dat is geen 286quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:19 schreef Antaris het volgende:
Wat dacht je hier van? Een 286. Dat was pas gangster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ongelooflijk hoe de pc gegroeit isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:52 schreef T42 het volgende:
maar voor fok ik zou zo museum kunnen beginnen heb bijna elke oude pc wel staan (oudste is een radio shack 80 uit 77 nog een handgemaakte computer)
maar ik begon in 97 met de 1e pc (ouder kochten die maar wisten er niks vanaf net als ik toen)
166MMX
32MB
3GB hd
24x cdrom
16bit soundblaster
14" SVGA 800x600
2mb VGA S3 kaart
win95c (met usb ondersteuning)
en 1 regel: IK MOCHT HEM NIET OPEN SCHROEVEN!!!
internet was pas in 2001
je kan met 5mb een liedje afspelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:46 schreef NekoKoneko het volgende:
Heb nog een 8088 gehad met een harddisk van 5 MB
De eerste 386 had 40 MB hier, later geupgrade naar 250 MB.
Ja geweldig en vooral ook de tips en trucs uitproberen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:52 schreef crazybytes het volgende:
Win95 en dan het tijdschrift PC Consument iedere maand gaan kopen voor software. De goede tijden.
Niet als je 4GB had, hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
En je mocht echt niets doen of je HD zat al vol.
Ik weet niet eens of ik nog bij de HD kom om er dingen op te zetten en of dat zin heeft met een USB caddy en een werkende pc? Ook weet ik niet of ie een USB CD-ROM 'begrijpt'.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:03 schreef NekoKoneko het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon een USB CD-drive eraan te hangen?
Maar wat je kan doen is ergens Windows 95 downloaden (CD-versie), de installatiebestanden via een stapel floppies op de harddisk zetten en dan gewoon vanaf de harddisk installeren. Zo heb ik dat ook altijd gedaan voordat ik een CD-rom speler had
Nope. Die 200MHz PC had ik 1,5 jaar later alweer vervangen door een snellere en die is op zijn beurt in 2003 vervangen door een Pentium-4 2,6GHz draaiend op XP. En dat is nu nog steeds mijn hoofd PC! (en waarschijnlijk blijft dat nog wel een paar jaar zo, want hij kan het nog steeds prima bijbenen).quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef Tijn het volgende:
Heb je nog steeds die machine met Windows 95 thuis staan, SeLang?
Overtikken??? Nee man, zelf bedenken, ontwerpen en programmeren!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Had je van die codeboeken die je moest overtikken voor spelletjes?
Ik bedoelde eigenlijk: draai je nog steeds Windows 95 op één van je computers? Ik dacht dat je zoiets ooit hebt gezegd in DIG, dat je voor een bepaalde applicatie Windows 95 in een virtuele machine nog draait ofzo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |