Je weet zelf ook dat ik gelijk heb dat is nog wel het mooiste en kom nou niet met die klets van ik ben tenminste niet te lam om te reageren. Want als je ook maar een klein beetje slimmer was geweest had je gisterenavond al gestopt met reageren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right Stef, Doe maar net alsof het niet zo is
Oh dan, dan heb je toch precies gekregen waar je vanuit ging![]()
![]()
. Wel matig Stef, had beter van je verwacht.
Ja Stef je hebt helemaal gelijk, want schijnbaar wil je alleen maar geloven wat eruit je eigen strot komtquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ik gelijk heb dat is nog wel het mooiste en kom nou niet met die klets van ik ben tenminste niet te lam om te reageren. Want als je ook maar een klein beetje slimmer was geweest had je gisterenavond al gestopt met reageren.
Nee bed inquote:
Same here... gezellige bende om in thuis te komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:59 schreef PierreTT het volgende:
Mijn koninkrijk voor een Kapsalon,helaas is niks meer open
Shoutout naar Teun,man van gezelligheid,pils,verfballen en Grolschquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Same here... gezellige bende om in thuis te komen
Ook lekker! Ik Grolsch,Havana Club,Bacardi,Flugel (Freek!!1!2),Sambuca en een SouthernComfort met cola,lekker man!quote:
Deze manquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komen
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:36 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen heren!
Wat een gezemmel in dit topic af en toelijkt gvd goor en geer wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |