Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Met Subo scoor je sowieso meer bij cornersquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Subotic is sneller
Hummels is verdedigend en voetballend stukken beter.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Subotic is sneller
Hummels is verdedigend en voetballend stukken beter.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
De tactical awareness van Subotic is wel 20 punten slechter
Ja uiteraardquote:
Nee, wel tegen, tegelijkquote:
Hij is echt een baas. Ik zou geen 20k voor hem betalen maar ik had geluk en ik had hem voor 1.2kquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand die rare Yobo wel eens geprobeerd?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Ik doe Subo wel tussen IF Ramos en IF Santanaheb ik tenminste genoeg snelheid
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
Ik probeer iMOTM Hummels wel, Subotic heb ik gehad en was een prima verdediger, IF Hummels heb ik ook gehad en was ook erg goed. Iets trager maar toch erg goed!
Hummels doe ikquote:
Ibra er ook nog bij en Khedira is ook vrij lang dacht ik en dan ROnaldo nog die goed kan koppenquote:
Hoeveel kost Ramos op de xbox?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hummels doe ik
[..]
Ibra er ook nog bij en Khedira is ook vrij lang dacht ik en dan ROnaldo nog die goed kan koppen
Met genoeg sterke links kan dat, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
Cleverley heeft gewoon 9 chem op CAM terwijl hij een CM is
4 sterke links, 0 dode.quote:
Er stonden er eerder vandaag 2 voor 120K bin opquote:
Door de paarse dus 50k gedaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er stonden er eerder vandaag 2 voor 120K bin opudb zegt 156K
190 op de ps3quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er stonden er eerder vandaag 2 voor 120K bin opudb zegt 156K
Meer spelers > meer pakjes > meer kaartjes > meer = goedkoperquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:36 schreef marcie216 het volgende:
Hoe komt dat eigenlijk, dat er zo'n groot prijs verschil tussen ps3 en xbox zit?
Meer vraagquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer spelers > meer pakjes > meer kaartjes > meer = goedkoper
Oke, duidelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer spelers > meer pakjes > meer kaartjes > meer = goedkoper
100k is mijn bodquote:
Als de prijs je niet uitmaakt, Cejas natuurlijk. Sneller, langer en betere stats.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/9708/2350
Wie op CF?
Het is een kwestie van vraag en aanbod, en dat zou normaal gesproken gelijk zijn. Het verschil is wel dat Xboxers betalen voor hun Xbox Live, dus misschien ook wel meer geld in FUT steken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien worden er ook wel relatief meer pakjes gekocht.
Ik zie net dat Mauro Rosales misschien IF word als CF, daar wacht ik ff opquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als de prijs je niet uitmaakt, Cejas natuurlijk. Sneller, langer en betere stats.
Daar doelde ik ook op, heb het idee dat het op xbox wat fanatieker is omdat je bewust online speelt (je betaalt tenslotte voor Live).quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is een kwestie van vraag en aanbod, en dat zou normaal gesproken gelijk zijn. Het verschil is wel dat Xboxers betalen voor hun Xbox Live, dus misschien ook wel meer geld in FUT steken.
Daarom meer pakjes halen dus goedkopere spelers.
In de tijd dat ik even WoW speelde (jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, heb het idee dat het op xbox wat fanatieker is omdat je bewust online speelt (je betaalt tenslotte voor Live).
Inderdaad, zometeen dan nog even een tijdritje eruit gooienquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een baas. Gewoon bergop wegrijden van de klimmers.
Die overwinning van Garatequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
Elke mislukte Tour van Rabobank moet door een Spanjaard gered worden: Freire, Garate en ook vorig jaar Sanchez.
Gewoon meer Spanjaarden kopen dus
quote:
Het is nog 50km... Dat is een lange solo.quote:
Ik haat Voeckler gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Het is nog 50km... Dat is een lange solo.
Was sowieso al een beetje te vrewachten dat hij het niet zou volhouden.
Jezus dat is wel echt het ziekste team dat ik hier ooit heb gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef BDIL het volgende:
Speel ik tegen het duurste/ beste team in het spel met mij 4-2-3-1 budget serie A
[ afbeelding ]
Gozer speelt Ultra Defensive, niemand was mee met corners en speelt de bal 80 x rond, wint hij uiteindelijk na een blunder van Ogbonna en AbiattiGrafkind
Snap echt niet hoe je daarin kijkplezier kan belevenquote:
Zo'n team speelt toch kut.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat is wel echt het ziekste team dat ik hier ooit heb gezien
Ach ja, er schijnen ook mensen kijkplezier te beleven aan Chelsea.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je daarin kijkplezier kan beleven
Ik zou hem ook nooit zo hebben gemaakt als ik dat budget had, maar dat neemt niet weg dat het gewoon een ziek team is. Zou er graag eens tegen spelen, maar als ik het verhaal zo lees was het dus een mongool die alleen maar rondtikt, dan laat maar zittenquote:
Ik stuurde hem voordat we zouden aftrappen een bericht : '' Holy shit'' . Hij was slecht alleen zat geluk hem meequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat is wel echt het ziekste team dat ik hier ooit heb gezien
Vond hem echt zwaar tegenvallen eigenlijk. Al die Mexicanen waren okay, maar niet meer dan dat..quote:
Een poacher moet je ook niet op cam zettenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
IF Vela heb ik alleen als 4-2-3-1 CAM geprobeerd, dat was geen succes.
Ah oke. Ik hou het voorlopig bij de NIF. Kent wilt zo graag dat ik hem koop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond hem echt zwaar tegenvallen eigenlijk. Al die Mexicanen waren okay, maar niet meer dan dat..
Doe iets met Junuzovic en Kerim Frei. Of met die Nederlander die daar speelde...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef BDIL het volgende:
Ik wil Leonardo ( RW) is een keer proberenAlleen kan ik geen hybrid verzinnen die niet al te duur is
Zojuist dit gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie is er in een creatieve bui?
Een leuk silver squadje gelieve voor 100k.
Kan uitschieten tot 120k als het écht een beestenteam is
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie is er in een creatieve bui?
Een leuk silver squadje gelieve voor 100k.
Kan uitschieten tot 120k als het écht een beestenteam is
fifa weer gekocht?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik had een roze bal gekregen in mijn starterspack
Oh beterquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#inVLaH9jbdShd
Die Noorse CBquote:
Die Noor is gewoon beter dan de silver CB's die ze hebben volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Noorse CB
Verder nog interessant: Adu LM, Rosales en die BraSilver CB ken ik niet. Maar ik zie nu de bench met IF Jung In Whan
M'n lul is nog groterquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht eerst. BEEST!!
[ afbeelding ]
maar toen zag ik dit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |