abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:34:36 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340259
leeftijd: 42
woonplaats: Goor, Twente
status: onbekend
beroep: iets met een reisbureau
hobby's/beschrijving: is een feestbeest, ze kookt nooit en doet aan tae-bo

de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=167.topic
verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
ziet er vrij oud uit. Ze kan Papiamento spreken, nep blond haar, ze doet Taebo, ze kookt nooit. Ze heeft maanden naar dit moment toegeleefd, maar ze is tegelijkertijd wel teleurgesteld dat ze ergens geen kampioen in is geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 23:24]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340268
Oh God, Willeke 'de bus' NoBrain is back? Bah, kots, bleegh...
pi_340981
ff een aanvulling van de BB-site:

Annet (42) profileert zich als een echt feestbeest. Haar hobby's zijn dansen, acteren, zingen, uitgaan, reizen, tae bo... Als ze maar bezig is, want aan stilzitten heeft ze een hekel. Over haar verblijf in het huis zegt ze: "Ik hoop er alles uit te halen wat er in zit."

  Redactie Frontpage donderdag 14 september 2000 @ 23:05:02 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_341711
Dit is de domste van het BB-huis! Wat een lelijk, oud en verlept wijf! En dom... " Ik ben op zoek naar een grote man, gespierd ( mag ook met Stereo anabole dingesen zijn ) en heel gezellig, lief, goed uiterlijk, patser, geld en dom..." Hmmz, dat soort mannetjes hebben ze genoeg op het kamp!
Als het aan mij ligt, vliegt ze er de eerste ronde uit. Sorry schat, gelijk na de start vlieg je de bocht uit. Toedeloe! Oja, doe ze in Goor de groeten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 14 september 2000 @ 23:14:21 #5
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_341728
Net de ene twentse ramp achter de rug, komt de volgende er al weer aan pffffff
  donderdag 14 september 2000 @ 23:16:31 #6
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_341730
quote:
Op 14 september 2000 23:14 schreef Zusje het volgende:
Net de ene twentse ramp achter de rug, komt de volgende er al weer aan pffffff
woehaha lol!!!!!!
pi_341795
quote:
Op 14 september 2000 23:14 schreef Zusje het volgende:
Net de ene twentse ramp achter de rug, komt de volgende er al weer aan pffffff
ROFLOL!!!!....Exact de juiste bewoording!!
Idd een extreem domme truttebol
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_341805
quote:
Op 14 september 2000 23:48 schreef Letterman het volgende:
ROFLOL!!!!....Exact de juiste bewoording!!
Idd een extreem domme truttebol
LOL! En ze voelt zich 18... ja ja.. Inderdaad.. Willeke part 2 The Horror...
... na vijf jaar
pi_341978
Ze zeggen wel eens dat een eigenaar op zijn hond gaat lijken...

Deze dame lijkt niet op haar huisdier maar op haar woonplaats!

Wat een GOOR wijf zeg! Brrrrrrrrr...

"Ik wil heeeeeeeeel graag in Goede Tijden Slechte Tijden spelen" Als WAT? Als braakmiddel voor de boulimische actrices?

pi_342042
Annet rulez! Ze werkt op het reisbureau dat de concorde heeft laten neerstorten. Verder is deze schone Tukkerse erg bekwaam in het papiamento met een Twents accent. Dat moet je haar toch nageven...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:15:36 #11
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_342068
quote:
Op 15 september 2000 01:05 schreef VictorVictor het volgende:
Annet rulez! Ze werkt op het reisbureau dat de concorde heeft laten neerstorten. Verder is deze schone Tukkerse erg bekwaam in het papiamento met een Twents accent. Dat moet je haar toch nageven...
Nou en?

Juan doucht zich ook elke dag, spreekt een aardig mondje maleis met een Fries accent.

Juan zegt : Nomineren!

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:23:14 #12
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_342080
In het huis noemen ze haar al Corry Konings. Daar is ze nog fan van ook!
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:24:03 #13
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_342082
quote:
Op 15 september 2000 01:23 schreef PingPong het volgende:
In het huis noemen ze haar al Corry Konings. Daar is ze nog fan van ook!
FIGURES...
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_342305
quote:
Op 15 september 2000 01:05 schreef VictorVictor het volgende:
Annet rulez! Ze werkt op het reisbureau dat de concorde heeft laten neerstorten. Verder is deze schone Tukkerse erg bekwaam in het papiamento met een Twents accent. Dat moet je haar toch nageven...
Zou die concorde dan over een zich plotseling op de landingsbaan begevend reisbureau heengereden zijn?

Maar verder: Giro 555 ten name van het nationaal rampenfonds maar weer openstellen?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:37:55 #15
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342950
Hahaha, ik kom uit Drenthe en ik hou van disco!!

Sorry hoor, maar ik vind haar dus wel leuk!!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Redactie Frontpage zaterdag 16 september 2000 @ 00:31:15 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_343918
quote:
Op 15 september 2000 14:37 schreef Barb het volgende:
Hahaha, ik kom uit Drenthe en ik hou van disco!!
Ik ook!!!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 16 september 2000 @ 17:38:19 #17
5905 Huttenkloas
regge en dinkellander
pi_344728
Dat Twentse aspect heeft verder weinig met de discussie te maken. Ik kom zelf ook uit Twente, maar als ik moest nomineren vloog Annette er als eerste uit!
kiek 'ns kloas, d'r is meer volk as op òònze brulfte...
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:07:57 #18
5979 Pedor
on Flushing Boulevard
pi_354964
OK, hier dan maar verder. Het zal overigens worst wezen of Annet eerst man was of niet. Ik weet wel dat ze het al fenomenaal hoog gemiddeld IQ van de groep fors omlaag haalt.
Hé... hier zwemmen haaien...
  zaterdag 23 september 2000 @ 17:26:25 #19
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_356992
Ter info:

Over Annet zijn de volgende artikelen verschenen in de Twentsche Courant/Tubantia:

www.pzc.nl/presentatie/page/0,1416,6_12_-2____122684_0,00.html

quote:
Annet uit Goor gaat bij Big Brother voor het grote geld

GOOR - Ze zocht een ultieme uitdaging en dat is haar gelukt. Annet Stokkentreeff uit Goor zit sinds donderdagavond in Big Brother. De 42-jarige medewerkster van Reisburo Luc Oost in Enschede is een van de twaalf gelukkigen die proberen een kwart miljoen gulden te verdienen.

Volgens haar werkgever Luc Oost zal Annet, die vrijgezel is, hoge ogen gooien in de reality-soap van Veronica. `Het is een hele prestatie om als 42-jarige vrouw te worden geselecteerd, omdat Veronica vaak kiest voor jonge deelnemers. Annet is een gezellige lekkere meid, die vast en zeker populair zal worden.`

De verkiezing van Annet uit 42.000 kandidaten was enkele weken geleden al bekend in selecte kring. Ze ging vijf keer naar Hilversum voor gesprekken en screentests. Er volgden ook talloze fotosessies, een psychologisch onderzoek, een intelligentietest en een medische keuring.

Luc Oost vindt het geen probleem dat Annet voorlopig niet komt werken. `We werken zelf gewoon wat harder. We hopen natuurlijk dat ze wint, maar misschien staat ze over twee weken wel weer buiten.`


Deze kwam er een dag later achteraan:

www.pzc.nl/presentatie/page/0,1416,6_12_-2____122883_0,00.html

quote:
Annet op reis in Big Brother (1)

GOOR - Voor Luc Oost van het gelijknamige reisbureau aan de Olieslagweg breekt een tijd van extra hard werken aan nu zijn medewerkster bezig is een bekende Nederlandse te worden. Annet Stokkentreeff - u kunt haar zien als u `s avonds tegen zeven uur afstemt op Veronica - zit immers in het Big Brotherhuis.

In het `ergste` geval tot de jaarwisseling. En waarom zou ze niet winnen? Ze heeft nu nog evenveel kans als de anderen.
Goorse Annet is een helemaal te gekke meid, volgens Luc. Ze is vlot, blond, oogt zeker tien jaar jonger dan 42, is altijd omringd door vrienden en vriendinnen, spreekt vloeiend Papiamento en zingt ook nog verdienstelijk. En in haar woonplaats is nu al een fanclub in oprichting.

Pas donderdag mocht het nieuws van haar uitverkiezing wereldkundig worden gemaakt. `Ik wist het al vanaf begin juli. Toen zijn de screentest begonnen. Ze moest zeker vijf keer opdraven. Maar als haar deelname was uitgelekt, hadden ze haar - zelfs op het laatst nog - teruggehaald`, weet Luc. `Dat was soms best moeilijk, want ze heeft heel wat leuke dingen met een smoes moeten afzeggen. Dinsdag is ze ondergebracht in een hotel in Ermelo. Alle deelnemers zaten in verschillende hotels en arriveerden daardoor ook apart in auto`s in Almere. Daar zagen ze elkaar voor het eerst. Ze hebben allen een antecedentenonderzoek en een strenge sportkeuring ondergaan op Papendal. Het leek wel of ze naar de Olympische Spelen moesten. Maar Annet heeft alles doorstaan. Alleen haar zus, haar beste vriendin en ik wisten ervan. Het is heel goed geheim gehouden. En terecht. Die kans moet je haar geven. Ik sta er helemaal achter. Ja, ondanks dat wij nu een beetje harder moeten werken.

Big Brother (2)

Of ik iets geks van haar weet? Nou, ze is een wildebras, spontaan, een lachebek en harstikke goed voor haar werk. Maar ik besef heel goed, dat ik haar kwijt ben, als ze mocht winnen. Dan krijgt ze zoveel aanbiedingen. Winkels openen en dat soort dingen. Dat moet ze ook vooral doen. Naakt in Playboy wil ze niet, heeft ze al gezegd. Maar wat niet is kan komen. Ze ziet er goed uit en wie weet wat ze daarvoor betalen. Ik filosofeer nu zo maar wat weg. Wat ze heel graag wil is een cd maken, want ze zingt heel aardig. Volgens mij zitten nu al platenmaatschappijen op het vinkentouw.

Annet zit vol onverwachte dingen. Eén keer kwam ze te laat op Papendal. Kwam ze op de snelweg een vent tegen, die haar sportieve Mercedes in haalde. Zij natuurlijk gas op de plank en er weer langs. Daarna hij weer en dan remde hij voor haar. Je weet wel hoe dat gaat.

Kwam natuurlijk door je korte rokje, veronderstelden ze bij Veronica. Nee hoor, zei ze. Ik had een nieuwe buitenspiegel. Zo onverwacht kan ze uit de hoek komen. Maar`, waarschuwt Luc, `ze is niet makkelijk te krijgen als men daarop voor de tv zit te wachten. Ze is wel een echte vrijgezel`.

Of Luc haar zo goed kent, kunnen we dus elke avond controleren.


For what it's worth...
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_357000
Ter info:
Over Annet zijn de volgende artikelen verschenen in de Twentsche Courant/Tubantia:

Ik dacht al wat moet jij nu met de Twentsche Courant? totdat ik de link zag
Schok me rot man! Maar thxs for the info.

  zaterdag 23 september 2000 @ 17:41:05 #21
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_357032
Ik heb 't uit me eigen Zeeuwse krantje gehaald. Hé blauwe, heb je vandaag op de streams al weer reclame gemaakt voor de meubeltjes van Morres??

Ontopic: Annet WIL NIET in de Playboy. Is dat blad ook weer van de ondergang gered.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 23-09-2000 17:42]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_357060
quote:
Op 23 september 2000 17:41 schreef PingPong het volgende:
Ik heb 't uit me eigen Zeeuwse krantje gehaald. Hé blauwe, heb je vandaag op de streams al weer reclame gemaakt voor de meubeltjes van Morres??

Ontopic: Annet WIL NIET in de Playboy. Is dat blad ook weer van de ondergang gered.


Nee hoor , het feit dat Morres het huis heeft ingericht en nog geen 20 km. van me verwijderd is, betekend niet dat ik maar onbegrenst reclame ga lopen maken, maar ik blijf wel een Zeeuw natuurlijk
  zaterdag 23 september 2000 @ 18:56:30 #23
1169 BigDick
size DOES matter
pi_357161
misschien te laat maar toch: annet op haar zestiende:

en een van voor ze het huis inging:


lekker hoor

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zaterdag 23 september 2000 @ 22:09:30 #24
1037 Kaos
see you in 2017
pi_357423
Ik vind haar echt op tante sidonia lijken.. zelfs de lengte klopt... echt eng
  zondag 24 september 2000 @ 02:12:30 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_357991
quote:
Op 23 september 2000 17:26 schreef PingPong het volgende:
Er volgden ook talloze fotosessies, een psychologisch onderzoek, een intelligentietest en een medische keuring.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')