Jah.. mijn dagelijkse bijregel dingenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus

quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup Gezellig weer ja.. Goed volhouden dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig weer ja.. Goed volhouden dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"

Dat vraag ik me ook af en toe af...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed bezig, hoe hou je t vol
Die periode (oppervl. geslet) heb je achter de rug?

Jah onkruid vergaat jammer genoeg niet.. Gaat hard voor hem vechten en heel lang volhouden worden ben ik bang!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezellig weer ja.. Goed volhouden dus

quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah.. mijn dagelijkse bijregel dingen Klinkt als een bizar verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een bizar verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wie ben jijquote:

Met de juiste verdelger gaat alles kapot!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah onkruid vergaat jammer genoeg niet.. Gaat hard voor hem vechten en heel lang volhouden worden ben ik bang!

Lekker hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af en toe af...
Nee, nog niet. In augustus 2 weken vakantie en dan naar Medellin..

En dat is wie?quote:

Hmm ik weet haar echte naam welquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wie miauw is? Daar app je meeik ga haar echte naam niet noemen hier

Klinkt als ouders die nooit kinderen hadden mogen krijgen, maar waarvan ik blij ben dat ze het wel gedaan hebbenquote:

lol
 lol

quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de juiste verdelger gaat alles kapot!
 Verdelgers zijn illegaal
 Verdelgers zijn illegaal   

Zou wel makkelijk zijn als vriendin zijnde jaquote:

quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt als ouders die nooit kinderen hadden mogen krijgen, maar waarvan ik blij ben dat ze het wel gedaan hebben
En een nogal gestoorde moeder (ben er nog niet uit of het borderline, antisociaal of narcistische moeder is), en een autistisch broertje die verneukt is door zijn ouders en jeugdzorg tegelijkertijd in mijn ogen
En gelukkig een zus kunnen zijn met ruggengraat die haar broertje wel weer op het goede pad van een gelukkig leven gaat zettenlol

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |