Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Tevens mis je Cuesta, Zusi en Zavarise. Dus dan zou je nooit op 8K uitkomen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bEd7FlHDbdSsu
Ongeveer 8-9k ofzo, niet exact uitgerekend
Ja, want ik was met een projectje bezig om MLS 352, zo goedkoop mogelijk bij elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
Wil je nou een linkje om bij elke speler de prijs te controleren omdat zijn team 900 coins goedkoper is?
Zusi kost net zoveel als Avila, zoals je kan lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tevens mis je Cuesta, Zusi en Zavarise. Dus dan zou je nooit op 8K uitkomen.
Cuesta is wel echt een verbetering imo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zusi kost net zoveel als Avila, zoals je kan lezen.
Tevens /care dat jij de 'betere' spelers hebt, ik vind dit lekker spelen
Zusi en Zavarise ga ik misschien nog kopen, maar Cuesta vind ik te duur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is wel echt een verbetering imo.Zusi en Zavarise ook.
Als je contracten nodig hebt moet je gewoon een pakje van 400 coins kopen. Spelers die je kan gebruiken bewaar je en de rest verkoop je. Als een speler shiny (vooral met hoge pace) is deze vaak wat meer waard. Fitness kaartjes, blessure kaartjes etc kan je ook allemaal verkopen. Contracten kopen is in ieder geval zonde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef Andijvie_ het volgende:
Kan iemand mij tips geven hoe je veel coins kan verdienen? Heb een simpel bronze team en probeer steeds mee te doen aan de Silver Summer Shield of ander toernooi, maar doordat ik niet genoeg coins heb om spelers te vervangen (1450,-), blijf ik maar opgescheept met een slechte standaard bronze team.
Ik kom niet verder dan Halve finale. Kan iemand mij tips of ideeën geven hoe ik meer coins kan verdienen en wat het beste is? Ik moet steeds al mijn coins gebruiken voor bronze packs of contracts..... En dan blijft er niks over om versterking te halen.
Hee, gister toen ik mijn team liet zien. Zei je dat ik de argetijnse IF keeper moest halen. Maar op futhead staat dat het nog een grotere kneus is dan Patricioquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is wel echt een verbetering imo.Zusi en Zavarise ook.
Die trucjes ken ik allemaal al, toch bedankt. Maar het blijft lastig om genoeg coins te kunnen verdienen. Makkelijkste weg is om een team uit de russische competitie te maken en als je dan een toernooi ermee wint, heb je gelijk 5000 coins.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je contracten nodig hebt moet je gewoon een pakje van 400 coins kopen. Spelers die je kan gebruiken bewaar je en de rest verkoop je. Als een speler shiny (vooral met hoge pace) is deze vaak wat meer waard. Fitness kaartjes, blessure kaartjes etc kan je ook allemaal verkopen. Contracten kopen is in ieder geval zonde.
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zusi en Zavarise ga ik misschien nog kopen, maar Cuesta vind ik te duur.
Ik win toch alles al
Nee gewoon neequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Die trucjes ken ik allemaal al, toch bedankt. Maar het blijft lastig om genoeg coins te kunnen verdienen. Makkelijkste weg is om een team uit de russische competitie te maken en als je dan een toernooi ermee wint, heb je gelijk 5000 coins.
op de ps3 staan er op dit moment 3 op de markt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur? ___
Wat mij bijstaat is dat Cuesta voor 8k ging omdat hij uit de packs wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur?
Zo'n team maken kost heel veel coins en dat toernooi win je ook niet makkelijk, kan je beter offline paar toernooitjes pakken en met die coins beetje proberen te handelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Die trucjes ken ik allemaal al, toch bedankt. Maar het blijft lastig om genoeg coins te kunnen verdienen. Makkelijkste weg is om een team uit de russische competitie te maken en als je dan een toernooi ermee wint, heb je gelijk 5000 coins.
Nee, heel vaak te vinden voor 3K of minder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat Cuesta voor 8k ging omdat hij uit de packs was
Lezen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
op de ps3 staan er op dit moment 3 op de markt.
5k+ 7,5k + en 15k
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur?
Laten we het daar maar niet over hebben, want ik vroeg net iets aan jou, maar je geeft geen antwoord.quote:
Oké, thanks voor de tip dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, heel vaak te vinden voor 3K of minder.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef BDIL het volgende:
Speel ik tegen het duurste/ beste team in het spel met mij 4-2-3-1 budget serie A
[ afbeelding ]
Gozer speelt Ultra Defensive, niemand was mee met corners en speelt de bal 80 x rond, wint hij uiteindelijk na een blunder van Ogbonna en AbiattiGrafkind
Lekker middenveld ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef BDIL het volgende:
Speel ik tegen het duurste/ beste team in het spel met mij 4-2-3-1 budget serie A
[ afbeelding ]
Gozer speelt Ultra Defensive, niemand was mee met corners en speelt de bal 80 x rond, wint hij uiteindelijk na een blunder van Ogbonna en AbiattiGrafkind
Tiki-takaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Even mezelf quotenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/player/2323
Dit is denk ik de beste optie als je futhead mag geloven, en beetje naar de stats kijkt. Ik kan kiezen tussen een Argetijnse of Lige do purtugese
Of toch gewoon Romero?
Bedankt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welkom in het FUT-topic, Andijvie_!
quote:
Gaat ie zeuren dat ik met rb verdedig en met mijn andere man rondloopquote:
Lijkt me een prima keeper en hij kost niks, gewoon proberen dus.quote:
Bedankt voor het antwoordquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keeper en hij kost niks, gewoon proberen dus.
De zilveren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord
Bedoel je Romero of die zilvere?
PS3 of xbox?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Bedankt!Je zult me vaker in dit topic tegemoetkomen.
Ik zal binnenkort even mijn team posten, als ik hem heb gemaakt
Oke, rui patrico en hij moeten dan strijden om een plek. Is het allebei niks, dan ga ik verder zoekenquote:
Heb je zo'n team en dan zorg je niet even voor een keeper met 9 chemquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
en silva ook geen 9 toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je zo'n team en dan zorg je niet even voor een keeper met 9 chem
Had ik ook, je moet in de avond / nacht kijken, dan is ineens de hele markt verzadigdquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weinig 3-5-2 MLS spelers op de markt
Ik zit ook op de PS3quote:
Oke, thanks voor de tip.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik ook, je moet in de avond / nacht kijken, dan is ineens de hele markt verzadigd
Je had geen team toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
oefenpotje, met onze ultimate teams?
en hoe bevalt hij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://futhead.com/12/player/10306
Jawel, maar niet een goede. Ik wil best mijn skills even testen. Zeg je PSN, dan voeg ik je gelijk even toe en kunnen we spelenquote:
Richievdm is mijn PSN. Moet ik met bronze of silvers spelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Jawel, maar niet een goede. Ik wil best mijn skills even testen. Zeg je PSN, dan voeg ik je gelijk even toe en kunnen we spelen
Kan GJE ook weer eens winnen van een FOK!kerquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Jawel, maar niet een goede. Ik wil best mijn skills even testen. Zeg je PSN, dan voeg ik je gelijk even toe en kunnen we spelen
Post je team eens, ik wil opzich ook wel een potje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Richievdm is mijn PSN. Moet ik met bronze of silvers spelen?
Ach, ik weet ondertussen wel dat ik geen fifa-ster benquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan GJE ook weer eens winnen van een FOK!ker
Je boekt vooruitgang zegt iedereen! Ga zo door en veeg iedereen van de mat in FIfa 13quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik weet ondertussen wel dat ik geen fifa-ster ben
Eerstequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je boekt vooruitgang zegt iedereen! Ga zo door en veeg iedereen van de mat in FIfa 13
FIFA aanslingeren nu, wacht evenquote:
Oké geen probleem!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
FIFA aanslingeren nu, wacht even
IF Pepe?quote:
ja dat kan ik wel doen idd, verder nog iets?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Rodwell is wel goed maar ik zou toch echt Gerrard nemen in dat team
Mensen zijn achterdochtig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Rijst het volgende:
Ik snap er niks van. mn vdv staat er nu al anderhalve dag op voor 140k (goedkoopste bin) en nog koopt niemand hem.
FUT servers niet bereikbaar staat er, even rebootenquote:
120k op het moment jaquote:
traden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
120k op het moment ja
Maar ik kan niks met vdv
GE BENT GEHAKTquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat de fuck is dit, ik kom heel FUT niet eens in
Zal ik nog even wachten of zullen we desnoods ander keer spelen, wanneer die het wel doet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, eerst eens weer wat poorten openenquote:
post jouw team eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Zal ik nog even wachten of zullen we desnoods ander keer spelen, wanneer die het wel doet?
ik zit erinquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga er nu naar kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Zal ik nog even wachten of zullen we desnoods ander keer spelen, wanneer die het wel doet?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik zit erin
ff rebooten?
zijn je poorten wel open?
ik kon het zo voorspellen dat je er iets over ging zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, eerst eens weer wat poorten openen
Ben je ingelogd via FUT WEB APP? Want als je daar nog niet afgemeld bent, kan het waarschijnlijk daardoor komen!quote:
Nee, gister even de router een update gegeven, dan is alles terug naar fabrieksinstellingenquote:
Ga niet tegen GJE spelen.. Die houdt ervan om noobs in te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Tot nu toe:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iBNoEHvBbdSto
Qua skills ben ik zeker geen noob, maar qua team idd wel. Ik heb wel even zin om GJE zijn plaats te laten zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga niet tegen GJE spelen.. Die houdt ervan om noobs in te maken.
Klinkt goed, als die tyfusrouter meewerktquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:31 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Qua skills ben ik zeker geen noob, maar qua team idd wel. Ik heb wel even zin om GJE zijn plaats te laten zien
Zelfs met dat team ga jet niet van hem winnen. Ik zou eerst gewoon een even een goede team bouwen. Zo geef je GJE alleen plezierquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:31 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Qua skills ben ik zeker geen noob, maar qua team idd wel. Ik heb wel even zin om GJE zijn plaats te laten zien
Zavarise en Watson omdraaienquote:
Ik helemaal aardig tegen je doen enzoquote:
Jij wil mij gewoon indirect inmakenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil je mijn teams best uitlenen. Als ik het dan terugkrijg.
Tuurlijk wel. Als ik zou hacken, zou ik youtube filmpjes makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil je mijn teams best uitlenen. Als ik het dan terugkrijg.
?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ik zou hacken, zou ik youtube filmpjes maken
Volgens mij maak ik jou in met behulp VAN Rijstquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon indirect inmaken
MacDonald is wel een leuk spelertjequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Tot nu toe:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iBNoEHvBbdSto
Ben je echt zo goed dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik jou in met behulp VAN Rijst
Ik speel Tiki-Tak. Ik maak mijn tegenstander gek tot ik de ruimtes vind.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben je echt zo goed dan?
Zo'n irritante Lindgren type skiller?
Oh godquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Ik speel Tiki-Tak. Ik maak mijn tegenstander gek tot ik de ruimtes vind.
Doe je ook aan clubs?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
happen op de skills van Lindgren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben je echt zo goed dan?
Zo'n irritante Lindgren type skiller?
met zo'n 0 chem team komen de passes niet aan, ook al pass je goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Gaat 'ie hooghouden, slide ik hem altijdquote:
shitstorm incomingggggggquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
4x een 1-2'tje is geen tikki-takke rijstbalquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo speel ik ook een beetje. Alleen dan niet zo extreem.
Heb je wel nodig ja (nu nog wel, later niet meer)quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik ga nu beginnen met de wedstrijd tegen GJE. Wens me succes!
Hou je bakkes man. Zo speel ik niet. Dat is Mathijs.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
4x een 1-2'tje is geen tikki-takke rijstbal
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bakkes man. Zo speel ik niet. Dat is Mathijs.
Ja, toen speelde ik nog 4-3-2-1 en die opstelling is makkelijk te overspelen door alleen te passen en steekpassjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wist je nog met m'n italiaanse IF team?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:42 schreef marcie216 het volgende:
SB win even van Rijst, dan krijg ik revanche van het andere FOK! toernooi
Nee die doet alleen nog maar aan crossenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bakkes man. Zo speel ik niet. Dat is Mathijs.
katquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:46 schreef detennismaster het volgende:
Wat is een goede site voor torrents?
Kan niet als je looptquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:47 schreef Rijst het volgende:
Hoe doe je die Eriksen sleep terwijl je loopt?
Ik heb rijst vorige week opgerold, hij moet alleen z'n nick nog veranderen in sushiquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:42 schreef marcie216 het volgende:
SB win even van Rijst, dan krijg ik revanche van het andere FOK! toernooi
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb rijst vorige week opgerold, hij moet alleen z'n nick nog veranderen in sushi
Okequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je heel zachtjes loopt ja. dan is het gewoon op dezelfde manier als normaal
kickasstorrentsquote:
nee?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
gg Andijvie, heb jij een lagswitch ofzo?
Jupquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
nee?
Trouwens, ik heb wel lang stand gehouden! Pas in de slotfase vielen jouw goals
Ik ook 4-0quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb rijst vorige week opgerold, hij moet alleen z'n nick nog veranderen in sushi
nog even, wat dan?quote:
bedoel je daarmee dat hij niet zo goed is in er niet staan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja llogisch alsj e met Ibra speelt. Heitinga kan er niet zo goed niet staan.
Je kan andere verdedigers kopen hé!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja llogisch alsj e met Ibra speelt. Heitinga kan er niet zo goed niet staan.
haha nee hij was dat potje gewoon beterquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan andere verdedigers kopen hé!
Kom potje. Pre-finalequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme wat speelt dat team wat ik gister heb gemaakt kut.
Ik had Nyarko als invaller, die vond ik echt tof. Dus die houd ik eerst, en dan haal ik later Nyassi nog wel eens. Johnson heb ik nog, Hamid zat op de bank dus ff gewisseld. Harris ook op de bank, Oduro lijkt me best lame maar maybe in de futurequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zavarise en Watson omdraaienEn ik zou Nyassi, Oduro, Evans en Harris gewoon halen om uit te proberen. Die eerste 2 prefereer ik. Waarom niet Johnson gehouden?
Is gewoon voor de lol hequote:
Verloren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GG Andijvie, alleen mag je de herhalingen wel skippen als je scoort
Ok prima, Ik zou ieg zeker Watson en Zavarise omdraaien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had Nyarko als invaller, die vond ik echt tof. Dus die houd ik eerst, en dan haal ik later Nyassi nog wel eens. Johnson heb ik nog, Hamid zat op de bank dus ff gewisseld. Harris ook op de bank, Oduro lijkt me best lame maar maybe in de future
4-0 en 7-2 winstquote:
Ja?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok prima, Ik zou ieg zeker Watson en Zavarise omdraaien.Watson is links en in formaties met 2 CDM's staat de linker CDM iets naar achter.
Nee?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je voelt je wel goed nu ja van Lindgren en mij hebt gewonnen.
De snelheid van jouw spelers waren niet meer in te halen voor mijn spelers. Die hebben een zeer slechte pace.quote:
Noem je GJE nou een pacehoer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
De snelheid van jouw spelers waren niet meer in te halen voor mijn spelers. Die hebben een zeer slechte pace.![]()
Goed gespeeld iig
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
De snelheid van jouw spelers waren niet meer in te halen voor mijn spelers. Die hebben een zeer slechte pace.![]()
Goed gespeeld iig
Nee?quote:
Dat is wel een beetje de definitie van een pacehoerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Nee?![]()
Hij speelde de bal in de diepte en doordat hij spelers heeft met een hoge pace, is dat al snel over en uit voor mij
Maak ook een MLS team danquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Nee?![]()
Hij speelde de bal in de diepte en doordat hij spelers heeft met een hoge pace, is dat al snel over en uit voor mij
Deed jij bij mij ook. Ik kon niet winnen van lindquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat er wel vanuit dat je direct doorgaat.
mja ik kan nu wel
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de definitie van een pacehoer
Mja, was MLS.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de definitie van een pacehoer
Je hebt een invquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Deed jij bij mij ook. Ik kon niet winnen van lind
Geen ervaringen mee, gewone Menez is al baas bij mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier met SIF Menez gespeeld? (84 ST). Ik wil hem als CAM gebruiken.
Ervaringen?
Heb IF Menez gehad, maar was nou niet echt 'booming' zeg maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier met SIF Menez gespeeld? (84 ST). Ik wil hem als CAM gebruiken.
Ervaringen?
Kan niet anders dan goed zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ervaringen?
Ik heb met hem gespeeld! Alleen te lang geleden, ik weet niet meer of hij goed isquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ervaringen?
Toch die alzeheimer waar we het een tijdje terug over hadden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb met hem gespeeld! Alleen te lang geleden, ik weet niet meer of hij goed is
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch die alzeheimer waar we het een tijdje terug over hadden?
Ik denk dat Menez op CAM meer tot zijn recht komt. Jammer dat de IF een LM/LW is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb IF Menez gehad, maar was nou niet echt 'booming' zeg maar
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen ervaringen mee, gewone Menez is al baas bij mij.
quote:
De NIF is echt goed ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb met hem gespeeld! Alleen te lang geleden, ik weet niet meer of hij goed is
Hoi Kamikazie, welkom in het FUT topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch die alzeheimer waar we het een tijdje terug over hadden?
Ik heet eigenlijk Mathijs. Als je bang bent je FUT wachtwoord en username te vergeten moet je ze maar even DM'en. Net zoals je bankgegevens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi Kamikazie, welkom in het FUT topic
dat is verdomd praktisch van jou bedachtquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk Mathijs. Als je bang bent je FUT wachtwoord en username te vergeten moet je ze maar even DM'en. Net zoals je bankgegevens.
Hij is dus blij dat ie toch nog weet te scoren. Lekker laten juichen als hij daar blij van wordt.quote:
Werkte goed, vond het lekkerder dan SIF Hazardquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ervaringen?
Bert vandermarwijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
Ik verlies de laatste tijd alleen maar met mijn Ronaldo teamtijd voor wat anders.
Robben op rechts en Ronaldo op links
quote:
oke, ja jij had er ook nog 3 bij kunnen makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee gwn gebalanceerd
Maar je verdiende die 2 goals wel vond ik!
Ja, goed te zien als je opstelling vlak voor het begin van de wedstrijd ziet. In dat filmpje.quote:
Kut team.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
Bij voldoende geld nog over van het andere team doe ik TOTY Schweinsteiger er nog bij.
[ afbeelding ]
Vind ik leukquote:
is goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
Rijst we doen wel morgen ofzo de terugmatch ok?
Pino.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt
Lulletje die 2-1 wint en heel mijn inbox spamt met 'you suck' berichten
Moordneigingen zeg ik je
Wil jij nu tegen mijjjquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt
Lulletje die 2-1 wint en heel mijn inbox spamt met 'you suck' berichten
Moordneigingen zeg ik je
Meh, later vanmiddag welquote:
Rot op man, ga lekker tegen iemand anders zo doenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
Alleen Kroon in de kopgroep qua Nederlanders#tdf
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
Alleen Kroon in de kopgroep qua Nederlanders#tdf
Mijn excuses voor het feit dat ik niet vierentwintigzeven in dit topic ben en daarom niet afwist van het reeds bestaan van deze afbeelding met tekst in deze topicreeks.quote:
Niet aanvaard.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het feit dat ik niet vierentwintigzeven in dit topic ben en daarom niet afwist van het reeds bestaan van deze afbeelding met tekst in deze topicreeks.
quote:
Partypooperquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet aanvaard.
Een prettige voorzetting van uw dag nog
Ok bedankt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan wordt het bekend gemaakt ja, om 7 uur zitten ze in packs
Is gewoon een prima kerel hoor. Yobo centraal en het staat als een huis.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand die rare Yobo wel eens geprobeerd?
Whatsup brother from another motherquote:
net wakkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Whatsup brother from another mother
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
Ik vind die Falcao toch wel een goede spits
doe danquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Roypsv het volgende:
ik zou haar echt hard doppen
[ afbeelding ]
Wordt jij ook zo'n waardeloze kerel als haar Ex?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Roypsv het volgende:
ik zou haar echt hard doppen
[ afbeelding ]
Coins kopen? 1.4 miljoen voor 100 euro.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb tijdelijk een Xbox 360 in bruikleen met nu ook Xbox live er op. Kan ik toch weer FIFA spelen
Heeft iemand nog 360 coins die hij wilt ruilen voor PS3 coins? Een paar duizend maar, wil gewoon even een startkapitaal hebben om te kunnen traden en een budget teampje te kunnen bouwen.
Wat vindt je fijner?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb tijdelijk een Xbox 360 in bruikleen met nu ook Xbox live er op. Kan ik toch weer FIFA spelen
Heeft iemand nog 360 coins die hij wilt ruilen voor PS3 coins? Een paar duizend maar, wil gewoon even een startkapitaal hebben om te kunnen traden en een budget teampje te kunnen bouwen.
Wallace is de LB die je wil hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Een middagje puzzelen, maar dan heb je ook wat (hoop ik)
[ afbeelding ]
Hopelijk kan die RB zich een beetje staande houden.
Russel is een goede RB.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde al jaquote:
Shaarawy is geen spits, meer een CF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/720374
Zal ik het zo doen met Shaarawy in de spits?
Nee Shaarawy in de spits is kut. Je moet hem op CF of CAM hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/720374
Zal ik het zo doen met Shaarawy in de spits?
Kutkeeper, erg klein. Doe een andere!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan valt Shaarawy af, dan moet ik heel mijn huidige team verbouwen
Ik had een schotse IF maar die had veel slechtere stats. Weet je een andere?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kutkeeper, erg klein. Doe een andere!
Nee ik zou haar iedere dag doppenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wordt jij ook zo'n waardeloze kerel als haar Ex?
Word jij*quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wordt jij ook zo'n waardeloze kerel als haar Ex?
quote:
Soolsmaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Beste spelers uit starterspack:
[ afbeelding ]
Not BonucciAD manquote:
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Kan je ook vrienden toevoegen via xbox.com?
N'gog en Dioufquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef marcie216 het volgende:
Lita - N'gog - Diouf - Graham.
Die 4 opties heb ik, en kan er maar 2 gebruiken, wie o wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |