SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Caland
Nee ver daar achter nog, helaas. Hummeltje heeft het wiel van Wiggins te pakken.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Wat doet Lotto nu? Waarom gaan die Sky aflossen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En wat is dan de goede TT, als bovenstaand de verkeerde TT is?quote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik hoop voor hem dat het na vandaag over is, dat hij pas op 30+ minuten binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
18 minuten achter het peloton. Gelost in de afdaling★★★![]()
VDB wil winnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
Wat doet Lotto nu? Waarom gaan die Sky aflossen?![]()
Ja was het plan vorig jaar, etappe of 2 in de Franse alpen.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ach, dat gaat niet gebeuren hoor. Peddelt leuk mee, straks zal die wel gelost worden op de Colombier. Morgen in de aanval, anders later deze ronde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het na vandaag over is, dat hij pas op 30+ minuten binnenkomt.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Jezus, toen ik weg ging op vakantie afgelopen zaterdag stond mollema nog op 12 sec ofzo en nu ik weer kijk is het de beste nl op 21 minutenwtf
![]()
![]()
Naar Galibier-Serre-Chevalier & Alpe d'Huez zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja was het plan vorig jaar, etappe of 2 in de Franse alpen.![]()
quote:Had ie eerder moeten bedenken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zaterdag stond hij al op 2 minuten, na de rit van zaterdag al op 4quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus, toen ik weg ging op vakantie afgelopen zaterdag stond mollema nog op 12 sec ofzo en nu ik weer kijk is het de beste nl op 21 minutenwtf
![]()
![]()
En wat moet de goede TT zijn?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |