SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Edit: Die tekst onder een gesloten topic is ook erg lastig.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef Thaboel het volgende:
Ik zag post 299 staan dus ik denk ik gooi er nog even een oke tegenaan
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
hunter
Maar goed Esses staat weer op één in de OP, dus nu kan ik weer rustig gaan slapen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:38 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Goed, die gekke molukker heeft een topic gehaald, taak voldaan, ik ga pitten!!!
Wat doe je nuquote:
Ik heb nog steeds oorkanker, slapen zit er voorlopig niet inquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat doe je nu![]()
Nu wordt iedereen weer wakker
Kom op, post dan wat healing musicquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds oorkanker, slapen zit er voorlopig niet in
Verboden op deze tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op, post dan wat healing music
Ik ken de algemene voorwaarden van FOK!, ken de FAQ van DEF, kan mij niet herinneren iets gelezen te hebben. Maar ik ben nog niet bekend met alle ongeschreven regels van DEF, maar zoals ER vanavond heeft laten blijken, zijn regels er om overtreden te wordenquote:
En precies daarom post ik mijn muziek nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
Kwak maar neer die meuk, men kiest zelf of ze klikken of niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
Kwak maar neer die meuk, men kiest zelf of ze klikken of niet
Als je het onder een spoiler zet wordt het niet opgepakt door googlequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
En precies daarom post ik mijn muziek niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Jupquote:
De Enige Echte Samquote:
Omdat het ER-youtube-dump-topic SAM's-marsen topic werd?quote:
Ja hoi!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef -Amber- het volgende:
Hallo? * Echo Hallo.. Hallo.. Hallo.. Hall.. Ha..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |