kreeg dachten ze aan fraude, dat er uwv bij stond boeit niet blijkbaar
Ik ben geloof ik zo'n beetje de oudste hier (behalve koen, maar die post hier bijna nooit meer)quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |