De langste is de echte puberteit straks.. Jaren..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Hier duren de sprongetjes tot nu toe maar een paar dagen....ik begrijp dus dat ze steeds langer gaan duren?![]()
Vind het zo zielig als je niks kunt doen dan troosten
Ik kan me voorstellen dat het je sloopt. Ik kan helaas ook geen tips etc geven. Maar wel een virtuele knuffelquote:Op zondag 15 juli 2012 15:54 schreef NotTheSame het volgende:
Kyara, eerlijk gezegd, nee, ik trek dit niet meer. Fysiek begin ik er nu ook last van te krijgen. Constant hoofdpijn, rugpijn, verminderde weerstand, noem maar op. Mentaal is het ook gewoonweg vreselijk, je weet dat er niets aan te doen is en dat je je zo goed en zo kwaad als het kan, elke dag maar weer moet herpakken, want je kan niet zeggen 'vandaag even niet'.
Dus we pakken maar door en ik hoop elke avond dat we toch weer wat rust kunnen pakken.
Ach het was meer vermoeiend voor papa en mamaquote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Tinuviel het volgende:
Faithz dank. Ik wist niet dat er een app van bestaat.
Tinuviel gaat gelijk op zoek.
Tassiepassie, wat een lieve kaart. Een schatje heb jij zo te zien. Wat jammer dat ze tijdens het bezoek bij opa en oma in een sprongetje zat.
Nts dat is natuurlijk geen sprong meer. En je hebt nog niets kunnen vinden waar net aan ligt? Idd misschien weer even een nacht of een weekend rust om bij te komen?
Susie, dus jij hebt ook beveiliging voor lades of kasten nodig? Dan hoef je er niet voor te blijven zitten
Kyara fijn dat het eten zo goed ging. En bij Df ook, lekker banaan
Hier ook meneer in een sprongetje en slaapt daarom overdag alleen in de doek, een bewegende kinderwagen of naast mama in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot in het dreumestopic!![]()
Ik vermoedde al dat jullie dat al geprobeerd hadden. Jammer dat het niet (lang) geholpen heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:04 schreef NotTheSame het volgende:
Jeeeej Elise!!! Wat ga ik jullie missen hier! Tot over 5 maanden in het dreumestopic!!!
Phaidra, wij zijn ook al meerdere keren bij een osteopaat geweest, het heeft helaas slechts tijdelijk geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |