Ik heb nu een paarse met glitter erin ennn een roze nude. Misschien komt er nog eem rode en een blauwe bij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik heb het ook met oogschaduw
Haha junkquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nu een paarse met glitter erin ennn een roze nude. Misschien komt er nog eem rode en een blauwe bij.
Zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nu een paarse met glitter erin ennn een roze nude. Misschien komt er nog eem rode en een blauwe bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laarzen, dikke sokken, een spijkerbroek, een shirtje met lange mouwen een vest en een sjaaltje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Larisssa het volgende:
Ik zit hier zelfs met een topje, blouse en daarover heen een blazer
En nog is het fris
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
ZienMisschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
[..]
Misschien.Doe mij eens pics van je kont en tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Misschien.Ik heb wel wat anders wat je erop kan smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendin van mij is erger die heeft over de 150 lakjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha junk![]()
Ik ben ook nog op zoek naar een goede nude. Kan nog steeds niet iets vinden wat bij me past.
Gaat het over nagellak?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendin van mij is erger die heeft over de 150 lakjes.
Ik ben wanhopig op zoek naar pumps met nude kleur.
Catrice heeft nu wel leuke nude kleurtjes.
quote:
Pics maken van mijn kont gaat heul niet makkelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe mij eens pics van je kont en tieten
Hoe kom ik daar dan aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders wat je erop kan smeren
Moet ik dat even voor je doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Pics maken van mijn kont gaat heul niet makkelijk
[..]
Hoe kom ik daar dan aan?
Een collega van mij had laatst best leuke en goedkope nude pumps gescoord bij Van Haren. Hoe lang ze meegaan weet ik niet maar het stond haar erg leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendin van mij is erger die heeft over de 150 lakjes.
Ik ben wanhopig op zoek naar pumps met nude kleur.
Catrice heeft nu wel leuke nude kleurtjes.
Goed je best doen en het komt vanzelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe kom ik daar dan aan?
Doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb het slechte idee om een foto van mijn kont te maken om te laten zien dat het wel makkelijk gaat
Maar die tietenfoto krijg ik wel snel toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jubquote:
Niets moet, maar dat zou een oplossing zijn.quote:
Even Van Haren checken dan maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een collega van mij had laatst best leuke en goedkope nude pumps gescoord bij Van Haren. Hoe lang ze meegaan weet ik niet maar het stond haar erg leuk![]()
Ik moet die kleur gewoon niet dragen kwam ik achter
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed je best doen en het komt vanzelf
Stuur je hem mij dan via whatsapp?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb het slechte idee om een foto van mijn kont te maken om te laten zien dat het wel makkelijk gaat
Ik volg het topic niet, maar heeft dat makkelijk gaan iets met vuisten te maken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Oogschaduwquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fuck ik dacht dat je daar wel over heen las.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar die tietenfoto krijg ik wel snel toch?
Ja hahaha. Rood oogschaduw zou ik ook niet doen. Super enge kleur lijkt mij dat en ik hou het sowieso liever wat minder opvallend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oogschaduw? Want rood is geen aanrader tenzij je een held bent met make-up.
Edit; nagellak dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |