Als ik niet hoef te werken, vind ik dat primaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid jongeuh !!!Dan wil ik wel een frietje stekken bij jullie
Joah dan gaan we samen frietjes stekken en zeg je dat ze moeten opschieten endezulksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken, vind ik dat prima![]()
Delegeren en zelf bijna niets doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook nog eens shiftleader tijdens de kermis... regel alle pauzes, zorg dat alle mensen een taak hebben, handel alle klachten etc af, zorg dat er altijd kleingeld is etc etc etc. Jottem
dafuqquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm, ik ga maar eens opstaan
Lig nog steeds in bed met twee katten naast me
Zelfs ik ben al ruim twee uur uit bedquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm, ik ga maar eens opstaan
Lig nog steeds in bed met twee katten naast me
Ja mijn ritme is altijd heel erg fucked up in de zomerquote:
Thehehehquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij krijgen we zo een buitje
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Delegeren en zelf bijna niets doen
Ooh zo heb ik dat vaak genoeg op de zaterdag gedaan in de winkel toen we geen assistent hadden en de storemanager was er nietquote:
Nee dan niet inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Ik sta zaterdagochtend van 6.30 tot 10.00 met zijn tweeën. Eentje kassa, eentje bakken. Valt niet veel te delegeren dan.
Ik hoop alleen dat de vracht niet vroeg is, want je mag niet in je eentje in de winkel staan en de losplaats is buiten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dan niet inderdaadKomen bij jullie dan natuurlijk ook allemaal mensen die in de stad werken om broodjes te halen of weet ik wat.
Wij staan in de middag meestal met minimaal vijf mensen, in de ochtend twee of drie.
Helemaal nooit niet alleen? Bij ons moet je wel met aflsuiten met twee mensen zijn maar de rest van de dag dus ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de vracht niet vroeg is, want je mag niet in je eentje in de winkel staan en de losplaats is buiten.
Nee, dat kan ook gewoon niet. En ik als leidinggevende moet ook altijd in de winkel in geval van nood (bhv). Ik kan dus ook 's avonds niet naar ons externe magazijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helemaal nooit niet alleen? Bij ons moet je wel met aflsuiten met twee mensen zijn maar de rest van de dag dus ook nietDat is wel lastig zeg.
Is belsquote:
Je modem al eens van de stroom gehaald?quote:
jep, al 2x gedaan. broer heeft wel internet maar ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je modem al eens van de stroom gehaald?
laptop aan/uit gezet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, al 2x gedaan. broer heeft wel internet maar ik niet
Krijg je een ip-adres als je ipconfig doet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, al 2x gedaan. broer heeft wel internet maar ik niet
En op alle andere apparaten doet internet het wel gewoon?quote:
al 3x...quote:
ik krijg een hele lijst met info... modem al 2x aan en uit gezet en van de stroom gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg je een ip-adres als je ipconfig doet?
Kun je de modem wel pingen?
hoe hebben jullie de modem beveiligd? kun je in het config menu van de modem komen zo ja even kijken of je IP adres van je laptop erbij staat en dan weg tyfen en dan opnieuw toevoegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
al 3x...
[..]
ik krijg een hele lijst met info... modem al 2x aan en uit gezet en van de stroom gehaald
heb nu weer ff internet, gaat zo weer weg
Whut? zomaar ineens?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
the fuck, hoor net van mijn vader dat mijn stiefbroer van 28 een nieuw hart moet en dat ie donderdag geopereerd moet worden
Nou ja niet zomaar ineens hij was al een hele tijd aan het kloten, hij had een virus bij zijn hart en nou zijn ze er in Groningen achter gekomen vandaag dat ie een heel nieuw hart moet, hij word dus morgen meteen geopereerdquote:
Klote maar wel fijn dat het zo snel kan iig! Hoop dat het goed gaat, lijkt me niet echt een fijne operatiequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nou ja niet zomaar ineens hij was al een hele tijd aan het kloten, hij had een virus bij zijn hart en nou zijn ze er in Groningen achter gekomen vandaag dat ie een heel nieuw hart moet, hij word dus morgen meteen geopereerd
Jep, hoop wel dat het goed komt net een dochtertje dat 1,5 jaar oud isquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen zin om de inleiding te schrijven omdat ik dan bronnen moet gaan zoeken en die moet lezen enzo, first world problems
Jawel, maar dan schuif ik het op tot het eindequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]en zonder kan je zeker niet verder?
Dat hoop ik ook!! Maar dat zal wel, toch? Uit gaan van het positievequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep, hoop wel dat het goed komt net een dochtertje dat 1,5 jaar oud is
Ga ik doen is wel raar 28 man!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!! Maar dat zal wel, toch? Uit gaan van het positieve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Uitstelgedrag you haz it!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, maar dan schuif ik het op tot het einde
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef Lindytje het volgende:
Make-uppen voor den blogOee nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Make-uppen voor den blogAwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extreem uitstelgedrag welquote:![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat OPI een 'flock it' polish kreeg. Als je die op je nagels smeerde werden ze fluffy
Draag het voor als idee aan OPIquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat OPI een 'flock it' polish kreeg. Als je die op je nagels smeerde werden ze fluffy
Ik had ook gedroomd over dat er dode papegaaien op de parkeerplaats voor mijn huis lagen. Toen wilde ik ze oprapen en gingen ze me bijten. Zombie papegaaienquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had ook gedroomd over dat er dode papegaaien op de parkeerplaats voor mijn huis lagen. Toen wilde ik ze oprapen en gingen ze me bijten. Zombie papegaaien
Dus van dat lakje was best normaal![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en ik moest van allemaal diersoorten een mama en een babyversie verzamelen. Ik heb geen idee waarom maar overal in mijn buurt liepen die beesten. Sommige mama's waren hun baby kwijt en toen moest ik die zoeken en die mama meelokken en al die babies waren fluffy. Zelfs fluffy babyneushoorn enzo. Toen ze allemaal binnen waren ging ik naar buiten en kwam dus het deel met de papegaaien, wtf
Make-uppen voor den blogOeh gaaf !! Maar kijk eens niet zo boos johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
krijgt ie nou een spoed hart transplantatie??? Zomaar van de een op de andere dag? Dan is ie er wel zwaar aan toequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga ik doen is wel raar 28 man!
Oh wist je niet dat het deel 2 was van dat verslag van de vorige keer? Sorry ik dacht dat ik dat al eens gezegd hadquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Had je niet even kunnen waarschuwen dat het een nogal grote lap tekst was Spees?
Jij denkt dat ik dat nog weet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wist je niet dat het deel 2 was van dat verslag van de vorige keer? Sorry ik dacht dat ik dat al eens gezegd had
Moet ik je weer omkopen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat nog weet?
Ach, bijna klaar nu.
Ja dat krijgt iequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgt ie nou een spoed hart transplantatie??? Zomaar van de een op de andere dag? Dan is ie er wel zwaar aan toe
JOnguh, ik moest mijn hoofd moeilijk draaien, dit is mijn geconcentreerde blikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh gaaf !! Maar kijk eens niet zo boos joh
Die durf ik nooit te maken, want BUY ALL THE POLISH.quote:
It looks evil !!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnguh, ik moest mijn hoofd moeilijk draaien, dit is mijn geconcentreerde blik![]()
Ja jonguh dan weet ik toch nog niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die durf ik nooit te maken, want BUY ALL THE POLISH.
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It looks evil !!!![]()
Schijnt trouwens dat ik dat ook hebCollega's vragen wel vaker of ik boos ben; terwijl ik enkel druk bezig ben endezulks
Ik zal wel gaan rondsnuffen van de week. Goeien zomervakantiebesteding wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh dan weet ik toch nog niks
Make-uppen voor den blogWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Love it!![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
heb ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It looks evil !!!![]()
Schijnt trouwens dat ik dat ook hebCollega's vragen wel vaker of ik boos ben; terwijl ik enkel druk bezig ben endezulks
Make-uppen voor den blogWelke superhelt ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
disclaimer
nee de pwetty one!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
Thanx thanx![]()
Enne, vlammenvrouw, denk ik
ben je al over je vernederlaag heen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Seriously, 1 dagje vrij en ik word nu al compleet gek van mezelf
Jij bent de enige die me echt hard inmaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je al over je vernederlaag heen?
we gaan redelijk gelijk opquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die me echt hard inmaakt
Hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef megamandy het volgende:
Begint het opeens echt KEIHARD te regenen
supervet iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
Blogpost af, bazenlook, al zeg ik het zelf![]()
Mooi geworden Linquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
Blogpost af, bazenlook, al zeg ik het zelf![]()
Nogal jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Lindytje het volgende:
Theheheheh, ik ben echt dik aan het falen tegen skjoe![]()
ja jonguh, ik zag echt niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nogal ja
Damn 319 in de laatste wtf?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn spel tegen SQ is weg. Vast omdat het slecht is voor m'n statistieken
Dat is altijd zo hoerigquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
ha, fijn, er heeft kennelijk een blauwe auto flink tegen de zijkant van onze auto gezeten, maar geen briefje achterlaten natuurlijk he?
nu hebben we een deur mooi vol met blauwe lak en krassen
kansloosquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
ha, fijn, er heeft kennelijk een blauwe auto flink tegen de zijkant van onze auto gezeten, maar geen briefje achterlaten natuurlijk he?
Seriously, waar is ons spel?quote:
Zo irritant!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
ja precies.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo irritant!
Dood aan alle blauwe auto's!
o wait.
Maar is wel enorm kut, zeker aangezien het voor de andere partij alleen maar een verzekeringskwestie is...
ik wacht op jouquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Seriously, waar is ons spel?![]()
Of heb je mijn uitnodiging gewoon nog niet geaccepteerd?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin heeft meer punten dan ik, wat is dezen?
Ik heb geen spel meer staan tussen onsquote:
gofterquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig nog wel net op tijd Lin ingemaakt
Crap... ik dus randomname uitgenodigd... En me maar afvragen waarom je niet met mij wou spelenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap... ik dus randomname uitgenodigd... En me maar afvragen waarom je niet met mij wou spelen![]()
![]()
Thehehehehquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap... ik dus randomname uitgenodigd... En me maar afvragen waarom je niet met mij wou spelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Zeg, niet zo denigrerend over mijn rumbe-skillsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Teken dat ik ermee moet nokken voor nu.
Ik heb voor het hbo alleen het eerste kwartaal boeken gekocht. Daarna nooit meer, ik zat toch altijd in de bieb te leren en had nooit tentamens over boeken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Oeh studieboekenlijst staat online, es kijken of ik ze ergens goedkoper op de kop kan tikken
Ik heb het over mijn eigen rumble-skills jonge, ik verloor tot nu toe alleen maar van SQ (en 1 keer van Priem).quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, niet zo denigrerend over mijn rumbe-skills
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen rumble-skills jonge, ik verloor tot nu toe alleen maar van SQ (en 1 keer van Priem).
Ja hier valt wel mee, 2 lesboeken die rond de 20 euro zijn en 3 leesboeken die ik moet hebben, maar zo te zien kan ik die downloaden voor op m'n Kindlequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb voor het hbo alleen het eerste kwartaal boeken gekocht. Daarna nooit meer, ik zat toch altijd in de bieb te leren en had nooit tentamens over boeken.
Sommige boeken van die lijst waren dan ¤60,- en dan had je ze eigenlijk niet eens echt nodig voor de lesstof
Uit eten... uhm.... spelletjesavond!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een fantastisch idee om vanavond iets te doen behalve bios?
Wokken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een fantastisch idee om vanavond iets te doen behalve bios?
We hebben net eten gehaald dus uit eten vind ik nu zonde. Maybe terras (wel overdektquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uit eten... uhm.... spelletjesavond!
ZAP DE NEGER!!!!
ZAP DE NEGER!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meer een activiteit of iets leuks, niet eten.
Zwemmen? Midgetgolf?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meer een activiteit of iets leuks, niet eten.
Ik heb geen scooterrijbewijs oid, mag dat?quote:
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen scooterrijbewijs oid, mag dat?![]()
Maar is niet slim met mn voet nog of wel.
We gaan wel op het terras zitten en drinken
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat doen we wel na terras![]()
Eindhovuh jonguh
Die hebben wij ook in Vlaardingenquote:
OF EEN CIRCUSACTIVITEITquote:
Ik twijfel altijd of ik nou NL of EN moet spreken, ligt eraan wie achter de bar staat en dat wordt het altijd een halve bestelling in het Nederlands en de helft in het Engelsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die hebben wij ook in Vlaardingende eigenaar kent me bij naam. Of hij noemt me American woman
Precies weet ik het niet meer, maar ik heb in ieder geval niet gehad van booo wat heeft die aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oh mandy dat jurkje wat ik zaterdag aan had kan dat wel?
Edit: als je dat nog weet tenminste
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet meer, maar ik heb in ieder geval niet gehad van booo wat heeft die aanEn dat valt mij wel altijd op
![]()
Maar dat was dus niet het geval
Ook een goeden idee, een circusactiviteitquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OF EEN CIRCUSACTIVITEIT
Daar heb ik nu altijd zin in![]()
Note to self niet op de link in je sig klikkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook een goeden idee, een circusactiviteit
Ja hier praten ze allemaal Nederlands, in de O'Sheas in Rotterdam ook. Maar ik praat ook vaak Engels als ik in Rotterdam benquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik nou NL of EN moet spreken, ligt eraan wie achter de bar staat en dat wordt het altijd een halve bestelling in het Nederlands en de helft in het Engels
Je maakte mij nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Note to self niet op de link in je sig klikken
Onee die eigenaar in Eindhoven dus niet, en dan is er nog een meisje die ook alleen Engels praat. En de rest weet ik dus nooitquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hier praten ze allemaal Nederlands, in de O'Sheas in Rotterdam ook. Maar ik praat ook vaak Engels als ik in Rotterdam ben
Japanse massage?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben net eten gehaald dus uit eten vind ik nu zonde. Maybe terras (wel overdekt) met tapas oid? I dont knowwwwwww
Doet het vast goed bij het uwv.quote:
Je kunt vlakbij randwyck volgens mij wel overal gratis parkeren. Je zou ook de hogeschool op de brusselseweg kunnen proberen, ik vond de bieb daar altijd heel fijn!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef megamandy het volgende:
Ben op zoek naar een plek in de buurt waar ik zou kunnen zitten om te studeren. Het lukt mij thuis gewoon niet zoals ik wil.
Als ik bezig ben kan ik mij wel concentreren maar ik ben het gewoon altijd heel snel beu, ga even iets anders doen en ben daar uiteindelijk langer mee bezig dan mijn studietijd.
Nu kan ik wel in Maastricht gaan zitten maar om daar steeds met de trein heen te gaan heb ik geen zin in en volgens mij kan ik daar niet gratis parkeren in de buurt van de bieb. Nu probeer ik dus erachter te komen of in hier in de buurt ergens in de buurt in een bieb kan gaan zitten maar als ik google kom ik alleen in Belgisch Limburg plekken tegen
Het is zo frustrerend want ik weet dat ik het allemaal aankan maar het is gewoon zo moeilijk thuis
Want slowchat einz!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doet het vast goed bij het uwv.
"ik kan niet werken, want ik moet fokken"
Jawel maar daar zit ook een VVV in en een of andere gezondheidswijzer. En niet echt plekken waar je fatsoenlijk kan zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Je kunt vlakbij randwyck volgens mij wel overal gratis parkeren. Je zou ook de hogeschool op de brusselseweg kunnen proberen, ik vond de bieb daar altijd heel fijn!
En is er geen bieb in Stein?
Dan proberen we het volgend jaar wel een keerquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan proberen we het volgend jaar wel een keer. We kunnen ook bowl meet houden, ook tof
.
Heb jij al uit kunnen vinden wat er mis is met de blogplaatjes?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan proberen we het volgend jaar wel een keer. We kunnen ook bowl meet houden, ook tof
.
Ja die dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Black-light midgetgold![]()
![]()
http://www.wegmetdekids.n(...)p/Evenement-835_Tony's-Mystery-Golf-Black-Light-midgetgolf!.html
en uvnagellakquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan van te voren je eigen black-light-tshirt ontwerpen![]()
Dat zou in een grote horrorfilm veranderenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laten we met z'n allen gaan survivallen en dan van te voren weddenschap sluiten hoe lang het duurt voor we dood gaan![]()
wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
woohoo ik heb ook eens wat gewonnen
2 kaartjes voor het jailbreak festivalquote:
Behhhhhhh /schaap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zou in een grote horrorfilm veranderen
Tis hier aan de kust zķ vaak ander weer dan in de rest van het land..quote:
Hier is het nu een hele blauwe lucht juistquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis hier aan de kust zķ vaak ander weer dan in de rest van het land..
Tuurlijk kreeg jij dat niet toen jij 1 was dan slechten ouders!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
Teen mom is weer heerlycken vermaeck. Een éénjarige een pedicure cadeau geven voor de verjaardag.
Ik word ingemaakt jonguh.quote:
Nee hoorquote:
Dat slaan ook altijd van haarquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
Wat is die Amber toch een verschrikkelijk wijf. Zo verkeerd is die kerel van haar helemaal niet
Ohai !quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef Mss het volgende:
Okay, ik heb ook rumble. Gebruikersnaam is 'einzderpaids'. Iemand een spelletje spelen?
Netquote:
I feel so specialquote:
Boggle op den telemofoonquote:
Ik raad je aan om dan vooral niet tegen ene skjoe te spelen; want ik ben heul niet goed in dit spelquote:
ik feud nog steeds, nick wederom hetzelfde als hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Dwyn het volgende:
Speelt hier niemand drawsomething of wordfeud?
quote:
Kom maar op!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zin om iets te schoppen...
Vrijwilligers?
Voel je waarschijnlijk toch niks van als ik het doequote:
Ik heb ook nog steeds honger. Ga wel een eitje bakken ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef milka82 het volgende:
ohai! Heb last van de vreetkick.... ik blijf naar de kast lopen.... Ongesteld much?
Het gaat om het principe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |