SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gebeurt je niet vaak
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Voor de volledigheid. In de kopgroep:
Karsten Kroon, Michele Scarponi, Egoi Martinez De Esteban, Sandy Casar, Jean-Christophe Peraud, Peter Sagan, Dmitriy Fofonov, Marcus Burghardt, Jens Voigt, Thomas Voeckler, Simon Gerrans, Fabrice Jeandesboz, Yaroslav Popovych, Michael Mørkøv, Dries Devenyns, Steven Cummings, Matthew Harley Goss, Yukiya Arashiro, Mathieu Ladagnous, Luis Leon Sanchez, Yauheni Hutarovich, Joan Horrach Rippoll, David Millar, David Zabriskie, Andry Grivko![]()
Wat is de voorsprong?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Oh ik dacht al, volgens mij kan jij dat soort dingen geblindoekt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde reeks kwam door mod hoor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Volgens mij is de voorsprong nu 5.30Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
thanks!quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Voeckler er dus wel bij, helaas geen Vino, die had ik vandaag graag voorop gezien...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gaat Morkov weer mee voor de bollen ofzo? Hij is toch niet de beste klimmer hier, maar ben toch benieuwd wat voor krachten hij nog heeft.![]()
Morkov, Goss en Sagan in de kopgroep![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vraag het me af. Wordt makkelijk afgetroefd door de anderen die bij hem zitten. De punten die hij sprokkelde, waren op bergjes van niveau 4 en 3quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef ShinyStar het volgende:
Gaat Morkov weer mee voor de bollen ofzo?![]()
Deze was ik kwijt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ik zie hem niet de volle mep pakken op een HC nee...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het me af. Wordt makkelijk afgetroefd door de anderen die bij hem zitten. De punten die hij sprokkelde, waren op bergjes van niveau 4 en 3Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
De renner die als 1ste boven komt op de HC-berg pakt direct 25 punten, meer dan de leider van dat klassement op dit moment..![]()
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep.
![]()
LLS zit er wel bij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep![]()
![]()
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Nappie-Oleon het volgende:
kut rabobank. waarom niet een LL Sanchez of LTD mee in de kopgroep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |