quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Redbaron het volgende:
Pff een gehaktstaaf is veel lekkerderder..
En nog lekkerderderderJe lijkt Marko wel, die houdt ook van dat soort gevormde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Jesis wat slechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je lijkt Marko wel, die houdt ook van dat soort gevormde dingen
quote:
Maidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, het regent flink, m'n parkietjes zitten gezellig te miepen en ik luister Iron Maiden. Het is hier gewoon gezellig
Headbangende parkietjes?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, het regent flink, m'n parkietjes zitten gezellig te miepen en ik luister Iron Maiden. Het is hier gewoon gezellig
\m/quote:
Dat helaas niet, ze zitten voornamelijk heel chill om zich heen te kijkenquote:
Dat zou ik ook zijn onder het genot van Iron Maidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat helaas niet, ze zitten voornamelijk heel chill om zich heen te kijken
Oud nieuws..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Munsterman toch, wát een ontzettende klootviool
Minimaal 20 miljoen voor De Jong?
Zoals ik net al op msn zei: De Jong HOEFT niet verkocht te worden, en heeft nog een contract, dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Munsterman toch, wát een ontzettende klootviool
Minimaal 20 miljoen voor De Jong?
Als Twente de vraagprijs niet ineens bijna verdubbelde was alles in ordequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Gemekker over de Jong en Munsterman.
De Jong maakt er zo'n heilbel van met die zaakwaarnemer enzo.
Als de Jong eerder in het jaar niet had gezegt dat hij wou blijven en niet een contract tekend tot 2015...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente de vraagprijs niet ineens bijna verdubbelde was alles in orde
Ja, dan gooi je je eigen ruiten ook in natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Jong heeft een contract tot 2014
En hoeveel voorbeelden zijn er wel niet van spelers die zo hard mogelijk roepen te willen blijven maar een week later toch weg zijn?
quote:
MarkoEnschedequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen om half 8 beginnen in Apeldoorn![]()
ja, Apeldoorn is niet bij de deur... en echt enorm wennen jah?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel jawel. Enorm wennen aan het werken he
Elke dag 2,5 uur onderweg is niet echt grappig
Ik vind t wel wennen idd.Naar Enschede was ik slechts een kwartiertje onderwegquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Apeldoorn is niet bij de deur... en echt enorm wennen jah?
precies, ervaring is belangrijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vind t wel wennen idd.Naar Enschede was ik slechts een kwartiertje onderweg![]()
![]()
Maar goedmoet toch ergens ervaring op doen he
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Redbaron het volgende:
Mocht weer naar huis![]()
Hoe ist hier zonder bepaalde personen die gister toevallig weer eens hier waren?
kuj niet in Hengel achter 't station staan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vind t wel wennen idd.Naar Enschede was ik slechts een kwartiertje onderweg![]()
![]()
Maar goedmoet toch ergens ervaring op doen he
En nu helemaal naar de tyfus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, net gegeten, afgeruimd, even naar de winkel geweest én een stukje gelopen
brr, de horrorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed te horen![]()
Was gister al bang dat Assiej ook zo ineens weer opdook
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed te horen![]()
Dan zie ik alleen maar bussen voorbij rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kuj niet in Hengel achter 't station staan?
misschien dat er overdag ook wel gegadigden zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan zie ik alleen maar bussen voorbij rijden
en ik heb t niet zo op nachtdiensten![]()
Zou je denken? Dan zien ze hoe ie eruit ziet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien dat er overdag ook wel gegadigden zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zou je denken? Dan zien ze hoe ie eruit ziet hoor
zak over de kop trekkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zou je denken? Dan zien ze hoe ie eruit ziet hoor
Tukkers op fok #45 samzz is een penny snolquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Waarom ontbreekt trouwens het ! (uitroepteken) achter FOK in de TT?
Ja, hij daar met die snor sleepte me hierheenquote:
hij daar met die snor?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hij daar met die snor sleepte me hierheen
?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Laatste voyeur(s) ReMcOrE
ReMcOrE
rulerofdeath
Roos071985
rulerofdeath
Fotoboek van die nieuwe uit Haaksbergenquote:
en nu staat MarkoHengelo bovenaan (of anoniempjequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Laatste voyeur(s) ReMcOrE
ReMcOrE
rulerofdeath
Roos071985
rulerofdeath
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nu staat MarkoHengelo bovenaan (of anoniempje)
met jou erbij 3 uit haaksbergen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:59 schreef Troel het volgende:
Is Haaksbergen nu al in de meerderheid dan?
ff checken wie Troel isquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Fotoboek van die nieuwe uit Haaksbergen
zovaak heb ik je nog niet gezien in ToFquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef Troel het volgende:
Ow en Nieuwe? Ik zit hier al bijna 10 jaar joh
je wordt niet weergegeven in je eigen foboquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef Troel het volgende:
Ik sta hoe dan ook als anonieme fokker genoemd als ik er al tussen sta
Almelo had er ook 3quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met jou erbij 3 uit haaksbergen.
er komen er ook 3 uit Nijverdal
Ik zal haar eens informeren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed te horen![]()
ik heb een snorquote:
Ik ben nog uit de tijd dat er nog geen ToF was en ik me in het Enschede topic moest ophoudenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zovaak heb ik je nog niet gezien in ToF
Dus je bent de 45 al gepasseerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat er nog geen ToF was en ik me in het Enschede topic moest ophouden
maar nu niet meer, MarkoHengeloquote:
quote:
Daar kwam ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat er nog geen ToF was en ik me in het Enschede topic moest ophouden
ik las in haar FoBo al dat jij haar hierheen had geleidquote:
en toen dat uitgestorven was heb ik er maar ToF van gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
padoem tssj!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar nu niet meer, MarkoHengelo
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar kwam ik nietEn een Goor topic leek me ook geen doorslaand succes te worden
ow, nog maar 30 dusquote:
Je kunt elk topic Goor maken, als je dat maar weet!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we Oldenzaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kunt elk topic Goor maken, als je dat maar weet!
had dan een swaffelo-topic gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:
Ik ben er maar druk meequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kunt elk topic Goor maken, als je dat maar weet!
Woar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had dan een swaffelo-topic gemaakt
[ afbeelding ]
ja hier in STA natuurlkquote:
Het gaat me niet om de kerel, het gaat me om de spullenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind die keerl van wawollie maar een rare frits
Tja, ik ben baas in eigen broekquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb m'n vriendin heel duidelijk gemaakt niks te kopen bij die kerel.
dan de hand maar in de broekquote:
Nouja, ga rukken, neem het op, speel het af en je bent klaar (hihi, woordspelingquote:
QFTquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Redbaron het volgende:
Ik ben gewoon baasch, Met of zonder broek
tjah, dat maakt me niet uit. die kerel is zo gestoord dat ik niet wil dat ie aan mij/ons verdientquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de kerel, het gaat me om de spullen
de baas van de winkel in Goor? (en die is ook de baas van de toko in Haaksbergen?)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat maakt me niet uit. die kerel is zo gestoord dat ik niet wil dat ie aan mij/ons verdient
Ik ga voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de baas van de winkel in Goor? (en die is ook de baas van de toko in Haaksbergen?)
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga voor:ja, jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
[..]
Ik ga voor:Zonder spoiler te openen een gokje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witte eend?Doet maar wat..
[..]
Ik ga voor:liever ronnie tober en ciska petersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
U gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zonder spoiler te openen een gokje..
Witte eend?
Moet ie bij mij eens proberen als ik weet dat hij t is, weet zeker dat hij dwars staatquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
ik heb gehoord dat die kerel zo vrachtwagens, die varkens vervoeren, van de weg drukt. levensgevaarlijk. en dat alles omdat die varkens het zo slecht zouden hebben. keerl is beetje een extreme van wakker dier.
Nijverdal present \m/quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met jou erbij 3 uit haaksbergen.
er komen er ook 3 uit Nijverdal
Jowquote:
Eigenlijk best wel erg zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schaam je je er niet een heeeeeel klein beetje voor?
Oké \m/quote:
Niet.. of ben je voor Markoooo, "vertel nog eens wat", erger dan voor mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi, ik ben jouw ergste nachtmerrie
Niks dance mix, doe mij dit maar:quote:
STAD!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu
"Het volgende station is Goor".
Terwijl ik gok dat juist het gros van de stations goorder is dan het station van Goor
(Heerlijk dorpje trouwens, gratis parkeren voor de trein enzo en lekker de Aldi en Lidl bij elkaar en WaWollie)
nee, nieuwe aardappelenquote:
Geen idee man. Moest toch wat verzinnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet.. of ben je voor Markoooo, "vertel nog eens wat", erger dan voor mij
met een week lang schoolfeest ofniet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
STAD!Volgend jaar vieren we het 750-jarig bestaan als STAD
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
STAD!Volgend jaar vieren we het 750-jarig bestaan als STAD
Deze foto had ik gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had dan een swaffelo-topic gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met een week lang schoolfeest ofniet?
quote:
ook geupload bij wikipedia?quote:
Hengelo een dorpquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef Troel het volgende:
Qua inwoneraantal lijkt Goor me toch een dorp? Maar ik doe niet zo moeilijk om stadsrechten. Hengelo is een dorp, maar dat zie ik toch echt als een stad
Dat is een dorpquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Goor een stad is, is Nijverdal een wereldstad
Dan moet je naar Goor, blijkbaar. Of naar Hellendoorn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo een dorp
En ik wou nog wel in een stad wonen
Twee keer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:28 schreef Troel het volgende:
of naar Eemnes in Utrecht. Dat heeft zelfs twee keer stadsrechten
En maar liefst 6000 inwoners of zo.
uhuhquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
lui die dus in een dorp met stadsrechten wonen zijn nogal snel op hun zwans getrapt als het een dorp genoemd wordt.
tjah, dan gaat het hard jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope, maar het heeft ook op Geenstijl gestaan dus die foto is overal terecht gekomen
Hellendoorn, staaaaaaat niet op de kaaart!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet je naar Goor, blijkbaar. Of naar Hellendoorn.
't Is dat ik er een keer doorheen ben gereden, anders had ik NOOIT geweten waar het lagquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Daarom wereldstad Sint Isidorushoeve![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is dat ik er een keer doorheen ben gereden, anders had ik NOOIT geweten waar het lag
Ja, en zeker als je kort ervoor de regio uitgemaakt hebt voor Achterhoek, dan kun je wel heel snel terug naar waar je vandaan kwamquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
lui die dus in een dorp met stadsrechten wonen zijn nogal snel op hun zwans getrapt als het een dorp genoemd wordt.
Met wereldse tentfeestenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
GP?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Maar Iets anders: nog mensen die naar de ZC of GP gaan?
* ReMcOrE gaat naar de zondag van de ZCquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
zekerquote:
Aced itquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef Troel het volgende:
Ja, ik vind het hier nu al cool
Zwarte Cross en Geuzenpop natuurlijk
Nee, vooral die eerste is behoorlijk kut aan het worden als je weet hoe het wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Te commercieel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vooral die eerste is behoorlijk kut aan het worden als je weet hoe het was. Nou ja, have fun iig.
tjah, dat kom ik ook nog wel eens tegen ja. dat is wel heel slechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, en zeker als je kort ervoor de regio uitgemaakt hebt voor Achterhoek, dan kun je wel heel snel terug naar waar je vandaan kwam
Zwarte cross wil ik zaterdag en zondag heenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Het is wel knetterduurquote:
Jup. Rijen dik bij de cross zodat je niks kan zien, de boerenbands worden steeds minder of weggedrukt op kleine podia, de regels op de camping zijn om te janken (al is dat meer dankzij de brandweer/gemeente). Ik vond het twee jaar terug, toen ik voor het laatst geweest was al geen klap meer aan eigenlijk.quote:
Doe normaal joh, ZC is spotgoedkoop voor het formaat festival.quote:
Sonata Arctica komt, dan maakt de rest me allemaal niets meer uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vooral die eerste is behoorlijk kut aan het worden als je weet hoe het was. Nou ja, have fun iig.
De toegangsprijs misschien, ik vind een biertje wel aan de prijs. en het eten ook. en ook op de camping terwijl je niks mee mag nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal joh, ZC is spotgoedkoop voor het formaat festival.
Zonde. Komt waarschijnlijk sinds het landelijk bekend is geworden. Vroeger was het echt iets regionaals.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Rijen dik bij de cross zodat je niks kan zien, de boerenbands worden steeds minder of weggedrukt op kleine podia, de regels op de camping zijn om te janken (al is dat meer dankzij de brandweer/gemeente). Ik vond het twee jaar terug, toen ik voor het laatst geweest was al geen klap meer aan eigenlijk.
Dat was ook het eerste jaar dat veewagens en andere creaties niet meer waren toegestaan.
donders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, ik ben 4 munten voor een tientje gewend bij Defqon.1 etc., dus 5 voor een tientje bij ZC is "goedkoop"
Is relatief gezien ook goedkoopquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
De toegangsprijs misschien, ik vind een biertje wel aan de prijs. en het eten ook. en ook op de camping terwijl je niks mee mag nemen.
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zonde. Komt waarschijnlijk sinds het landelijk bekend is geworden. Vroeger was het echt iets regionaals.
en dan 2 muntjes neertellen voor een flesje water...quote:
Dat is wel zo ja. Misschien dat ik de zondag nog ga... Anders volgend jaar eens weer proberen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind de Zwarte Cross echt een uniek en geweldig festival, heerlijke sfeer altijd![]()
[..]
en dan 2 muntjes neertellen voor een flesje water...
Dat dus zekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
Overigens is de metalweide met het aardschokpodium wel van wereldklasse.
Terwijl hengevelde niet op kan tegen de hoevequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
elk feest wil groeien, kijk maar naar de zomerfeesten in Hengevelde (en vergelijk dat eens met de Rietmolen, of zelfs met St. Isidorushoeve) en dat gaat inderdaad gepaard met wat commercialiteit...
Ik ben er nooit geweest, altijd op vakantie natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Veel van de oorspronkelijke bezoekers komen ook niet meer. Maar dat heb je altijd.
ZC is een prachtig concept, alleen is het jammer dat ze hun oude 'glorie' wat verloochenen. Overigens is de metalweide met het aardschokpodium wel van wereldklasse.
Dat snap ik wel. Toch gaat dat vaak ten koste van het karakter en dat vind ik vaak wel jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
elk feest wil groeien, kijk maar naar de zomerfeesten in Hengevelde (en vergelijk dat eens met de Rietmolen, of zelfs met St. Isidorushoeve) en dat gaat inderdaad gepaard met wat commercialiteit...
zaterdag komt doro en kreator, dat wil ik wel graag zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Sonata Arctica komt, dan maakt de rest me allemaal niets meer uit
Ow en ik overnacht toch niet op de camping, ik rijd wel heen en weer, drink toch geen alcohol
Het enige waarin wij willen groeien is bieromzetquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik denk dat ik dan beter zaterdag kan gaan, als ik wil gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdag komt doro en kreator, dat wil ik wel graag zien.
Zie net dat Sonata arctica er tussendoor optreed.
Nou, doe je Fok! t-shirt aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdag komt doro en kreator, dat wil ik wel graag zien.
Zie net dat Sonata arctica er tussendoor optreed.
Schoolfeest is helemaal commercievrijquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Toch gaat dat vaak ten koste van het karakter en dat vind ik vaak wel jammer.
klopt, Hengevelde trekt ook wel veel volk maar van een heel ander soort. en sowieso een heeeeel ander soort feestquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Terwijl hengevelde niet op kan tegen de hoeve
klopt, maar het karakter is vaak niet de prioriteit...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Toch gaat dat vaak ten koste van het karakter en dat vind ik vaak wel jammer.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, doe je Fok! t-shirt aan zou ik zeggen
Hengevelde ben ik al jaaaren niet meer geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, Hengevelde trekt ook wel veel volk maar van een heel ander soort. en sowieso een heeeeel ander soort feest
[..]
klopt, maar het karakter is vaak niet de prioriteit...
ik dit jaar beide weekenden, eerste weekend dat nieuwe dancefestival en dat was zeer gezelligquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hengevelde ben ik al jaaaren niet meer geweest.
ja, ik ben mijn kameraad kwijt, hij heeft een zwart shirt aan en lang haar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef Troel het volgende:
Doe dan maar gewoon een spandoekZwarte shirts vallen niet op bij de metalweide
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in mijn shirt met bieropener?
Ik had gewoon knalroze aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef Troel het volgende:
Doe dan maar gewoon een spandoekZwarte shirts vallen niet op bij de metalweide
Daarentegen ben ik daar over het algemeen redelijk goed te spotten
Je mag mijn 'Nerds rule' Hello Kitty shirt wel aan. S past wel, he?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben mijn kameraad kwijt, hij heeft een zwart shirt aan en lang haar.
en dat op een metalfestival gaan vragen
komt mijn navel zo sexy onderuitquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mijn 'Nerds rule' Hello Kitty shirt wel aan. S past wel, he?
Niet alleen je navel, maar ook een balg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komt mijn navel zo sexy onderuit
kan ik mooi mijn bier op zetten als ik een shaggie draaiquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet alleen je navel, maar ook een balg.
Altijd makkelijk zo'n eigen bijzettafeltjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
kan ik mooi mijn bier op zetten als ik een shaggie draai
daarom, kun je ook nooit vergetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd makkelijk zo'n eigen bijzettafeltje
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben mijn kameraad kwijt, hij heeft een zwart shirt aan en lang haar.
en dat op een metalfestival gaan vragen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komt mijn navel zo sexy onderuit
welterustenquote:
wel gaan maar geen kaartje kopen? die moet je ff uitleggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Lonaa het volgende:
Hier iemand die naar Geuzenpop gaat. Zwarte Cross misschien, maar al mijn supergoeie plannetjes (om wel te gaan maar geen kaartje te kopen) zijn tot op heden mislukt.
Nou, voor Geuzenpop ga ik bijv. promoten voor Atak. Als tegenprestatie krijg ik van Atak gratis toegang tot Geuzenpop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel gaan maar geen kaartje kopen? die moet je ff uitleggen
tjah, dat zou nog wel eens een tijdje kunnen durenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef ReMcOrE het volgende:
totdat we Wouter in een roze shirt hebben gezien, kunnen we niet echt oordelen
zeg nooit nooitquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat zou nog wel eens een tijdje kunnen duren
Dan verven we je wel roze.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat zou nog wel eens een tijdje kunnen duren
nee, dat doe ik niet meerquote:
body paintquote:
en de bieropener dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan precies zo'n tekening erop als dat shirt
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus ook geen broekje aan hè. We tekenen wel een roze olifant met een levensechte slurf.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik (de leukste persoon van tof) is er nog!
Hoi en Doeiquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom ook wel elke keer op het juiste moment zie ik. Iedereen al naar bed..
Speciaal voor jou uit bed gestaptquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom ook wel elke keer op het juiste moment zie ik. Iedereen al naar bed..
Schatje tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speciaal voor jou uit bed gestapt![]()
Ik ga weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |