Hehe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ondertussen in Marokko:
[ afbeelding ]
Dit heeft Badr echt niet gedaan hoor, ik moet, eh... doeg!
Je hoeft geen kickboksachtergrond te hebben om iemand total loss te slaan. Iedere doorgesnoven/doorgedraaide malloot kan iemand helemaal de vernieling in rammen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ja en nee, hij is er toe in staat maar ik denk dat die andere 2 daders ook wel een kickboks achtergrond hebben.
Vergelijkbaar inderdaad. De zien en gezien worden scene.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:34 schreef Ener-G het volgende:
Hij weet meer dan ie zegt, en het slachtoffer ook trouwens. Volgens mij weten ze dondersgoed wie wat gedaan heeft en waar aanwezig was, maar houden ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd. In die skyboxen op zo'n Sensation gebeuren wel meer duistere zaakjes, het is ongeveer hetzelfde volk wat op de grote vechtsportgala's altijd ring-side zit aan de tafeltjes. Die raken echter uit de gratie door strenger gemeentebeleid dus vindt de penose wel andere plekken om hun zaakjes te doen, zoals de vip boxen op Sensation.
Alleen niet iedereen trapt Badr even de vernieling in, ook niet stijf van de drugs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hoeft geen kickboksachtergrond te hebben om iemand total loss te slaan. Iedere doorgesnoven/doorgedraaide malloot kan iemand helemaal de vernieling in rammen.
Het ging erom dat die enkel brak omdat er met een lowkick tegenaan getrapt werdquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hoeft geen kickboksachtergrond te hebben om iemand total loss te slaan. Iedere doorgesnoven/doorgedraaide malloot kan iemand helemaal de vernieling in rammen.
Alleen zien ze nu even niets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vergelijkbaar inderdaad. De zien en gezien worden scene.
Toch schop je niet snel iemands enkel doormidden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar die is ook getraind om zich te verweren tegen geweld. Het slachtoffer in deze zaak niet lijkt me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen niet iedereen trapt Badr even de vernieling in, ook niet stijf van de drugs.
Op de radio werd gezegd door John van den Heuvel dat die kerel al helemaal kortgeslagen was waarna Badr riep: "En nou opdonderen!" om vervolgens met zijn volle gewicht flink op zijn onderbeen te stampen als afsluiter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het ging erom dat die enkel brak omdat er met een lowkick tegenaan getrapt werd
Een simpele trapbeweging alsof je een plank doormidden trapt tegen de enkel van het standbeen is voldoende. Hoef je niet voor getraind te hebben. Kwestie van snel en hard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch schop je niet snel iemands enkel doormidden.
Met die ruim 100 kg van meneer Hari lijkt me dat idd vrij gemakkelijk te doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Ener-G het volgende:
Nogmaals, van een lowkick is vooralsnog geen sprake. Er zou met het volle gewicht bovenop het onderbeen gesprongen zijn. En dan is het al wat 'makkelijker' om een dergelijk resultaat te bereiken
Hysterical blindness misschien?quote:
Want in jouw omgeving wordt elk weekend wel iemand ongelukkig geschopt tijdens een feestje?quote:
quote:
Angst en misplaatste loyaliteit vermoed ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hysterical blindness misschien?
Was maar een grapje. Omerta is inderdaad meer voor de hand liggend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Angst en misplaatste loyaliteit vermoed ik.
Op elk feestje worden mensen geslagen en geschopt. Kom je wel eens buiten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in jouw omgeving wordt elk weekend wel iemand ongelukkig geschopt tijdens een feestje?
Klopt op een willekeurige zaterdag of zondag bij een amateurvoetbal veld sneuvelen zo ook geregeld enkels.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Ener-G het volgende:
Nogmaals, van een lowkick is vooralsnog geen sprake. Er zou met het volle gewicht bovenop het onderbeen gesprongen zijn. En dan is het al wat 'makkelijker' om een dergelijk resultaat te bereiken
Zoek er maar eens op op youtube, nee zal hem niet posten hier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch schop je niet snel iemands enkel doormidden.
Regelmatig, ook op dit soort feestjes maar toch nooit meegemaakt dat iemand invalide wordt getrapt door een professionele kickboxer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op elk feestje worden mensen geslagen en geschopt. Kom je wel eens buiten?
Dus dit vind jij eigenlijk wel tamelijk normaal?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vaak. Maar blijkbaar op totaal andere feesten dan waar jij vertoeft. En daar ben ik geloof ik maar wat blij om.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan kom je toch op andere feestjes als de meeste mensen dunkt me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |