Skippable, om het verhaal hoef je het niet te zien geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als ik dan toch de reeks ga kijken.... of is ie echt gewoon totaal skippable, waste of time?
Hmmz. Ik heb quote problemen
Die naalden bij deel 2quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Saw 1 is idd een totaal andere film dan de overige delen. Ik vond deel 1 ook wel tof idd, maar aangezien ik wel van gore hou kon ik de andere delen dan ook nog wel kijken. Bij 4 werd het allemaal echt onwijs ingewikkeld en vergezocht.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij zaten idd ook echt op de bank van "Bwoooohhh vet!"
Van het verhaal bleef helemaal niets over. En er kwam meer en meer goorheid. Maarja wel stug 'proberen' te kijken enkel om te zien wat ie bedacht hadquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Saw 1 is idd een totaal andere film dan de overige delen. Ik vond deel 1 ook wel tof idd, maar aangezien ik wel van gore hou kon ik de andere delen dan ook nog wel kijken. Bij 4 werd het allemaal echt onwijs ingewikkeld en vergezocht.
Check. vanaaf ff 5 opzoeken danquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Skippable, om het verhaal hoef je het niet te zien geloof ik.
Ja, vooral omdat ik eerst dacht dat die airco ofzo op haar zou vallen ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]jullie ook al? Ik had echt zoiets van "Waddafukwasthat?"
Naalden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Van de maker van Bubba Ho-tepquote:
Oh die heb ik nog niet gezien danquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is deel 4. Deel 5 is echt beter, en ze hebben de insteek van deel 1 erg sterk overgenomen vind ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naalden.
Audition.
Kiiiiri kiri kiri kiri.Dat is wel 1 van mijn favoriete filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die begon toch op de racebaan. Dat begin vond ik wel erg sterk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
4 was volgens mij echt ruk, voor zover ik het me herinner.
Ik heb hem op dvd en een heeeeeeeeeeeele tijd geleden gezien, maar ik kan me alleen dat nog herinnerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van mijn favoriete films
Haha, ook een heerlijke filmquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd en een heeeeeeeeeeeele tijd geleden gezien, maar ik kan me alleen dat nog herinnerenEn dat ik t geheel vrij freaky vond. EN dat ik hem tegelijkertijd met The Isle gekeken heb, ook al zo'n freaky asian movie.
[ afbeelding ]
Het enige waar ik echt niet tegen kan. Dingen met ogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, ook een heerlijke filmIk heb audition op import dvd, met full bitrate audiotrack. Je hoort de naald de traanbuis ingaan
Is dit een mooi moment om gedetailleerd te vertellen dat ze volgende week de binnenkant van mijn ooglid wederom gaan opensnijden en schoonmaken, nadat ze eerst een flinke injectienaald met verdoving ín dat ooglid steken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het enige waar ik echt niet tegen kan. Dingen met ogen.![]()
Het is ff zo'n hype geweest (Ringu, Ju-On, Eye). En daarna de remake hype van de aziatische film (Ring, Grudge, Eye). Sommige vind ik wel mooi, maar vaag zijn ze vaak wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:26 schreef Kluts het volgende:
Aziatische films trekken mij niet zo. Heb ook teveel slechte Aziatische films gezien, ik weet niet waarom ik ze niks aan vindt, maar op de een of andere manier vind ik het vaak maar vaag.
......................eeeeeeeeeeheeeeeeeeeeheeheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwww!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit een mooi moment om gedetailleerd te vertellen dat ze volgende week de binnenkant van mijn ooglid wederom gaan opensnijden en schoonmaken, nadat ze eerst een flinke injectienaald met verdoving ín dat ooglid steken?
Mannenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/filmrece(...)even-soderbergh.html
Ik wilde er eigenliijk alleen heen vanwege de mannen, is het potdorie blijkbaar ook nog een goede film
Ja! Maar nu kan ik gewoon zeggen dat ik echt voor het verhaal ga en zoquote:
De films van Takashi Miike zijn tofquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ff zo'n hype geweest (Ringu, Ju-On, Eye). En daarna de remake hype van de aziatische film (Ring, Grudge, Eye). Sommige vind ik wel mooi, maar vaag zijn ze vaak wel ja
Mijn vriendin gaat er vanavond heen en ik mag niet mee. Stomme ladiesnightquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/filmrece(...)even-soderbergh.html
Ik wilde er eigenliijk alleen heen vanwege de mannen, is het potdorie blijkbaar ook nog een goede film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |