de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=178.topic
verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Kookt graag voor zijn moeder. Schijnt al een eigen fanclub te hebben. Hij praat met Beau wel over vrouwen, maar zou ook wel eens de homofiel van het stel kunnen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 02:35]
Robin (23) is top-amateur in het wielrennen. Hij is erg prestatiegericht en wil absoluut winnen. Niet voor het geld, maar het is goed voor zijn ego. Als hij niet op de fiets zit, vind je hem in de auto. Lekker door de bochten scheuren geeft hem een kick.
quote:De eerste fansite (die van bianca) geeft te kennen dat Georgie als eerste uit de school klapte en te kennen gaf homo te zijn....
Op 14 september 2000 02:49 schreef DrSMS het volgende:
Als dit geen nicht is...
Najja maar eens wachten tot er ergens iets bekend is over z'n motivatie.
In de tv-uitzending van vanavond had Robin (op de fiets, in het filmpje) een shirt van Piels aan. Dat is een wielerploeg uit de Nederlandse topcompetitie, het hoogste niveau bij de amateurs. Het moet hier dus wel gaan om Robin Veen, dezelfde die dit jaar 14e werd in de PWZ Tour in Nieuw Amsterdam:
"14 NED19760919 Robin Veen 72 1152 Houten 04:13:37."
(stukje uit de uitslag)
Hij woont dus in Houten en is komende dinsdag ook al jarig.
Zo, die kennen we nu. Of was dit al bekend?
Wordt ie toch meteen nog sympathieker van... niets gezelliger dan met een man kletsen die helemaal niets van je wil!
quote:Hoho WeatherWoman!!! Ferdi moet toch echt wel opassen
Op 15 september 2000 00:38 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind deze gozer meteen sympathiek. En dan blijkt ie homo te zijn?Wordt ie toch meteen nog sympathieker van... niets gezelliger dan met een man kletsen die helemaal niets van je wil!
quote:speciaal voor je komt er binnenkort speciaal een BB met alleen maar heteroseksuele vrouwen die vooral niks van elkaar willen...
Op 15 september 2000 00:38 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind deze gozer meteen sympathiek. En dan blijkt ie homo te zijn?Wordt ie toch meteen nog sympathieker van... niets gezelliger dan met een man kletsen die helemaal niets van je wil!
Wat was die Johan Cruiff imitatie triest zeg. Ik kreeg echt een plaatsvervanged schaamtegevoel.
http://www.pzc.nl/presentatie/page/0,1416,5_12_-2____78084_1,00.html
"In de achtervolgende groep van vijf man maakte Robin Veen zich boos op zijn mede-vluchters, omdat zij geen tempo wilden maken. Zijn boze woorden hielpen echter niets. Na afloop had de renner uit Houten echter alle begrip voor het passieve rijden. "Ik baalde natuurlijk wel, maar die jongens hebben hun werk goed gedaan. Als ik superbenen had gehad zou ik de twee koplopers in m'n eentje wel hebben achterhaald. Het ging echter niet super. Het is bij mij in het begin van het seizoen altijd hetzelfde liedje. Als het koud weer is, ben ik niet vooruit te branden. Het wordt voor mij een belangrijk seizoen. Ik wil graag de overstap maken naar de profs. Lukt dat dit jaar niet dan geef ik de moed op. Alles-of-niets dus."
Niets dus. Dan maar beroemd worden via Big Brother!
quote:We willen wel graag bewijzen we moeten natuurlijk geen Maurice toestanden krijgen. Harde bewijzen graag want anders geloven we het niet.
Op 15 september 2000 15:37 schreef sillylily het volgende:
Ik kan jullie een ding verzekeren en dat is dat Robin GEEN homo is!
Overigens is homoseksualiteit in de wielersport tot nu toe een onbekend fenomeen. Die Robin is het ook niet denk ik.
Deze robin mag van mij ook blijven iemand die zo goed typetjes kan die mag ik wel.
Zou hij ook Paulus Pietersma kunnen?
Noe ut morgen en poppelepee moar wear!
Maar het is vroeg dag, natuurlijk....
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 16-09-2000 04:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 02:40]
quote:Kijk ff naar de schermgrijpers in dit topic
Op 17 september 2000 04:26 schreef Dodo het volgende:
Heel raar, maar ik dacht dat ik nu wel wist wie iedereen was.......who the fuck is Robin??
[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 17-09-2000 13:42]
Meen je dat nou ?!? ik volg het allemaal nog maar half maar ben ik de enige die vindt dat robin z'n prille relatie nogal sukkelig aanpakt ?
Maar ik blijf erbij dat Georgie toch wel mijn favoriet is maar hij is een goede 2de....
Hij moet "grappig" zijn, ook al is het eigenlijk helemaal niet grappig. Bart had de camera's om mee te spelen en Robin heeft zijn "stemmetjes" (die ik absoluut niet om te lachen vind, ik vind ze niet eens goede imitaties.)
dit zijn er maar twee, maar wel twee die Bart hebben geholpen in zijn overwinning. Robin probeert volgens mij hetzelfde geintje te flikken, en eerlijk gezegd vind ik 'em maar niets.
PS
Mutants, do NOT rule, Phalanx is the only way to perfection! You will be assimilated!
Dit is inderdaad Robin Veen !
Over Robin:
Robin heeft een deel van zijn leven (zo tussen zijn 18e en zijn 24e) min of meer opgeofferd om beroepswielrenner te worden. Hij was goed en reed bij een aantal grote Nederlandse amateurploegen. In oktober 1998 won hij de Grote Prijs Wieler Revue, een klassieker uit de topcompetitie. Dit komt uit het bijbehorende verslag uit diezelfde Wieler Revue:
In een lange sprint kwam Robin Veen (MGI) als een duveltje uit een doosje tevoorschijn en de 22-jarige belofte sleepte zo zijn eerste grote klassieke zege binnen. Niet slecht voor een speelvogel! Veen verklaarde namelijk bij de huldiging blij te zijn dat het seizoen erop zat, zodat hij weer kon gaan stappen en achter de meiden aan kon gaan. Veen: "Ik heb er soms inderdaad wat moeite mee alles opzij te zetten voor een loopbaan in de wielersport, maar ik weet ook wel dat ik mijn doel - prof worden - alleen op die manier kan bereiken. Zit het seizoen er echter op, dan moet ik echt even stoom afblazen." Het profcontract moet volgens de 22-jarige Houtenaar niet te lang op zich laten wachten. "Ik heb hier laten zien wat ik kan en natuurlijk wil ik dat volgend seizoen met alle liefde onderstrepen met enkele klinkende overwinningen, maar ik blijf niet alles opzij zetten voor de sport. Is er volgend jaar niemand geļnteresseerd, dan is het voor mij afgelopen."
Dat zei hij eind 1998. Begin 2000 zei hij hetzelfde (zie topic Robin). Hij is dus nog maar net gestopt met wielrennen en moet nu leren leven met het feit dat hij (net) niet goed genoeg was. Volgens mij is hij iemand die BB2 als een nieuwe start ziet in zijn leven. Hij rekent radicaal af met zijn verleden.
Waarom maakte hij pas kennis met ze in de keuken trouwens. Waar was hij toen er op de deur werd geklopt (hard geklopt, zacht geklopt, lalala)
quote:Houten is een "fietsdorp" ! Waar op koninginnedag 1999 Z.K.H. Prins Claus met een lekker ding achterop door het dorp fietste.... Wat heeft zo'n fiets toch een aantrekkingskracht op mannen eeeeeh vrouwen!
Op 15 september 2000 09:31 schreef Ouwie het volgende:
Ik heb met Robin op de basisschool in Houten gezeten, hij heet Robin Veen en woont in Houten. Tja Houten is een dorp........
quote:Nou, Robin zat dus bokkig als een kind in de huiskamer naar de camera te loeren.
Op 29 september 2000 01:31 schreef Niques het volgende:
Na lang zoeken toch ergens onderin gevonden
Hebben jullie ook gezien hoe Robin reageerde op Miranda???
Waarom maakte hij pas kennis met ze in de keuken trouwens. Waar was hij toen er op de deur werd geklopt (hard geklopt, zacht geklopt, lalala)
quote:Juist!
Op 30 september 2000 10:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou, Robin zat dus bokkig als een kind in de huiskamer naar de camera te loeren.
Waarom zou dat zijn geweest? Kinderlijk verzet tegen de nieuwe mensjes? Op de manier van: ziet mama (cq heel bederland) het wel?
Bah wat een naar mannetjeEen namaak-na-aper.
quote:Bovenstaand bericht valt me nu pas op. Ik dacht dat we hem van de week voor het eerst in zijn leven hebben zien koken?!
Op 14 september 2000 02:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hobby's/beschrijving: druk persoon en kookt graag voor zijn moeder
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 06-10-2000 00:51]
quote:ach ja, koken is ook zo'n vrouwenbezigheid, he?
Op 06 oktober 2000 01:00 schreef Lurky het volgende:
zeker om 'm een vrouwlijk kantje te geven.
V
Helaas heeft Robin dit stadium nog niet bereikt.
quote:en hij niet van kippen.
Op 06 oktober 2000 06:23 schreef Catootje het volgende:
Voor de rest...mwaaaahhh...Khou niet van haantjes!
Wij zijn vandaag al begonnen aan een "schop-Robin-dat-huis-uit"-campagne op Bad-Brother.com...
wordt tijd dat het Knulletje eens genomineerd (en gelijk weggestemd wordt)
[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 12-10-2000 18:33]
quote:Mooi, heel mooi
Op 10 oktober 2000 16:06 schreef Bad_Brother het volgende:
ahhh Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een anti-Robin houding..Wij zijn vandaag al begonnen aan een "schop-Robin-dat-huis-uit"-campagne op Bad-Brother.com...
wordt tijd dat het Knulletje eens genomineerd (en gelijk weggestemd wordt)
quote:Bron vermelding: Spits van vandaag. Stukje van Roel Kyvelos. En hij slaat de spijker op de kop volgens mij. Ik lag in ieder geval in een deuk toen ik het las. En hij zal het wel weten want ons kent ons.
And The Oscar Goes To ....
Mijn naam is Robin
Je weet wel
Die jongen die altijd vanuit de ooghoeken
de camera in de gaten houdt
Ik ben acteur
dat heb je zeker wel gezien
Ik kan heel goed verliefd spelen
en liefde doet pijn
Kijk maar naar Desiree
die is nu helemaal in de war
Heb ik toch mooi gedaan
Acteren is het conflict opzoeken
zoals toen met Darius
en die is nu weg
Survival of the fittest
Dat is pas back to basic
Heb ik toch mooi gedaan
Ik ben ook goed in typetjes
dan moeten mensen lachen
want dan praat ik over seks
Nee ik heb geen mps
Ik ben allround acteur
Ik verdiep me ook in mijn rol
zoals bijvcoorbeeld Frank de Boer
die kan ik perfect nadoen
Heb je het gezien?
Die kip brak bijna in tweeen
Heb ik toch mooi gedaan
Maar nu zijn de bewoners boos
en de makers ook een beetje
ze vinden het zielig voor de kip
dus heb ik mijn excuus aangeboden
Heb je het gezien?
Oscarnominatie dacht ik zo
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 12-10-2000 16:18]
Robin moet dood
Natuurlijk meen je dit niet , maar dat je zoiets op durft te schrijven..echt heel zielig
hij schopt tegen een kip en volgens jullie is hij direct een dierenbeul for life die 10 jaar in een cel moet zitten en aan de andere kant veroordelen jullie niet deze zielepoot die zo'n verschikkelijke zin durft uit te spreken.
En maar zeiken dat ze zo dom zijn (dumb and dumber)..ga zelf een keer in het huis zitten..echt de beste stuurlui staan aan wal..net alsof jullie allemaal zo slim zijn!!! waarom kijken jullie anders zo'n programma?
Robin is gewoon een hele aardige jongen in real life (ik ken hem persoonlijk) en hij is juist een heel gevoelige jongen.
ik verwacht excuses van mderooij..dit kan echt niet ook al is het niet gemeend
quote:Misschien is Willibrord Frequin in het echt ook wel een hele sympathieke vent...
Op 12 oktober 2000 17:00 schreef ponytale het volgende:
Robin is gewoon een hele aardige jongen in real life (ik ken hem persoonlijk)
quote:Nee, hoor Zanderrrr, dat is 'ie niet.
Op 12 oktober 2000 17:23 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien is Willibrord Frequin in het echt ook wel een hele sympathieke vent...
V
quote:Ponytale,
Op 12 oktober 2000 17:00 schreef ponytale het volgende:
Robin is gewoon een hele aardige jongen in real life (ik ken hem persoonlijk) en hij is juist een heel gevoelige jongen.
Robin koos ervoor om voor heel Nederland te kijk te staan in die vissenkom in Aalsmeer. Ik bedoel dit niet kwaad, maar van welke planeet kom je als je denkt dat hij geen enkele negatieve reaktie zal krijgen door z'n verblijf in het huis?
Ga je voortaan door het leven als iemand die de Prive, Weekend, Webmasters en iedereen die maar wat over Robin zegt te emailen om te vertellen dat ze dat niet moeten doen?
Die Dumb & Dumber grap is van mij.. persoonlijk had ik veel plezier in het maken van dat ding aangezien ik Robin een veel te populair mannetje vindt die denkt dat hij een zegen voor de mensheid is. Wat wij van Robin gezien hebben zijn voornamelijk denigrerende opmerkingen richting mede-bewoners, sadistische trekjes richting kippen, banale houding richting DesiNEE en een houding die laat zien dat Robin ontzettend camera-geil is.
Voor positieve reakties moet je zijn op www.big-robin.nl, maar hier kun je kritische berichten verwachten en zo hoort het ook, want niemand is perfect en vooral Robin niet.
Als je echt een vriend(in) bent van Robin kun je dan vanavond niet naast het hek gaan staan en heel hard roepen dat Nederland de stemmetjes zat is?
[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 12-10-2000 18:02]
quote:Pśśśśśśre show
Op 15 oktober 2000 02:39 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Waarom heeft die Testote-Robin altijd die zonnebril op ??????8)
En wanneer je helemaal tot de top behoort dan heb je een zonnebril op (dwz voor je ogen) ook al zit je binnen en natuurlijk heb je de gore moed om ook wanneer je met een persoon spreekt je zonnebril gewoon op te houden
[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 02:55]
quote:Nee niet heel Nederland! Dat is nou net wat ik wel leuk vind
Op 12 oktober 2000 17:51 schreef Bad_Brother het volgende:
Als je echt een vriend(in) bent van Robin kun je dan vanavond niet naast het hek gaan staan en heel hard roepen dat Nederland de stemmetjes zat is?
Maar Robin mag nog steeds blijven van mij, want hij zorgt toch voor de nodige spanningen. En dat is belangrijk want wie wil er nou naar een theekransje zitten kijken!?
quote:Hij begon hier heel normaal over, maar zoals met alles in dat huis: wil je gehoord worden moet je schreeuwen. En als je uitgelachten wordt omdat je een zeer terechte opmerking maakt, zou ik ook een beetje uit mijn slof schieten. En die Georgie vond ik wat dit betreft echt aso.
Op 17 oktober 2000 15:10 schreef Smooth het volgende:Maar, toen ik z'n gedrag zag toen Georgie z'n toetje al op had, veranderde die mening snel.
Het idee dat die wou melden dat Georgie fout zat was wel goed alleen de manier waarop was hartstikke fout.
Nee, Robin had groot gelijk, en had ook meer bijval moeten krijgen. Bijv. van Bianca, die zat te verkondigen dat ze het voor mensen op durft te nemen. Maar ja, zij heeft waarschijnlijk ook geen manieren wat dit betreft. Bij de marine wordt er toch door een of andere kooklul voor je gekookt en die hoef je geen complimentjes te geven.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, de rest (behalve Koos) zat er maar bij als een stelletje schapen. Beetje nep lachen en voor de rest vooral niks ervan zeggen.
Op 17 oktober 2000 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, Robin had groot gelijk, en had ook meer bijval moeten krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 17-10-2000 18:26]
maar goed je moet het zelf weten..
sterkte..
Ondanks de kipaffaire heb ik mijn mening over Robin na de Ed-affaire inmiddels wel herzien. Bij gebrek aan beter vind ik hem op dit moment zelfs de minst vervelende bewoner in het huis.
Maareh, lijkt het nou maar zo of is hij licht dyslectisch? Ik heb hem een paar keer al voorlezend gevolgd, maar het is niet bijzonder vloeiend wat eruit komt en soms lijkt het wel alsof hij bepaalde woorden soms niet 'ziet'.
Valt dat meer mensen op of ligt dat aan mij?
quote:Nee hoor hij heeft teveel spuitjes gehad tijdens zijn wielerloopbaan en daar wordt je een beetje paranoide van en je krijgt grote kaken, gaat onzin uit kramen, last van een meevoudige persoonlijkheids syndroom.
Op 31 oktober 2000 16:50 schreef weathergirl het volgende:
Sjonge jonge, ik moest wel graven voor dit topic zegOndanks de kipaffaire heb ik mijn mening over Robin na de Ed-affaire inmiddels wel herzien. Bij gebrek aan beter vind ik hem op dit moment zelfs de minst vervelende bewoner in het huis.
Maareh, lijkt het nou maar zo of is hij licht dyslectisch? Ik heb hem een paar keer al voorlezend gevolgd, maar het is niet bijzonder vloeiend wat eruit komt en soms lijkt het wel alsof hij bepaalde woorden soms niet 'ziet'.
Valt dat meer mensen op of ligt dat aan mij?
En nu kunnen de soigneurs (schrijf ik dat goed) er ook nog een leesprobleem bij zetten.
quote:Nou, van dit soort dingen zit je bij deze versie van BB al bijna op het puntje van je stoel, toch?
Op 31 oktober 2000 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, het is mij ook opgevallen. Lekker beranglijk!
quote:Yeah, right, hier geld het verhaal van de klepel en de klok enzo...
En nu kunnen de soigneurs (schrijf ik dat goed) er ook nog een leesprobleem bij zetten.
Laat je nou niet over over dingen waar je echt niks van weet!!!
[edit:typo]
[Dit bericht is gewijzigd door beurdy op 02-11-2000 23:43]
quote:Is inmiddels niet meer zo alleen in het huis. Heeft veel steun van Koos en hij trekt zelf steeds meer naar Ferdi toe, vind ook een steun bij Kim.
Op 10 november 2000 01:08 schreef Torp het volgende:
Annet moet eruit. Robin grijpt even haar schouder. Iedereen omhelst elkaar. Maar Robin staat alleen. Hij gaat het moeilijk krijgen, deze onafhankelijke geest. Eerst mocht ik hem helemaal niet, maar ondanks al zijn onhandige opmerkingen hoop ik dat hij nog blijft.
Hij heeft eigenlijk alleen problemen met Georgie, Bianca en Hieke.
Dus wat mij betreft weer een paar rode balletjes achter z'n naam...
quote:Je moet bij Robin altijd in de gaten houden dat er verschil zit in het geen hij zegt en wat hij uiteindelijk doet.
Op 11 november 2000 16:06 schreef weathergirl het volgende:
Maar wat is zijn reactie op het vertrek van Cindy nou toch weer jammer... want wat wel blijkt is dat hij na de 'affaire voetbalkip' alleen voor het publiek met cindy speelde en lief met haar deed. Hij vond het dus gewoon een rotbeest.Dus wat mij betreft weer een paar rode balletjes achter z'n naam...
quote:Wat die geit betreft heeft hij volgens mij volledig gelijk gekregen. Ook van Big-Brother zelf, al geven ze dat niet toe. Zo'n beest past daar gewoon niet, en dat is precies wat Robin zei....
Op 11 november 2000 16:10 schreef marky het volgende:
Je moet bij Robin altijd in de gaten houden dat er verschil zit in het geen hij zegt en wat hij uiteindelijk doet.
quote:Tuurlijk...maar dat vonden ze allemaal (behalve Annet). Alleen Robin, Koos en Ferdi durvden het hardop te zeggen.
Op 11 november 2000 16:26 schreef beurdy het volgende:
Wat die geit betreft heeft hij volgens mij volledig gelijk gekregen. Ook van Big-Brother zelf, al geven ze dat niet toe. Zo'n beest past daar gewoon niet, en dat is precies wat Robin zei....
quote:Weathergirl, dit is niet logisch: als Robin het alleen voor het publiek zou doen, waarom zegt hij dan luid en duidelijk (zodat het publiek het kan horen) dat het een stinkgeit is?
Op 11 november 2000 16:06 schreef weathergirl het volgende:
Maar wat is zijn reactie op het vertrek van Cindy nou toch weer jammer... want wat wel blijkt is dat hij na de 'affaire voetbalkip' alleen voor het publiek met cindy speelde en lief met haar deed. Hij vond het dus gewoon een rotbeest.Dus wat mij betreft weer een paar rode balletjes achter z'n naam...
Robin vond het leuk om af en toe even te spelen met het beest, deed keurig zijn plicht wat betreft het verzorgen van de geit, maar vond on the whole het in de tuin neerkwakken van Cindy een waardeloos idee. En dat zegt-ie dan ook onomwonden, zoals we van hem gewend zijn.
Daar kun je af en toe moe van worden (toen hij gisteren bij de maaltijd van Willem zat te zeiken over dat-ie McDonalds lekkerder vind... aaarghh!! verwende kleuter!), maar je weet wel wat je aan hem hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-11-2000 17:16]
Maar goed, als het grote publiek net zo snel omslaat als de mensen hier... ;-)
quote:De mensen gaan hier helemaal niet snel om
Op 13 november 2000 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Maar goed, als het grote publiek net zo snel omslaat als de mensen hier... ;-)
De 'mensen hier' steunen Robin al tijden.
quote:Ik eerlijk gezegd helemaal NIET MartenJan.
Op 13 november 2000 20:48 schreef MartenJan het volgende:
De mensen gaan hier helemaal niet snel om![]()
![]()
De 'mensen hier' steunen Robin al tijden.
Maar voor mij mag hij met Koos, Ferdi, Hieke en Bianca als laatste overblijven en dan zullen we tegen die tijd wel zien wie het populairst is.
Hij vindt dat dan de weekopdracht in gevaar komt en vraagt waarom ze de vuilniszakken niet komen halen.
Pissig als hij is pakt hij de vuilniszakken erbij en gooit deze over de schutting.
F. volgt zijn voorbeeld.
De stem : daar gaat je zakgeld.
Weer een aardig voorbeeld van het leuke koppige gedrag van deze Robin.
Wat ik zo leuk vind aan Robin, is dat hij emoties als woede en verdriet niet voedt. Ik begrijp dat het minder leuke televisie oplevert dan het manipulerende gedrag van Ed of Bianca, maar ik wil het toch even kwijt
Gister zag je in de uitzending bijvoorbeeld Ferdi huilend (?) op bed met een luisterende Hieke. Robin kwam een paar keer (?) kijken, vragen of het wel goed ging (even aftasten). Daarna probeerde hij Ferdi op te vrolijken door een imitatie van Sinterklaas.
Zijn humor is misschien helemaal niet om te lachen (voor ons), of zelfs ronduit flauw, maar de intentie is er... Het 'lachen om niet te hoeven huilen' principe heeft hij wel aardig begrepen. Ik vind dat je (in het huis zittende) meer aan zo iemand hebt dan aan een Bianca.
Degene die er beweert voor zichzelf in te zitten, doet in dat opzicht juist veel voor de anderen, terwijl iemand als Bianca in moeilijke tijden er alleen voor zichzelf is (bijvoorbeeld toen zij genomineerd was).
Hij was tijdens zijn dronkenschap wel leuk maar hij doet zo ontzettend zijn best om vooral niet over te komen als gevoelig.
Ik heb geen zin in weer een Bart en ik hoop ook dat Voo het zo probeert te sturen dat we dit jaar niet weer een soort Bart krijgen die wint. Want dat is gewoon saai.
En dat er hier ook steeds meer stemmen richting een overwinning van deze jongen gaan hadden we natuurlijk kunnen verwachten.
Jullie hebben wel een grote mond over Ed en zijn manier van denken maar begrijpen doen jullie hem niet. Jullie lopen weer met de massa mee. Hoppa nico vind hem leuk dus moeten wij hem ook leuk vinden. Durf nou eens een eigen mening te vormen. Loop nu eens niet met die massa mee. Durf nu eens werkelijk een vrijdenker te zijn.
Als je het verblijf van Robin in het huis tot nu toe evalueerd dan zijn er rond zijn persoon weinig spectaculaire momenten. Nergens springt hij eruit. Het enige moment van de werkelijke Robin was toen hij bezopen was. Zijn hele reaktie op Ed was een voorbereide reaktie. Hij was als enige op de hoogte van zijn aktie dus kon ook makkelijker reageren. Verder heb ik hem nog niks spectaculairs zien doen. Dat hele stemmetjes gebeuren vind ik nu ook wel genoeg.
In vergelijking met Bart is hij een slap aftreksel. Hij doet zijn best hem na te doen maar slaagt er niet echt in omdat het er te dik bovenop ligt.
Let wel hij mag van mij bij de laatste 5 overblijven. Maar winnen lijkt me echt te veel eer.
quote:Zoals ik al zei. Hij hoeft er van mij volgende week ook niet uit.
Op 17 november 2000 09:54 schreef Delta het volgende:
Van mij hoeft Robin er niet uit volgende week. Kortom Robin heeft mijn steun, wel vervelend dat ik volgens Marky nu een meeloper ben zonder eigen mening. Misschien moet ik maar net zo gaan denken als Marky.
Ik vind alleen winnen wat te veel eer voor iemand die de winnaar van vorig jaar probeert na te doen.
*duw
Toch vreemd dat hij maar zo weinig reacties krijgt, is hij dan ook al saai
quote:Juist SAAAAAAI.
Op 28 november 2000 12:31 schreef Smike het volgende:
Ik vind dat de winnaar van BB2 ook wel weer eens een duwtje omhoog mag krijgen!!*duw
Toch vreemd dat hij maar zo weinig reacties krijgt, is hij dan ook al saai
Maakt verder niet uit.
Hij begint steeds meer op Maurice te lijken. Was ook geen vervelende knul maar zat ook niet veel bij.
quote:Ik kijk eerlijk gezegd ook niet meer, lees alleen hier over BB. Toch lijkt Robin mij een persoon waar je tenminste nog wat over kunt zeggen. Maar dat gebeurd dus niet, in ieder geval niet in dit topic... En dat verbaasde mij. Verder heb ik eigenlijk ook weinig over hem te vertellen, dus wat dat betreft geef ik gelijk antwoord op mijn eigen vraag...
Op 28 november 2000 12:39 schreef marky het volgende:
Juist SAAAAAAI.Maakt verder niet uit.
Hij begint steeds meer op Maurice te lijken. Was ook geen vervelende knul maar zat ook niet veel bij.
Beter 1 Robin alleen op de buis, dan 10 Desireetjes suf op de bank in het huis!
I rest my case
Nee nee, niet gelijk lopen klagen, eerst lezen
In het begin had ik een hekel aan Robin. Nu mag hij van mij dit spel winnen.
Wat ik vooral zo leuk vind de laatste tijd is te zien hoe hij langzaam maar zeker ontdooit. Dat hij het stiekem best leuk vindt om vrienden te maken. Tussen hem en Ferdi gaat het best leuk na het gesprek van laatst tussen 'de jongens'.
Hij blijft Robin met zijn onverwacht botte opmerkingen, maar winnen mag hij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |