abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:55:04 #1
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_114065602
Even een korte vraag:

Als ik via DUO en DigiD de einddatum van mijn studie verander in vandaag, wordt mijn sutdiefinanciering dan ook vanaf vandaag stopgezet?

Ik heb vandaag namelijk m'n diplomauitreiking en volgens mijn mentor ben ik vandaag officieel uitgeschreven als ik mijn handtekening zet.
pi_114065710
Ja je moet de datum invoeren van het moment ( dag ) waarop je bent uitgeschreven.
En volgens mij krijg je dan geen stufi meer. Of je moet geluk hebben dat zij je nog 1 maand uit betalen,
of je hebt pech dat ze betalen en dat je het alsnog moet terugstorten.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:59:18 #3
351717 Compoantje
pi_114065812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja je moet de datum invoeren van het moment ( dag ) waarop je bent uitgeschreven.
En volgens mij krijg je dan geen stufi meer. Of je moet geluk hebben dat zij je nog 1 maand uit betalen,
of je hebt pech dat ze betalen en dat je het alsnog moet terugstorten.
Op de site stond volgens mij dat je nog recht hebt op studiefinanciering tot en met de maand van de dag waarop je bent uitgeschreven. Ik zal het nog even opzoeken. Dus als het goed is moet het nog een maand uitbetaald worden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:00:46 #4
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_114065887
kijk ook even hoe het met je ov zit, als je die hebt.

kan zijn dat je daar dan ook niet meer mee mag reizen vanaf vandaag (of dus einde deze maand)
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_114065923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Op de site stond volgens mij dat je nog recht hebt op studiefinanciering tot en met de maand van de dag waarop je bent uitgeschreven. Ik zal het nog even opzoeken. Dus als het goed is moet het nog een maand uitbetaald worden.
Kan maar zo kloppen, hoe dat toen bij mij is gegaan weet ik niet eens meer.
Ik heb me uitgeschreven op het moment dat de school mij uitschreef en vanaf
dat moment ontving ik niks meer, naar mijn weten. Ik kijk ook nog effe in mijn paperassen.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:02:00 #6
351717 Compoantje
pi_114065947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef florisje het volgende:
kijk ook even hoe het met je ov zit, als je die hebt.

kan zijn dat je daar dan ook niet meer mee mag reizen vanaf vandaag (of dus einde deze maand)
ja, die moest ik voor 6 juli al stopzetten.

Maar daar zat ook weer iets bij, want ik had het op 4 juli stopgezet (Dit staat ook op mijn DigiD) maar ik kon gisteren nog wel gratis reizen.
Dus ik hoop niet dat ik daar nog zo'n boete voor krijg.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:02:58 #7
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_114065996
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Compoantje het volgende:

[..]

ja, die moest ik voor 6 juli al stopzetten.

Maar daar zat ook weer iets bij, want ik had het op 4 juli stopgezet (Dit staat ook op mijn DigiD) maar ik kon gisteren nog wel gratis reizen.
er is een verschil tussen kunnen en mogen.

tenminste zo was het in de tijd van mijn plastic ov :)
knolraap en lof schorseneren en prei
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:05:33 #8
351717 Compoantje
pi_114066148
quote:
Geef je uitschrijfdatum door

Als je stopt met je opleiding, moet je de datum waarop je wordt uitgeschreven aan ons doorgeven. Wij zetten dan je studiefinanciering stop. Je hebt recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de school je uitschrijft. Vraag de datum waarop je wordt uitgeschreven na bij je school.
http://duo.nl/particulier(...)etten/stopzetten.asp

Klopt dus, dan zou ik deze maand dus nog financiering krijgen of was het vorige maand voor het laatst? Want ze betalen geloof ik vooruit, dus in juni betalen ze je voor de maand juli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')