quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Franknfurter het volgende:
Een cake verpestenDat is nog erger dan een bloemkool zonder water proberen te koken
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Franknfurter het volgende:
Een cake verpestenDat is nog erger dan een bloemkool zonder water proberen te koken
Die heb ik net op de wc nog gedraaidquote:
Dat is geen LittleBrownie, een echte LittleBrownie is lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Die heb ik net op de wc nog gedraaid
Geen idee. Ik heb je niet geproefd. Dat kan ik maar beter niet doen ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is geen LittleBrownie, een echte LittleBrownie is lekker.
Dan beland je vast achter de traliesquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb je niet geproefd. Dat kan ik maar beter niet doen ook
Ik wil je wel proevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Hihiquote:
Nee hoor. 16 magquote:
quote:
Ik zeg proeven, niet bakkenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zeg proeven, niet bakken
Al ben ik wel heel heet, dat zou wellicht een probleem kunnen zijn.
Ik kom welquote:
Ik had het ook niet tegen jou, fleshlightman!quote:
Ik dacht dat je mij quottequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, fleshlightman!
Welkomquote:
OnweersComplex mag wel komen hoor. Ik heb niks gezegd over proevenquote:
Triootje joh!quote:
Komen? Waar op je lichaam dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OnweersComplex mag wel komen hoor. Ik heb niks gezegd over proeven
quote:
Goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vergeet je niet de kaas, bladeren en gehakt erin te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan echt goede lasagne makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Kom dan maar een lasagne brengen, heb honger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik kan echt goede lasagne maken
Op de fietsch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Kom dan maar een lasagne brengen, heb honger.
Ik weet heul niet waar uw huis woont!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Desnoods met de helikopter. Als ik het maar gauw hier heb
Ohja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik weet heul niet waar uw huis woont!
Neh... pauperwoningquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ohja.
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,241.83,,0,-6.44
Wel eikenblad hè? Die dennenaalden van vorige keer waren geen succes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nu ik dit gelezen heb lust ik geen brownies meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |