Op de site stond volgens mij dat je nog recht hebt op studiefinanciering tot en met de maand van de dag waarop je bent uitgeschreven. Ik zal het nog even opzoeken. Dus als het goed is moet het nog een maand uitbetaald worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja je moet de datum invoeren van het moment ( dag ) waarop je bent uitgeschreven.
En volgens mij krijg je dan geen stufi meer. Of je moet geluk hebben dat zij je nog 1 maand uit betalen,
of je hebt pech dat ze betalen en dat je het alsnog moet terugstorten.
Kan maar zo kloppen, hoe dat toen bij mij is gegaan weet ik niet eens meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Op de site stond volgens mij dat je nog recht hebt op studiefinanciering tot en met de maand van de dag waarop je bent uitgeschreven. Ik zal het nog even opzoeken. Dus als het goed is moet het nog een maand uitbetaald worden.
ja, die moest ik voor 6 juli al stopzetten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef florisje het volgende:
kijk ook even hoe het met je ov zit, als je die hebt.
kan zijn dat je daar dan ook niet meer mee mag reizen vanaf vandaag (of dus einde deze maand)
er is een verschil tussen kunnen en mogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Compoantje het volgende:
[..]
ja, die moest ik voor 6 juli al stopzetten.
Maar daar zat ook weer iets bij, want ik had het op 4 juli stopgezet (Dit staat ook op mijn DigiD) maar ik kon gisteren nog wel gratis reizen.
http://duo.nl/particulier(...)etten/stopzetten.aspquote:Geef je uitschrijfdatum door
Als je stopt met je opleiding, moet je de datum waarop je wordt uitgeschreven aan ons doorgeven. Wij zetten dan je studiefinanciering stop. Je hebt recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de school je uitschrijft. Vraag de datum waarop je wordt uitgeschreven na bij je school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |