Ik zat al te zoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
En nieuw topic aanmaken is dan weer te veel moeite he
En DAT mag dus niet gebeuren he!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Dirk het volgende:
Shiiiiiiit, ik ging uit ellende al bijna in dat andere topic posten. #kraskraskras
Thanks Tal!
Maar bijna is niet helemaal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou bijna een nieuw topic aanmaken maar mobiel dus niet zeker of reeksfout ofzo..
JUSTIN BIBBER!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Dirk het volgende:
Gaaaaaaaaaaatver wat een skeletten!!!! En dan. DAT HAAR
.
Ja, ik wachtte op Yuck, hij moest de volgende maken. Zo hoort dat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Tally het volgende:
Zeiken over een TT maar zelf geen nieuwe aanmaken
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik wachtte op Yuck, hij moest de volgende maken. Zo hoort dat.
Ja, en de vorige keer dat ik dat deed hadden we er ineens twee, ook niet handig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!.
We zitten op een fucking dis-cus-sie-fo-rum. Maak gewoon een nieuw topic aan als het te lang duurt. Al die regels?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |