de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=177.topic
verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Hindoestaans van afkomst? Heeft een zoontje. Hij is zanger, hij reist rond met een soundmix-apparaat en geeft optredens aan bejaarden e.d. Breed als een beer, zing als een nachtegaal (volgens Beau).Heeft vanochtend een verrassing voorbereid voor zijn medebewoners.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 12:26]
Mohammed Ali (30) is de trotse vader van een zoontje. Hij is een man van argumenten die een pittige discussie zeker niet uit de weg gaat. Zijn grootste passie is muziek maken. Vooral zingen vindt Mohammed Ali erg leuk. Hij hoopt aan Big Brother een carrière als zanger over te houden.
Rumble in the Jungle...
En waar blijft de deelname van Joe Frasier ?
the greatest dork, i presume?
BB 2K is begonnen...veel lekkere wiefuh en domme mensen...
Ik heb der weer zin in!!!!!
quote:Ik heb nu al medelijden met de rest van de bewoners..
Op 14 september 2000 23:55 schreef Letterman het volgende:
Hmmmm....De Gordon van het midden oosten
quote:nou volgens mij is ie verre van geintegreerd hoor....als ie nou zelf homo, junk, zwerver was geweest: dan had ie pas lef gehad. ik vind het gewoon een zeikerd.
Op 15 september 2000 00:06 schreef Zusje het volgende:
Is er een keer een allochtoon geintegreerd ( let op de imitatie van Gordon !!) is het weer niet goed
quote:Mee eens!!!!!!!!!!!!!!!
Op 15 september 2000 01:08 schreef Beetlejuice het volgende:
nou volgens mij is ie verre van geintegreerd hoor....als ie nou zelf homo, junk, zwerver was geweest: dan had ie pas lef gehad. ik vind het gewoon een zeikerd.
quote:Had ie maar niet uitgerekend Gordon moeten nemen als modelfiguur toen ie zich ging integreren toch?
Op 15 september 2000 00:06 schreef Zusje het volgende:
Is er een keer een allochtoon geintegreerd ( let op de imitatie van Gordon !!) is het weer niet goed
quote:Het verbaasde me helemaal dat hij ook nog een artiestennaam had, dacht dat MA zijn artiesten naam was.
Op 14 september 2000 23:48 schreef Xhorder het volgende:
Mohammed Ali, hoe komen ze er op.. haha
... hij is op naam geselecteerd..
quote:Ja, idd
Op 15 september 2000 11:52 schreef SunChaser het volgende:
En dan die witte hema slip
Vond zijn Alladin-imitatie op het perzische toverkleed wel supercool...zag er toch niet uit!
Hij denkt natuurlijk dat ie zich kan/moet profileren dmv zang en dans...
ach ja we zullen zien
ik vond dat zoontje wat zo hardverscheurend huilde echt sneu, die laat je toch niet alleen
quote:Wat een zelfingenomen eikel zeg
Op 15 september 2000 19:02 schreef Acnaib het volgende:
Hij is geboren d.m.v. een keizersnede. Zijn moeder had vocht in haar longen vandaar....
zijn vader vond hem een vechtertje dus vandaar zijn naam:
verzoek van MA---> helemaal noemen!
zijn achternaam is iets met een G dus MAG zegt ie zelf, zie hier een eigen aangebrachte verkorting MAG!!
edit:
schrijf ik nederlanders zonder R.... , muts!
[Dit bericht is gewijzigd door Acnaib op 15-09-2000 19:13]
BLEEEEH
Volgende keer als ie nog een keer zo'n filmpje opneemt terwijl hij in het René Froger-wit op een Perzisch tapijt ligt, kan dat tapijtje dan niet meteen wegvliegen en wegblijven? Ah? Ah? Toe? Alsjeblieft??
Hij is niet zichzelf ... Hij is
quote:Precies, beetje irri wel, maar wel oprecht en dat mag ik wel.
Op 15 september 2000 20:46 schreef PingPong het volgende:
Hij wil Mohammed Ali genoemd worden, VOLUIT dus, of anders Darius
Hij heet zo omdat-ie genoemd is naar de bokser. Vraagt Koos: "Houdt je pa van boksen?" DOH Koos!!
quote:Hij praat wel over z´n zoontje maar niet over een vrouw......Dus hij betaalt Ali....Alimentatie!!!! Vandaar, snappie. Niks vechtertje gewoon een eikel
Op 15 september 2000 19:12 schreef Acnaib het volgende:
alleen al dat ALIE zoals nederlanders dat uitspreken
[ALLI] moet dat zijn als je het goed uitspreekt, laat ie daarover zeiken!
lamlul!edit:
schrijf ik nederlanders zonder R...., muts!
Catoot windt sich op, en da moessij in haar condiesie helemaal nie doen...
Ik in ieder geval niet!
Whehehehhh jullie hebben vast dat stukje wel gezien dat Big Ali voor een stel bejaarden stond te zingen. Ik wist niet hoe snel ik em weg kon zappen!!
WEGWEZEREN dus.
En hem er langer inlaten is denk ik ook niet goed voor de kijkcijfers, want ik erger me zo dat het gewoon niet tof is.
De eerst volgende week-opdracht is het uitrukken van Gordon-Ali zijn stembanden !
Kom, zo breed is hij echt niet !
Op TV lijk je altijd dikker.
Geloof mij maar !
quote:ik vind dat wel aardig hoor!!
Op 17 september 2000 01:48 schreef Inimini het volgende:
Misschien is het niet zo aardig maar....
Hoewel ik tegen het belprincipe ben(geldklopperij!) ga ik dan toch echt wel stemmen, opzouten met dit irritante gast!
En Koos mag ook nog wel even blijven zitten. Nee, stem dan die mensen er maar uit die hun mond nog amper hebben opengetrokken, anders wordt het weer zo'n saaie bedoeling...
quote:Ach, daar ben ik nog niet zo zeker van. Het toilettafereel beschouw meer als het onderuit halen van het vooroordeel dat alleen homomannen per definitie ijdel zijn
Op 17 september 2000 11:12 schreef cos-micV het volgende:
Mensen volgens mij is dit de HOMO......zoals ie toilet stond te maken...hij deoriseert zelfs zijn kruis?
Heerlijk hoe die eikel zichzelf voor zijn geparfumeerde lul zet.
Hoe is deze hoop ellende door de selecties heengekomen!
"What a poor excuse for a man!"
Ik hoop echt, echt, ECHT, uit de grond van mijn hart, dat Ali straks hartstikke hard wordt uitgelachen en dat niemand iets van hem moet. Geen applaus, geen CD, no nothing.
Want bij de vorige serie lachte iedereen Mona uit op een soortgelijke manier en ondertussen zit ze wel overal met d'r giechel bij...
quote:??? Mens, artiest, ijdeltuit??
Op 17 september 2000 14:48 schreef weathergirl het volgende:
Ik schaam me om tot dezelfde soort te behoren als Ali.
quote:Nou ik ben zelfs al voorbij the stage van plaatsvervangende schaamte. Heb zelden zo een zelfingenomen eikel gezien. Ik ben misseluk
Op 17 september 2000 14:48 schreef weathergirl het volgende:
Ik schaam me om tot dezelfde soort te behoren als Ali.
Ik wou met een ontzettend goed commentaar komen hier, maar de lust vergaat me om over deze enorme neukfout te typen.
quote:Kijk na het zien van het oeverloze gezwam en gedram van Mister Alie
Op 17 september 2000 15:04 schreef arnout het volgende:
nog NOOIT heb ik in welke BB of welke BUS zo'n hekel gehad aan iemand als aan die Ali nu. kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand sympatie voor zo'n LUL kan opbrengen. Opzouten nu en gauw SUKKEL
Ik heb maar ff aan Gordon op www.gordon.nl gevraagd wat hij van zijn kloon vindt.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 17-09-2000 19:09]
quote:Ja, boontje komt om z'n kloontje!
Op 17 september 2000 19:01 schreef SunChaser het volgende:
shit, had het wel eerst mogen doorlezen
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 17-09-2000 19:20]
Mohammed 4 dagen gedaan over kiezen vrienden
17 sept 2000, Mohammed verteld in het bijzijn van Annet en Desiree dat hij 4 dagen heeft gedaan over het uitkiezen van mensen die mee mochten komen om hem uit te zwaaien als hij het huis in ging. Naar zijn zeggen heeft hij 2000 vrienden, waarvan hij er de eerste dag 600 had uitgekozen. De 2 dag werden er het 400, de 3e 200 en de laatste dag heeft hij het afgerond naar 60. Zijn dit ware verhalen of wilt Mohammed indruk maken op de rest van de bewoners ?
quote:
Op 17 september 2000 15:16 schreef SunChaser het volgende:
??? Mens, artiest, ijdeltuit??
Maar misschien ook een beetje ijdeltuit (is dat een ras?)
quote:Jeetje wat een zielig ventje zeg. Toen ik dit las ging bijna over me
Op 17 september 2000 21:56 schreef DiEr het volgende:17 sept 2000, Mohammed verteld in het bijzijn van Annet en Desiree dat hij 4 dagen heeft gedaan over het uitkiezen van mensen die mee mochten komen om hem uit te zwaaien als hij het huis in ging. Naar zijn zeggen heeft hij 2000 vrienden, waarvan hij er de eerste dag 600 had uitgekozen. De 2 dag werden er het 400, de 3e 200 en de laatste dag heeft hij het afgerond naar 60. Zijn dit ware verhalen of wilt Mohammed indruk maken op de rest van de bewoners ?
Waarom moeten wij naar jou slap gelul luisteren???
Hoe ook, het levert wel stof tot spreken op. Houen zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 18-09-2000 02:39]
Dames en heren, nieuw op 7 in de top 40: Ali Salami met Ik ben een ster
Mohammed blijft zingen
Mohammed Ali zingt de hele dag. Vanaf het moment dat hij het huis instapt, zet hij lied na lied in. Echter, hij is niet het huis ingegaan om ontdekt te worden als zanger, zegt hij zelf. Als Koos tegen Ali zegt dat meedoen aan Big Brother misschien wel een goede uitwerking heeft op een eventuele ontdekking, raakt Mohammed geïrriteerd. Hij is hier niet als radio neergezet, zegt hij. Koos begrijpt de irritatie niet, hij bedoelt alleen maar te zeggen dat Mohammed goed kan zingen en dat dit dus juist kan helpen. Mohammed benadrukt dat hij als mens in het huis zit en niet als artiest.
Maar niets is minder waar, want Mohammed zingt de hele dag. Het begint vandaag bij het ontbijt al met de smartlappen van Elvis Presley. Even later in de tuin zingt Mohammed rustig door. Terwijl Robin hout aan het zagen is, schalt de zware stem van Mohammed boven het gezaag uit.
J.O.
-----------
13:28
Mohammed heeft het over:
'nagemaakte mensen', mensen die zichzelf niet zijn.
Dit moet over 1 van de bewoners gaan maar wie? Mohammed kan niet met 'iemand' opschieten. Die 'iemand' zat bij het eten eerst tegenover hem en na de 'ruzie' (?) 6 plaatsen verder. Zij zou niet van Mohammeds rijst hebben gegeten. Mohammed loopt weg.
Koos: Ik schrik me rot van hem?
Twentse vrouw : Ja als hij dat zo voelt?
Koos: Ja zij eet zijn rijst niet, dat is toch geen argument! Nou ik ga verder met m'n boek.
--------------
http://www.fokforum.nl/showtopic/18785/6
Weet iemand misschien aan wie Ali babba zo'n hekel heeft???
En dan nog even iets: wie weet waar Ali's huis woont? nee dit is flauw
,
Wie weet waar Ali woont?
Antwoorden graag in dit topic:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18584
quote:Tijdens de discussie aan de ontbijttafel verwijt Jolanda Mohammed Ali dat hij helemaal niet naar Koos luistert. Mohammed voelt zich persoonlijk aangevallen en hij haalt naar haar uit: "In de buitenwereld zouden wij nooit vrienden zijn. Ik mag jou toch niet, al in de...
Op 18 september 2000 15:14 schreef Num het volgende:
Weet iemand misschien aan wie Ali babba zo'n hekel heeft???
Alle aardige redelijke personen ten spijt, maar daar hoef ik niet naar te kijken. Ik wil mensen getergd door de doldwazedomheid van Ali hun hoofden tot bloedens toe tegen de muur zien bonken!
En Ali moet vooral doorgaan met dat gezang. Bij gebrek aan lekkende kraan.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 18-09-2000 16:17]
Laat maar blijven zou ik willen zingen
Alibabah go away!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Pedor op 18-09-2000 21:04]
quote:Volgens mij spel je dat verkeerd
Op 18 september 2000 11:15 schreef weathergirl het volgende:
[knip]
Alibahbah
[knip]
PS volgevreten aap heeft geen rasictische bedoeling, gewoon een zegswijze van waar ik vandaan kom.....
quote:En hij heeft dus blijkbaar ook nog het verstand van een klein kind. Wat een aansteller
Op 19 september 2000 13:16 schreef Tuurr het volgende:
13:19
Aladin en Jolanda hebben het over het feit dat Ali haar eten gisteravond niet wilde eten.
Ali: Ik zag dat jij mijn rijst niet wilde eten dus dan wil ik jouw eten niet eten.
Jolanda: Ik heb heerlijk van jouw rijst gesmuld dus dat is helemaal niet waar.
Ali langer in BB
Ali zegt dat het het probleem van de vrouw is als de man een kleintje heeft.
"De man die komt toch wel klaar, alleen de vrouw komt niet aan haar trekken. Nou dat is haar probleem..."
Gadverdamme, dat kan er ook nog wel bij wat een egotripper , en sexen kan ie dus ook al niet van handen en aanverwante artikelen heeft ie schijnbaar nog nooit gehoord
Hij doet er in ieder geval alles aan om zijn zang-"talent" te doen opvallen en was bijvoorbeeld nauwelijks 2 dagen in het huis en nam al het initiatief om met de groep een BB-song te maken (en deed er vervolgens alles aan om de regie te overtuigen dat het nummer op plaat moet worden uitgebracht). Daarnaast klopte hij zijn "onenigheidje" met Jolanda direkt tot grote proporties op en gebruikte het om te dreigen met een vertrek in het geval dat zij niet wordt weggestemd.
Het zou mij niet verbazen als hij bij de kleinste aanleiding de koffers gaat pakken of zich gaat opwerpen om als vrijwilliger door de groep bij de 1e wegstemronde genomineerd te worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-09-2000 17:52]
Henny Huisman zeker????
Een dag zonder Kim is een dag niet geleeft
quote:Juist Minke, dit is toch om van over je
Op 19 september 2000 15:06 schreef minke het volgende:
Kwoot uit het streamverslag van Danny:Ali zegt dat het het probleem van de vrouw is als de man een kleintje heeft.
"De man die komt toch wel klaar, alleen de vrouw komt niet aan haar trekken. Nou dat is haar probleem..."Gadverdamme, dat kan er ook nog wel bij wat een egotripper , en sexen kan ie dus ook al niet van handen en aanverwante artikelen heeft ie schijnbaar nog nooit gehoord
quote:Oeps
Op 19 september 2000 21:33 schreef Tric het volgende:
Laat alie lekker in een ali busjegaan toeren inplaats van t bb huis te vervelen met zijn gezeur en gejank.
[Dit bericht is gewijzigd door weathergirl op 19-09-2000 21:45]
quote:Wat dacht je van Ali ONDER een busje
Op 19 september 2000 21:33 schreef Tric het volgende:
Laat alie lekker in een ali busjegaan toeren inplaats van t bb huis te vervelen met zijn gezeur en gejank.
Dat is het natuurlijk !!!! Daarom kan geen vrouw bij hem klaarkomen, hij komt er nog geeneens IN
quote:En wie mag dan de rotzooi opruimen??
Op 18 september 2000 22:36 schreef stille_wateren het volgende:
Nou en ? zijn we gelijk van hem af...
<knip>
(Ben ik ff blij dat ik géén geluid kàn aanzetten)
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 20-09-2000 09:02]
* hobbes vindt dit forum wel een beetje een racistisch tintje krijgen met al die termen als 'kamelenhandelaar' en 'schapenneuker'
* hobbes vindt dat jammer
* hobbes vraagt heel vriendelijk of het wat minder kan!
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 18:25]
quote:Ik vind Nedermuts Desiree ook een schapenneuker, hoooor.
Op 20 september 2000 12:52 schreef hobbes het volgende:
* hobbes vindt dit forum wel een beetje een racistisch tintje krijgen met al die termen als 'kamelenhandelaar' en 'schapenneuker'
... in zijn bewoording Die kom ik nog wel onder ogen . Moeten we nu bang worden??
quote:Nee, want Danny is verantwoordelijk, dus mij zal het werkelijk een rotzorg zijn
Op 20 september 2000 21:55 schreef meneer draak het volgende:
Moeten we nu bang worden??
![]()
![]()
![]()
quote:http://www.fokforum.nl/showtopic/18001
Op 20 september 2000 22:24 schreef Ulx het volgende:
Nee, want Danny is verantwoordelijk, dus mij zal het werkelijk een rotzorg zijn
Oke, je hebt gelijk. Danny is verantwoordelijk. Maar ga me niet vertellen dat ik agressief ben man, fokkin shit, damn, als Danny in de put valt, takel ik m er zo weer uit, al moet ik persoonlijk een bouwkraan bellen, geen probleem. I Will, snik, I Will Always (boehoehoehoe) Love Fok
dat wordt genieten vanavond
Vanmorgen als "Kiss my Ass" zeker een keer of 7 gehoord en dat in nog geen uur tijd
Voor de rest valt het me op dat zijn gesprekken vaak herhaald
Jezus Jezus Jezus wat wil die jongen graag goed voor de camera uitkomen en maar roepen ie geen oogkleppen op heeft
Volgens mij moet VOO hem tegen zichzelf beschermen en hem eruit halen net als Nasty Nick.
Je kan wel zeggen de groep moet hem gaan negeren als ze het vol willen houden, maar die gozer is gewoon niet te negeren.
Gisteren zeiden een aantal mensen dat Bianca te dominant was, nou als je het ontbijt gesprek tussen Ali en Bianca volgt blijkt dat zelfs Bianca daar niet tegen op kan.
Als ik die streams lees, dan zit ik bijna tegen m'n scherm te schreeuwen , zo graag zou ik in willen grijpen.
Ik vind het moeilijk hoor. Ik wil best interessante TV, en daar staat Ali garant voor, maar ik heb echt medelijden met de mensen die bij hem zitten. Ik zou voor geen goud willen ruilen want ik zou de eerste zijn die de hele dag vette discussies met hem heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 22-09-2000 11:33]
Echt heel irritant, zoals hij zijn mening aan iedereen wil opdringen.
Ze hebben meer de kriebels van hem dan wie dan ook. Ze zien hem heel goed. Vergeet niet dat zij het wit in zijn ogen kunnen zien en elke spiertrekking in zijn gezicht: hij doet sinds hij genomineerd is heel eng zag ik op de streams. Ze leven nu met een tijdbom.
Door BB1 weten ze dat de genomineerde zodra die eruit is door Beau wordt geconfronteerd met de dagboekkameruitspraken van hen die hem nomineerden. Alie houden ze liever te vriend. De groepswerking is de angst voor zijn (on)voorspelbare reacties.
Je zal over een paar maanden maar moederziel alleen met hem in de wachtkamer voor praatshow o.i.d. opgescheept zitten. Hij zal zijn verdere leven als ex-BBbewoner de anderen blijven confronteren met de 'matennaaierij' die ze hem hebben aangedaan door 'm te nomineren. Ik denk dat de bewoners ieder voor zich al zo ver vooruitkijken. Voor hem uit kijken door hem nu alvast op de registraties te herinneren aan zijn gouden hart.
Wat zou BB zijn zonder Ali???
---------------------------------------------
"Als je zo'n nadrukkelijke persoonlijkheid bent als ik, dan moet je je niet ook nog eens bezig houden met afwassen en brood bakken, dan ben je echt de hele tijd op camera." Dan vraagt Darius zich af of op internet eigenlijk ook continu geluid is, of dat er alleen beeld te zien is. Leo is de enige die zeker weet dat er ook geluid bij de streams zit.
"Oh, goed dat ik het weet, dan mag ik wel eens oppassen dat ik geen rare dingen zeg."
---------------------------------------------
Geweldig!!!
quote:Kom op mensen zo´n kerel stuur je toch niet dat huis uit
Op 24 september 2000 20:32 schreef weathergirl het volgende:
Op de officiele BB site las ik dit hilarische citaat van Ali:---------------------------------------------
"Als je zo'n nadrukkelijke persoonlijkheid bent als ik, dan moet je je niet ook nog eens bezig houden met afwassen en brood bakken, dan ben je echt de hele tijd op camera." Dan vraagt Darius zich af of op internet eigenlijk ook continu geluid is, of dat er alleen beeld te zien is. Leo is de enige die zeker weet dat er ook geluid bij de streams zit.
"Oh, goed dat ik het weet, dan mag ik wel eens oppassen dat ik geen rare dingen zeg."
---------------------------------------------Geweldig!!!
![]()
![]()
Quotes:
--------------------------------------------
Streamverslag Letterman - donderdag 21 september 2000 17: 02
17:00 Ali denkt dat ie "genaait" wordt. Zijn witte (gordon) broek is weg.
Kim, Desiree, Georgie en Ferdie zijn aan het kaarten.
Ali baalt als een stekker en laat aan tafel z´n hoofd hangen stat weer op om z´n broek te zoeken.
Streamverslag migibon - zaterdag 23 september 2000 21:54
Ali verteld dat hij van alles kwijt is, een rood shirt, een witte broek, zijn slippers, zijn schaar... hij vind het maar opvallend.
Hij draagt altijd slippers omdat anders zijn voeten gaan schimmelen en barsten enzo.
Zegt nu dat hij na een maand nog weet waar hij zijn spullen heeft neergelegd. Heeft tegen de redctie verteld dat hij denkt dat 1 van hen (redactie) ze heeft gestolen/een spelletje met hem speelt
Streamverslag LionHeart - zondag 24 september 2000 20:57
Ali begint weer over het feit dat hij allerlei kledingstukken kwijt is. Annet probeert hem te helpen herinneren waar ze kunnen zijn. Ali: 'Ze zijn er gewoon niet.'
Streamverslag RedNax - maandag 25 september 2000 14:43
Ali wil de balken van het waterballet gebruiken om het luik in de dbk te blokkeren
--------------------------------------------
quote:Zou kunnen, maar gaat dat niet tegen het 'back to basic' en afsluiting van de wereld-principe van het programma in? Ik denk dat het eerder Ali's medebewoners zijn die een geintje met hem uithalen.
Op 25 september 2000 18:15 schreef Lurky het volgende:
Denk eerder dat ze hem pesten Zanderrr. Melige technici die stonede geintjes met m uithalen. Die vervelen zich snachts op hun 12 uursdienst de pleuris in dat camerakruis.
Maar waarom is het dan niet op de streams te zien?
Zojuist PingPongs studie van Leo gelezen in Voer Voor Psychologen (25-9-22.23). hmmm
Bianca? Wie komt er de laatste dagen nog in het kippenhok. Wie zet de vuilnis weg?
Of wordt de groep van buitenaf ingezaaid met argwaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 25-09-2000 23:51]
Hij is éch wel slim, hoor hé!
Jammer dat hij er donderdag uit moet
Wat is het toch met die mensen in dit soort shows (MA, Sjeki, Jop,...) die steeeeeds moeten zeggen dat ze recht voor hun raap zijn, vertellen wat ze wel niet doen/zeggen als iemand anders iets doet/zegt. Zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze ons steeds daarvan moeten overtuigen?
Zijn ze bang dat mensen tot andere conclusies komen als ze hen op hun daden beoordelen?
Streamverslag door Qt - donderdag 28 september 2000 03:10
03.02 uur De Stem vraagt of Ali de zender van Robin naar de dagboekkamer kan brengen. Ze denken dat er iets mee is. ...>8 knip 8<... Ali vraagt zich af of die gasten via het dak de dagboekkamer in komen.
Qt - donderdag 28 september 2000 07:55
7.55 uur Oppassen met labello van een ander zegt Ali tegen Dees. Voor je het weet heb je herpes genitalus.
Ali blijft dus weer wakker
-------------------------------------------
Uit de labello-opmerking valt te lezen dat Ali door (terechte) smetvrees nu zonder lippencreme zit. Terzijde: de dagboekkamer is bereikbaar via een luik in de lambrizering. Ali's gedrag van de laatste nachten is opvallend: hij wil niet meer slapen zoals Gert in "Voer voor Psychologen" opmerkt". Wat hij vergeet is dat de redactie hem al die tijd in de gaten houdt. Zodra hij indommelt kunnen ze rustig door de gang lopen.
Iets anders merkwaardigs is dat Alie steeds wil weten welke kleur de buitendeur heeft. Droom hij van een rode deur? Is dat het luik waarvoor hij een obsessie heeft?
quote:ligt hier, maar heb geen zin om te schrijven en de scanner doet het ff niet. Naar wie moet ik het faxen?
Op 28 september 2000 12:23 schreef Llewella het volgende:
Heeft iemand de spits van vandaag in zijn bezit?
En waarschijnlijk wordt vanavond ook duidelijk wat hij nou toch met de kleur van de voordeur heeft... wil hij er iets op schrijven zodra hij het huis verlaat? Wil hij met zijn bloed een of ander teken op de deur smeren (ja 't klinkt idioot, ik fantaseer wat, maar: alles is mogelijk bij Darius momenteel)
Vanavond meer. Tenminste... als Darius moet nokken, maar dat lijdt nauwelijks twijfel.
quote:[edit]Dit was een Xiop nummer... [/edit]
Op 28 september 2000 13:20 schreef SunChaser het volgende:
ligt hier, maar heb geen zin om te schrijven en de scanner doet het ff niet. Naar wie moet ik het faxen?
[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 28-09-2000 14:49]
quote:Nog nix binnen... hoelang duurt dat met die xiop dingen???
Op 28 september 2000 13:59 schreef SunChaser het volgende:
Gelukt, haal nummer maar weg en loop naar je fax
quote:Is ook goed... llewlla@yahoo.com
Op 28 september 2000 14:49 schreef Tetelepta het volgende:
Ik Xiop nooit, zal het wel ff scannen en naar je mailen, kan dat?
quote:Roel Kyvelos
Op 28 september 2000 12:23 schreef Llewella het volgende:
Heeft iemand de spits van vandaag in zijn bezit?
Er staat een leuk columpje over Ali geschreven door die acteur uit goudkust...
I AM THE GREATEST
Mijn naam is Mohammed Ali.
Wellicht kent u mij niet.
Maar als ik zeg Darius, weet u het waarschijnlijk nog niet.
Ik ben artiest.
Normaliter zing ik, alleen nu een toontje lager.
Ik woon namelijk samen met allemaal intrigantjes.
Is voor mij geen probleem.
Ik ben niet op zoek naar vrienden.
Ik ga winnen.
Het probleem is dat zij mij nu zat zijn en daar hou ik van.
Dus doen we het volgende.
Als ik er nou voor zorg dat ik elke ronde genomineerd word en jullie zorgen dat ik steeds mag blijven.
Dan beloof ik dat ik naast het schrijven van een nummer 1 hit 'I am the irritantste' en het opmaken van 250.000 gulden aan wenkbrauwepileerproducten er persoonlijk een missie van te maken minstens 2 bewoners in een inrichting te doen eindigen.
Het allermooiste zou natuurlijk een zelfmoordpoging zijn.
Dat is pas TV.
Ik kan daar wel voor zorgen.
Ik weet toch zeker dat door al die camera's er altijd iemand op tijd zal zijn om mij te redden.
For I am Darius, I am the greatest.
[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 28-09-2000 14:59]
ALI ROELEERT NOG STEEDS......
quote:De opmerking die Ali plaatste over de labello ging het over het delen van een lipcreme door Desiree en Bianca. Of Ali zijn Blistex nog kwijt was werd niet besproken daar...
Op 28 september 2000 13:18 schreef Lurky het volgende:
Uit de labello-opmerking valt te lezen dat Ali door (terechte) smetvrees nu zonder lippencreme zit.
quote:INDERDAAD, ALI FOKKING RULEZ!!!!
Op 28 september 2000 15:33 schreef Party-pooper het volgende:
Als echte Ali-fans moeten we dat forum dus maar ff overspoelen met lofbetuigingen voor Ali.ALI ROELEERT NOG STEEDS......
Alleen moet ie geen plaat gaan maken, want dan kunnen de steunbetuigingen wel eens drastisch gaan verminderen....
MAAR OP DIT MOMENT HEERST IE GEWOON GROTE TIJD!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |