abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2000 @ 01:48:04 #51
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_345278
Misschien is het niet zo aardig maar....

De eerst volgende week-opdracht is het uitrukken van Gordon-Ali zijn stembanden !

Kom, zo breed is hij echt niet !
Op TV lijk je altijd dikker.

Geloof mij maar !

Is het al tijd voor aktie ?

pi_345280
quote:
Op 17 september 2000 01:48 schreef Inimini het volgende:
Misschien is het niet zo aardig maar....
ik vind dat wel aardig hoor!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_345451
Mensen volgens mij is dit de HOMO......zoals ie toilet stond te maken...hij deoriseert zelfs zijn kruis?
pi_345461
Van mijn part noemen we 'm
schoudermoHAMMIE 8)
  zondag 17 september 2000 @ 11:35:13 #55
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_345465
Ali was weer lekker in vorm gisteren. Dit was zowaar een Nicky Nicole-deja vu. Wat een watje. En toen die ouwe (ik weet zijn naam nog niet) iets zei over zijn zangcarierre en kansen op doorbraak nu ie in BB zit, ontplofte hij zowat. Geweldig! Wat een waanzinnige gehaktbal. En toen ie vervolgens het hele huis tegen zich in het harnas had gejaagd volgde een onvervalste Seki-dooddoener: 'Ah joh jongens, jullie begrijpen mij gewoon niet' Yes! Meer van zulke klojo-opmerkingen en ik wordt zowaar weer een vaste kijker.
pi_345511
deze schapeneuker beweert mensenkennis te hebben.....hij beweert koos na 2 dagen door en door te kennen.....wat een eikel..als je koos denkt te kennen hou dan eens je grote momd dicht en luister eens naar hem, in plaats van het steeds over jezelf te hebben...EGOTRIPPER....
  zondag 17 september 2000 @ 12:39:24 #57
215 misterDre
Paint it black!
pi_345522
Wat een godvergeven irritante over het paard getilde lichtgeraakte arrogante EIKEL is die Ali Baba zeg.
Van mij mogen ze met deze zingende shoarmabakker de vijver in de tuin dempen.
pi_345548
Het zou me ook niets verbazen als Ali fALIkant mislukt en door zijn medebewoners wordt genomineerd.

Hoewel ik tegen het belprincipe ben(geldklopperij!) ga ik dan toch echt wel stemmen, opzouten met dit irritante gast!

zondag 17 september 2000 @ 13:13:09 #59
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_345555
Ali moet blijven! Die gast is zo ongelooflijk irritant en zelfingenomen, daar kunnen we nog veel plezier van hebben. "Ik zit hier niet als artiest, ik zit hier als mens."

En Koos mag ook nog wel even blijven zitten. Nee, stem dan die mensen er maar uit die hun mond nog amper hebben opengetrokken, anders wordt het weer zo'n saaie bedoeling...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_345571
quote:
Op 17 september 2000 11:12 schreef cos-micV het volgende:
Mensen volgens mij is dit de HOMO......zoals ie toilet stond te maken...hij deoriseert zelfs zijn kruis?
Ach, daar ben ik nog niet zo zeker van. Het toilettafereel beschouw meer als het onderuit halen van het vooroordeel dat alleen homomannen per definitie ijdel zijn
Ik heb het ook gezien! Er ging een lading deodorant tussen zijn benen!!
pi_345672
mijn god wat een aansteller....kraamt allerlei ellende uit tegen Desiree..en zit te janken tussen de handddoeken.....OOHHHH....als mijn zoontje dit maar niet ziet...ik ben zo'n sterke jongen....OOHH laten ze dit niet uitzenden...en maar over zichzelf lullen,,ikke dit en ikke dat ....wat een fucking Egotripper....opzouten met die gast....
  zondag 17 september 2000 @ 14:20:00 #62
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_345681
Als ie maar niet uit zichzelf vertrekt...'
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_345685
Ali zit te janken als een klein kind in het berghok.
Wat is het leven van een wannabee toch zwaar.

Heerlijk hoe die eikel zichzelf voor zijn geparfumeerde lul zet.

Redactie Frontpage zondag 17 september 2000 @ 14:22:22 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_345687
Heb me ook lopen ergeren, iemand die 12x zegt dat ie NIET in BB2 zit vanwege een zangcariereboost, want mijnheer is al 7 jaar bezig. Die Koos heeft het wel door, slimme man die Koos.
ALI: Anders zou ik toch niet de tafel dekken, of een schaakbord maken als ik de artiest zou uithangen.
KOOS: Ja, maar dat hoort er hier gewoon bij.
  zondag 17 september 2000 @ 14:24:40 #65
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_345694
Hij zit nu gewoon te huilen als een klein kind! Afkickverschijnselen?
  zondag 17 september 2000 @ 14:31:46 #66
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_345715
Ik was even bang voor politiek-correcte commentaren in dit topic maar gelukkig zijn de meningen onverdeeld .
Wat is het toch genant als zo'n wannabe zich zo gaat uitsloven omdat hij denkt dat 'ie kan zingen.
1 x o.k. maar 3 x per uur ? hier moeten de andere bewonders wel leip van worden.
pi_345718
Er is maar 1 ding mis met deze gehakt bal........hij is de onzekerheid zelf....hij is rijp voor een psycholoog.....
  zondag 17 september 2000 @ 14:42:05 #68
215 misterDre
Paint it black!
pi_345738
Hij heeft gezegt dat hij twee zelfmoordpogingen heeft gedaan...mislukt...hij is dus nog onhandig ook!

Hoe is deze hoop ellende door de selecties heengekomen!

pi_345740
Pffffffff hij vindt zich zelf echt ontzettend geweldig. Hij heeft wel 2000 vrienden en goede kennissen. Hij weet ook al wat ie met t geld gaat doen, gaat allemaal naar goede doelen en zielige mensen. Op zich prima hoor, maar hier krijg ik de indruk dat hij erg graag wil laten zien hoe fantastisch hij is.
pi_345748
Ik schaam me om tot dezelfde soort te behoren als Ali.

"What a poor excuse for a man!"

Ik hoop echt, echt, ECHT, uit de grond van mijn hart, dat Ali straks hartstikke hard wordt uitgelachen en dat niemand iets van hem moet. Geen applaus, geen CD, no nothing.

Want bij de vorige serie lachte iedereen Mona uit op een soortgelijke manier en ondertussen zit ze wel overal met d'r giechel bij...

pi_345773
nog NOOIT heb ik in welke BB of welke BUS zo'n hekel gehad aan iemand als aan die Ali nu. kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand sympatie voor zo'n LUL kan opbrengen. Opzouten nu en gauw SUKKEL
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2000 @ 15:16:27 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_345789
quote:
Op 17 september 2000 14:48 schreef weathergirl het volgende:
??? Mens, artiest, ijdeltuit??
  zondag 17 september 2000 @ 15:46:23 #73
3728 Beetlejuice
insufficient temptation.......
pi_345828
quote:
Op 17 september 2000 14:48 schreef weathergirl het volgende:
Nou ik ben zelfs al voorbij the stage van plaatsvervangende schaamte. Heb zelden zo een zelfingenomen eikel gezien. Ik ben misseluk

Ik wou met een ontzettend goed commentaar komen hier, maar de lust vergaat me om over deze enorme neukfout te typen.

Share what you know, learn what you don't

pi_345848
quote:
Op 17 september 2000 15:04 schreef arnout het volgende:
nog NOOIT heb ik in welke BB of welke BUS zo'n hekel gehad aan iemand als aan die Ali nu. kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand sympatie voor zo'n LUL kan opbrengen. Opzouten nu en gauw SUKKEL
Kijk na het zien van het oeverloze gezwam en gedram van Mister Alie , kan ik niet anders dan het helemaal met bovenstaande eens zijn.
Wat een hufter zeg, en hij blijft maar zeiken. spreekt het dan uit en daarna nog tegen iedereen maar door gaan.aargh
pi_345970
is die eikel in de dagboekkamer gaan vragen of ze zijn huilbui niet uit willen zenden...nou ja zeg...?dit in verband met zijn zoontje......of dat ze in ieder geval de familie op de hoogte willen brengen....
Stuur deze lul naar huis.....dan kan ie het zelf uitleggen aan dat kind en dan zijn wij er vanaf......of zet hem in het kippenhok...hij kakelt al net als de kippen...sjeeeessss.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')