Maar dat heeft ze je gisteren toch verteld?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn als vriendin zijnde ja
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:00 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze je gisteren toch verteld?
Veel succes iig!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt als ouders die nooit kinderen hadden mogen krijgen, maar waarvan ik blij ben dat ze het wel gedaan hebben![]()
En een nogal gestoorde moeder (ben er nog niet uit of het borderline, antisociaal of narcistische moeder is), en een autistisch broertje die verneukt is door zijn ouders en jeugdzorg tegelijkertijd in mijn ogen
En gelukkig een zus kunnen zijn met ruggengraat die haar broertje wel weer op het goede pad van een gelukkig leven gaat zettenlol
Sterke vrouwen unitedquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik ken een jou, maar dan met gestoorde pa ipv ma![]()
Dat meisje![]()
![]()
Sindsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow, shit, sinds wanneer? *voorraad verstopt houdt*
Hier staat het eten al een tijdje op, normaal eten we om 19;00 uur, maar ik was wat later thuisquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, helemaal vergeten om nog boodschappen te doen en eten te koken.
Dan dadelijk maar ff een vette hap bestellen
nvmquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hier staat het eten al een tijdje op, normaal eten we om 19;00 uur, maar ik was wat later thuis
Ik eet lekker bij m'n oudersquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hier staat het eten al een tijdje op, normaal eten we om 19;00 uur, maar ik was wat later thuis
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
En je kwam er zelf ook mee omdat je een bepaalde foto had gezien, dus dan moet het wel ja
Ik neem je in de zeik misschienquote:
Mission accomplishedquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Sterke vrouwen united![]()
![]()
[..]
Sindsmoord illegaal is
![]()
![]()
hihi je maakt me aan het lachen
Denk dat er genoeg mensen met een motief zijn om dat niet uitgezocht te laten worden, dus helaaschquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mission accomplished![]()
Wie heeft het over moord? Ze heeft het gewoon aangezien als kruiden voor door het eten...
Ik was een beetje de tijd vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Larisssa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zoek ook een oude fiets om het op te leren![]()
![]()
![]()
![]()
Hier een aanwezig?
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Larisssa het volgende:
[..]
WARME BEENHAM MET HONING WHISKEYSAUS
Recept van internet
ja en neequote:
Kree is oud, die is bijna 30quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier een aanwezig?
Ik kom er vast mee weg, ik heb geen banden, alleen met jouquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mensen met een motief zijn om dat niet uitgezocht te laten worden, dus helaaschlol
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier een aanwezig?
Nope.quote:geboortedatum: 16-12-1984
Warme beenhamquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Larisssa het volgende:
[..]
WARME BEENHAM MET HONING WHISKEYSAUS
Recept van internet
Mij vergelijken met een oude fietsquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier een aanwezig?
Groene blaadjes mogen ook hoorquote:
Hihihi wil ik het op jou leren dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij vergelijken met een oude fiets
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraudequote:
De plantjes, ze hebben het door.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraude
Maar dan moet jij 't hen leren.. Das ook weer zo-zo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Groene blaadjes mogen ook hoor
[..]
Hihihi wil ik het op jou leren dan?
Dat klopt ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik voel mij bejaard met mijn 31 jaar
Nee man, kreeg vorige week het geld en omdat het ineens zo'n hoog bedrag was en ik ervoor niks binnen kreeg dachten ze aan fraude, dat er uwv bij stond boeit niet blijkbaarquote:
Heerlijk rijp, niet bejaardquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja maar Ajax sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat de grootste rat van Ajax eindelijk opgerot is en nee omdat mijn rekening nog steeds is geblokkeerd wegens zogenaamde fraude
Tering.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, kreeg vorige week het geld en omdat het ineens zo'n hoog bedrag was en ik ervoor niks binnen kreeg dachten ze aan fraude, dat er uwv bij stond boeit niet blijkbaar
Ik ben geloof ik zo'n beetje de oudste hier (behalve koen, maar die post hier bijna nooit meer)quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |