SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Caland
Nee ver daar achter nog, helaas. Hummeltje heeft het wiel van Wiggins te pakken.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Wat doet Lotto nu? Waarom gaan die Sky aflossen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En wat is dan de goede TT, als bovenstaand de verkeerde TT is?quote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik hoop voor hem dat het na vandaag over is, dat hij pas op 30+ minuten binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
18 minuten achter het peloton. Gelost in de afdaling★★★![]()
VDB wil winnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
Wat doet Lotto nu? Waarom gaan die Sky aflossen?![]()
Ja was het plan vorig jaar, etappe of 2 in de Franse alpen.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ach, dat gaat niet gebeuren hoor. Peddelt leuk mee, straks zal die wel gelost worden op de Colombier. Morgen in de aanval, anders later deze ronde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het na vandaag over is, dat hij pas op 30+ minuten binnenkomt.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Jezus, toen ik weg ging op vakantie afgelopen zaterdag stond mollema nog op 12 sec ofzo en nu ik weer kijk is het de beste nl op 21 minutenwtf
![]()
![]()
Naar Galibier-Serre-Chevalier & Alpe d'Huez zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja was het plan vorig jaar, etappe of 2 in de Franse alpen.![]()
quote:Had ie eerder moeten bedenken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zaterdag stond hij al op 2 minuten, na de rit van zaterdag al op 4quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus, toen ik weg ging op vakantie afgelopen zaterdag stond mollema nog op 12 sec ofzo en nu ik weer kijk is het de beste nl op 21 minutenwtf
![]()
![]()
En wat moet de goede TT zijn?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Tja, Hummeltje sprint iedere keer ook mee...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom sprint die Hutarovich mee?Heeft die lekker veel aan
![]()
Gaat voor top 10 in het groene klassementquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom sprint die Hutarovich mee?Heeft die lekker veel aan
.
sig verwijderd door FA![]()
Heeft die ook geen fuck aan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, Hummeltje sprint iedere keer ook mee...Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Heeft hij schijt aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft die ook geen fuck aan natuurlijk.![]()
Geld, geld, geld. Alle beetje helpen. En Hutarovich pakt hier toch mooi even 1000 euro mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft die ook geen fuck aan natuurlijk.![]()
quote:Mja, goed, dat zou nog kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geld, geld, geld. Alle beetje helpen. En Hutarovich pakt hier toch mooi even 1000 euro mee.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Als je Sky pijn wil doen is het natuurlijk verstandig om meteen al die knechten er zo af te rijden.. Daarna moet je maar aanvallen en zien.![]()
Japan aan het beuken voor Titi...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voeckler zit alweer voorin klaar om gekke bekken te trekkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het allerlichtste materiaal hebben en dan een hangslot van 3 kilo aan je nek hangen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef marcodej het volgende:
Het allerlichtste materiaal hebben en dan een hangslot van 3 kilo aan je nek hangen.![]()
![]()
Leuk wat Lotto-bedisol doet maar dan zullen ze sebiet wel ook bergop gas moeten geven..Trotse Belg.![]()
"Wat is de beste voorbereiding op de OS?"
Beetje vage poll van Sporza, alsof er voor alle renners één goede manier is.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die lui die er net al af gingen komen de heren van Lotto en Sky zo nog wel tegen jaquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Met deze ploegarts zie ik dat niet gebeuren...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef BlaZ het volgende:
Vanendert die dadelijk weer even iedereen eraf rijdt?![]()
Ik ben het niet vaak eens met Ducrot maar Lotto rijdt Wiggins in een zetel naar de finishMinister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."![]()
Lang geleden dat we de groene trui nog ooit in de berg/heuvel etappes hebben gezien. Doet me denken aan ZabelCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Sky moet je kapotrijden om te hopen dat ze na een paar bergetappes breken.
Wat dat betreft logisch van Lotto, maar de timing vind ik beetje vreemd.
Zal me ook niet verbazen als halverwege de klim vdb alleen zit en zelfs moet lossen als sky zelf gaat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Hushovd deed dat ook vaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef BlaZ het volgende:
Lang geleden dat we de groene trui nog ooit in de berg/heuvel etappes hebben gezien. Doet me denken aan Zabel![]()
Niet iedereen maar voor een behoorlijke schiftingquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze ploegarts zie ik dat niet gebeuren...Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Hushovdquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef BlaZ het volgende:
Lang geleden dat we de groene trui nog ooit in de berg/heuvel etappes hebben gezien. Doet me denken aan ZabelLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gebeurt vrij vaak nog hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef BlaZ het volgende:
Lang geleden dat we de groene trui nog ooit in de berg/heuvel etappes hebben gezien. Doet me denken aan ZabelYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hushovd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef BlaZ het volgende:
Lang geleden dat we de groene trui nog ooit in de berg/heuvel etappes hebben gezien. Doet me denken aan Zabel
Citius, Altius, Fortius.![]()
Afgelopen mei waren we vlakbij Culoz op vakantie, schitterend btw, en met de auto de Grand Colombier gedaan. Dat was al een uitdaging, en ik dacht toen nog dat er gekken waren die het met de fiets doen.![]()
Wat dan Sky zelf een lekker tempo laten bepalen? Nee, gewoon gas erop en hopen dat Sky straks alleen nog met Froome/Wiggens voorop zit. Vervolgens maar hopen dat ze fouten gaan maken en gaten moeten dicht rijden... dan heb je ze. Als is het niet vandaag dan misschien morgen wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef kawotski het volgende:
Ik ben het niet vaak eens met Ducrot maar Lotto rijdt Wiggins in een zetel naar de finish![]()
Rogers en Porte rijd je er niet zomaar af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat dan Sky zelf een lekker tempo laten bepalen? Nee, gewoon gas erop en hopen dat Sky straks alleen nog met Froome/Wiggens voorop zit. Vervolgens maar hopen dat ze fouten gaan maken en gaten moeten dicht rijden... dan heb je ze. Als is het niet vandaag dan misschien morgen wel.![]()
Eens zien of er nog daadwerkelijk wat gebeurt hierLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Eerst Basso het peleton aan gort laten rijden tot een groep van 10 man en dan om de beurt de aanvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Evans en Nibali moeten gewoon samen gaanCitius, Altius, Fortius.![]()
Waneer komt de Colombier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geen Rabo in dat voorste deel als ik zo snel keekLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Eentje maar dat was niet Gesink dacht ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef Szura het volgende:
Geen Rabo in dat voorste deel als ik zo snel keekCitius, Altius, Fortius.![]()
Uitzonderlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef Szura het volgende:
Geen Rabo in dat voorste deel als ik zo snel keek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jawel, Ten Dam en Kruijswijk duidelijk te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef Szura het volgende:
Geen Rabo in dat voorste deel als ik zo snel keek![]()
Ah ja, das waar, maar hoe heeft iedereen dan zo bizar veel tijd verloren? Gesink afgestapt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zaterdag stond hij al op 2 minuten, na de rit van zaterdag al op 4![]()
Oh, even aanzetten danquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het beklimmen, eerste slachtoffers zijn gemaakt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kruijswijk, Ten Dam in de eerste groep, Gesink groep erachter. Hoopvol."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ah ja, Ten Dam inderdaad.quote:Thijs Zonneveld@thijszonneveld
Afdaling gaat in twee schuifjes. Chaotisch, slecht asfalt. Laatste 10 km staat wind vol tegen, laatste km gaat flink omhoog.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zou Evans een plan hebben?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Thijs Zonneveld@thijszonneveld
Als ze Sky willen aanvallen, zal het bergop al moeten gebeuren. Afdaling is te kort voor grote verschillen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat is daar precies hoopvol aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk, Ten Dam in de eerste groep, Gesink groep erachter. Hoopvol.![]()
Nog 14 km klimmen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Plus dat er 25 voor rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:32 schreef RemcoW23 het volgende:
40+150 = 190. Zoveel doen er niet eens mee Maartengraf Ducrot.
![]()
Lang geleden wel, totdat er op een dag 12 naar huis kondenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:32 schreef RemcoW23 het volgende:
40+150 = 190. Zoveel doen er niet eens mee Maarten
Dat het dus al beter gaat dan eerst.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
In de Pyreneën gaat die top zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Kruijswijk zit nu veel meer op zijn plek. Gaat nog prima mee.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Verbeteren is zo goed als onmogelijk, hij wordt niet veel slechterquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken verbetert Kruijswijk in een grote ronde...![]()
![]()
Officieel niet volgens mij, maar ligt eraan of je nummer 1 bent of nummer 67quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag een toeschouwer trouwens zo'n renner duwen?gewoon een beetje helpen?
Als het veel gebeurt en de jury ziet het, kan er tegen opgetreden worden dmv tijdstrafquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag een toeschouwer trouwens zo'n renner duwen?gewoon een beetje helpen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De rest verslechtert idd meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verbeteren is zo goed als onmogelijk, hij wordt niet veel slechter![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ten Dam ziet er sterk uit zeg
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want hij was vlak na de voet al gelost.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gesink er weer af of aan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als renner kun je er weinig aan doen lijkt mij. Als je bijvoorbeeld steeds een duwtje krijgt van een toeschouwerquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het veel gebeurt en de jury ziet het, kan er tegen opgetreden worden dmv tijdstraf
★★★![]()
Hij komt terug.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink heeft het moeilijk om aan te klampen bij het peloton."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat kan de renner daar aan doen dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het veel gebeurt en de jury ziet het, kan er tegen opgetreden worden dmv tijdstrafVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gesink keert toch juist terug want hij zat in het begin van de klim in de tweede groep.Citius, Altius, Fortius.![]()
Soms roepen de renners in verschillende talen dat ze moeten duwen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jonge die is aan het opwarmen, die knalt het hele peleton op 30 minuten als hij boven isquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet Gesink hier probeert aan te klampen...![]()
BMC ziet er niet goed uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voeckler ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Marcoss het volgende:
LLS, Peraud, Scarponi en Devenyns, volgens mij![]()
Zijn 5 manquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Marcoss het volgende:
LLS, Peraud, Scarponi en Devenyns, volgens mij
Fukler vermoed ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vertrouwen tanken. Dit is prima voor nu. Gaat al stukken beter dan zondag, waar hij gelost werd met Petacchi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet Gesink hier probeert aan te klampen..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Voeckler zit daar ook nog te bekkentrekkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Marcoss het volgende:
LLS, Peraud, Scarponi en Devenyns, volgens mijLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zeker. Wie weet kunnen ze de volgende keer gewoon een keer mee achteraan het pelotonquote:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk dat Skarponi de beste papieren heeft[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is toch wat anders in een BMC-shirt he GilbertLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
kan bram dat niet doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vertrouwen tanken. Dit is prima voor nu.![]()
Aanval Fukler[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Want?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet Gesink hier probeert aan te klampen...
Jij verwacht dat als Ajax tegen het zesde spelen van de FC de Heikneuters, die heikneuters het ook maar laten lopen?![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Hup Scarponi! Goed voor mijn pooltje![]()
Casar komt terug.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gesink wil etappes winnen. Als je je met moeite kunt handhaven in een groep van 50 man, dan weet je dat dat er niet in zit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vertrouwen tanken. Dit is prima voor nu. Gaat al stukken beter dan zondag, waar hij gelost werd met Petacchi.![]()
Hopelijk komt er nog een strookje met Nederlanders...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
Flikker die Fuckler toch eens het ravijn in
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Nu nog niet nee, maar als je ziet hoe hij verbeterd kan het in de Pyreneeën wellicht wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink wil etappes winnen. Als je je met moeite kunt handhaven in een groep van 50 man, dan weet je dat dat er niet in zit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ook nog een gifje van vorig jaar, dat ie bijna dat huis binnenrijdt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een strookje met Nederlanders...
[ afbeelding ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fukler weer in de tuin.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spreekt hij Engels?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een strookje met Nederlanders...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voeckler.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Mooie slingers dit, bazencol
Gesink moet herstellen van de valpartij. Dat kan het beste in de bus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nu nog niet nee, maar als je ziet hoe hij verbeterd kan het in de Pyreneeën wellicht wel.![]()
Vlakker stuk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Elf geloof ik.quote:"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Ik had het nog niet gezegdquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
LLS ging even in het rood, maar nu oogt ie toch alweer wat beter.![]()
![]()
Understatementquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
LLS ging even in het rood, maar nu oogt ie toch alweer wat beter.![]()
![]()
Sanchez
Net was het echt steil, nu loopt het wat beter."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Rot opquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Ooku het volgende:
Dit kan toch geen toeval zijn??
Eerst Gesink terug en nu LLS?? Zeker aan de epoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij heeft een paar meter.
En de Belg kraakt de Nederlanders af
Als Burghardt al kan aansluiten
Als hij straks lost moet ie gewoon zijn tempo gaan rijden. Maar niet met opzet gaan lossen. LLS, Ten Dam, Kruijswijk en Gesink laten gewoon zien op de weg terug te zijn en dat is hoopvol.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink moet herstellen van de valpartij. Dat kan het beste in de bus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
23 seconden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi dat die Ten Dam ook lekker meezit.."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
wiequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef feeling_sinister het volgende:
Mooi dat die Van Dam ook lekker meezit..![]()
Costa kan de rustdag niet goed verteren
Ondanks die val vroeg in de Tour de enige renner van enig niveau voor mijn gevoel..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
BOOHwat een held.
Rabo mag blij zijn met hem.![]()
Oeps.quote:
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
Wereldtopper.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef TheArt het volgende:
Zelfs Chavanel en Costa lossen eerder dan Robert nu.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kijk die Evans zweten en doen en Wiggo zit rustig te peddelenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat zit er wel in ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef Ooku het volgende:
Gesink legt ze er allemaal op in de pyreneen.![]()
Goss zakt er snel doorheen
Klopt, ook dan krijg je weer te maken met de instelling. Nederlanders hebben een andere instelling dan Spanjaarden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Ondanks die val vroeg in de Tour de enige renner van enig niveau voor mijn gevoel..★★★![]()
Nee, Goss is als eerste teruggevallen mag ik aannemen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |