SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.![]()
Op zich deed hij het best goed; in de sprint was hij vermoedelijk toch kansloos geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devenyns die wederom te vroeg gaat en zichzelf tegenkomt, die leert ook helemaal niets bij.![]()
Rabobank 4e geworden, topteam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En dat met hun mini-budget.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Je kunt zeggen wat je wil maar ik had Sanchez zijn tactiek al wel een halfuur geleden gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja, beetje triest he... dat misgunnenSTOER HEquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rust nog uit als ze al over de finish zijn gekomen. Is een deel van de Rabo tactiek.![]()
![]()
![]()
Leuven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Uit welke hoek van Belgie komt Devenijns?![]()
ga weg johquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet doen alsof het spannend was...![]()
Hij heeft zich helemaal kapot gereden voor een handvol seconden. Die gaat daar morgen de tol voor betalen.quote:![]()
Ja, maar in dit geval had Ducrot wel gelijk dat hij een te zwaar verzet reed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich deed hij het best goed; in de sprint was hij vermoedelijk toch kansloos geweest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
vlaming dus. dan verdient ie wel wat sympathie van de nederlandersquote:There are only 151 Pokémon.![]()
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef TheArt het volgende: [..] Tuurlijk iedereen die ze niet helemaal afmaakt en die niet cynisch alles bekijkt wat Rabo doet, dan ben je een Rabo-fanboy
![]()
Pot, Ketel, blabla![]()
En die Belgische ploeg toch 5e?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Sanchez deed tactisch niet zoveel verkeerd, maar was blijkbaar echt gesloopt, hij parkeerde echt volledig.
(Zoals Froome ooit parkeerde in de Giro)
![]()
Ze zullen ook wel tevreden zijn dat ze die bollen gewoon hebben weggegeven.
Voeckler bollen, ritzege en rood nummer, de rest nada.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Nee hoor. Jammer voor jou.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft zich helemaal kapot gereden voor een handvol seconden. Die gaat daar morgen de tol voor betalen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |