Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Tevens mis je Cuesta, Zusi en Zavarise. Dus dan zou je nooit op 8K uitkomen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bEd7FlHDbdSsu
Ongeveer 8-9k ofzo, niet exact uitgerekend
Ja, want ik was met een projectje bezig om MLS 352, zo goedkoop mogelijk bij elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
Wil je nou een linkje om bij elke speler de prijs te controleren omdat zijn team 900 coins goedkoper is?
Zusi kost net zoveel als Avila, zoals je kan lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tevens mis je Cuesta, Zusi en Zavarise. Dus dan zou je nooit op 8K uitkomen.
Cuesta is wel echt een verbetering imo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zusi kost net zoveel als Avila, zoals je kan lezen.
Tevens /care dat jij de 'betere' spelers hebt, ik vind dit lekker spelen
Zusi en Zavarise ga ik misschien nog kopen, maar Cuesta vind ik te duur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is wel echt een verbetering imo.Zusi en Zavarise ook.
Als je contracten nodig hebt moet je gewoon een pakje van 400 coins kopen. Spelers die je kan gebruiken bewaar je en de rest verkoop je. Als een speler shiny (vooral met hoge pace) is deze vaak wat meer waard. Fitness kaartjes, blessure kaartjes etc kan je ook allemaal verkopen. Contracten kopen is in ieder geval zonde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef Andijvie_ het volgende:
Kan iemand mij tips geven hoe je veel coins kan verdienen? Heb een simpel bronze team en probeer steeds mee te doen aan de Silver Summer Shield of ander toernooi, maar doordat ik niet genoeg coins heb om spelers te vervangen (1450,-), blijf ik maar opgescheept met een slechte standaard bronze team.
Ik kom niet verder dan Halve finale. Kan iemand mij tips of ideeën geven hoe ik meer coins kan verdienen en wat het beste is? Ik moet steeds al mijn coins gebruiken voor bronze packs of contracts..... En dan blijft er niks over om versterking te halen.
Hee, gister toen ik mijn team liet zien. Zei je dat ik de argetijnse IF keeper moest halen. Maar op futhead staat dat het nog een grotere kneus is dan Patricioquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is wel echt een verbetering imo.Zusi en Zavarise ook.
Die trucjes ken ik allemaal al, toch bedankt. Maar het blijft lastig om genoeg coins te kunnen verdienen. Makkelijkste weg is om een team uit de russische competitie te maken en als je dan een toernooi ermee wint, heb je gelijk 5000 coins.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je contracten nodig hebt moet je gewoon een pakje van 400 coins kopen. Spelers die je kan gebruiken bewaar je en de rest verkoop je. Als een speler shiny (vooral met hoge pace) is deze vaak wat meer waard. Fitness kaartjes, blessure kaartjes etc kan je ook allemaal verkopen. Contracten kopen is in ieder geval zonde.
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zusi en Zavarise ga ik misschien nog kopen, maar Cuesta vind ik te duur.
Ik win toch alles al
Nee gewoon neequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Die trucjes ken ik allemaal al, toch bedankt. Maar het blijft lastig om genoeg coins te kunnen verdienen. Makkelijkste weg is om een team uit de russische competitie te maken en als je dan een toernooi ermee wint, heb je gelijk 5000 coins.
op de ps3 staan er op dit moment 3 op de markt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur? ___
Wat mij bijstaat is dat Cuesta voor 8k ging omdat hij uit de packs wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur?
Zo'n team maken kost heel veel coins en dat toernooi win je ook niet makkelijk, kan je beter offline paar toernooitjes pakken en met die coins beetje proberen te handelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Die trucjes ken ik allemaal al, toch bedankt. Maar het blijft lastig om genoeg coins te kunnen verdienen. Makkelijkste weg is om een team uit de russische competitie te maken en als je dan een toernooi ermee wint, heb je gelijk 5000 coins.
Nee, heel vaak te vinden voor 3K of minder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat Cuesta voor 8k ging omdat hij uit de packs was
Lezen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
op de ps3 staan er op dit moment 3 op de markt.
5k+ 7,5k + en 15k
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cuesta is voor 2K/3K te koop zo nu en dan. (ik had hem voor 1,5K) Is dat te duur?
Laten we het daar maar niet over hebben, want ik vroeg net iets aan jou, maar je geeft geen antwoord.quote:
Oké, thanks voor de tip dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, heel vaak te vinden voor 3K of minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |