SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
God schiep de aarde
God schiep het woud
God schiep Doopstah
Ach iedereen maakt wel eens een fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Die shit ziet er harder uit dan alle vorige cod's bij elkaar.
We gaan zo hard shinen in die gamequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Die shit ziet er harder uit dan alle vorige cod's bij elkaar.
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Oh nee wacht natuurlijk is deze cod niet dope genoeg.
Er is na 6 jaar eindelijk een nieuwe setting, de engine is nog wel hetzelfde maar ziet er stukken beter uit. Treyarch maakt de game dus sowieso beter als IW.
Killstreaks en shit zijn nooit zo overpowerd en sterk aanwezig bij Treyarch COD's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshit
Oké was even vergeten dat je voor Treyarch werkt en nu dus al alles weet qua perks en killstreaksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshit
CoD kun je ook zonder bullshit spelen hoor, maar dat wil dan weer niemandquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze er überhaupt inzitten. Tot aan MW2 vond ik het nog wel leuk, maar bij BO en MW3 ging het echt helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oké was even vergeten dat je voor Treyarch werkt en nu dus al alles weet qua perks en killstreaks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |