De eerst volgende week-opdracht is het uitrukken van Gordon-Ali zijn stembanden !
Kom, zo breed is hij echt niet !
Op TV lijk je altijd dikker.
Geloof mij maar !
quote:ik vind dat wel aardig hoor!!
Op 17 september 2000 01:48 schreef Inimini het volgende:
Misschien is het niet zo aardig maar....
Hoewel ik tegen het belprincipe ben(geldklopperij!) ga ik dan toch echt wel stemmen, opzouten met dit irritante gast!
En Koos mag ook nog wel even blijven zitten. Nee, stem dan die mensen er maar uit die hun mond nog amper hebben opengetrokken, anders wordt het weer zo'n saaie bedoeling...
quote:Ach, daar ben ik nog niet zo zeker van. Het toilettafereel beschouw meer als het onderuit halen van het vooroordeel dat alleen homomannen per definitie ijdel zijn
Op 17 september 2000 11:12 schreef cos-micV het volgende:
Mensen volgens mij is dit de HOMO......zoals ie toilet stond te maken...hij deoriseert zelfs zijn kruis?
Heerlijk hoe die eikel zichzelf voor zijn geparfumeerde lul zet.
Hoe is deze hoop ellende door de selecties heengekomen!
"What a poor excuse for a man!"
Ik hoop echt, echt, ECHT, uit de grond van mijn hart, dat Ali straks hartstikke hard wordt uitgelachen en dat niemand iets van hem moet. Geen applaus, geen CD, no nothing.
Want bij de vorige serie lachte iedereen Mona uit op een soortgelijke manier en ondertussen zit ze wel overal met d'r giechel bij...
quote:??? Mens, artiest, ijdeltuit??
Op 17 september 2000 14:48 schreef weathergirl het volgende:
Ik schaam me om tot dezelfde soort te behoren als Ali.
quote:Nou ik ben zelfs al voorbij the stage van plaatsvervangende schaamte. Heb zelden zo een zelfingenomen eikel gezien. Ik ben misseluk
Op 17 september 2000 14:48 schreef weathergirl het volgende:
Ik schaam me om tot dezelfde soort te behoren als Ali.
Ik wou met een ontzettend goed commentaar komen hier, maar de lust vergaat me om over deze enorme neukfout te typen.
quote:Kijk na het zien van het oeverloze gezwam en gedram van Mister Alie
Op 17 september 2000 15:04 schreef arnout het volgende:
nog NOOIT heb ik in welke BB of welke BUS zo'n hekel gehad aan iemand als aan die Ali nu. kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand sympatie voor zo'n LUL kan opbrengen. Opzouten nu en gauw SUKKEL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |