abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114228703
Hier duren de sprongetjes tot nu toe maar een paar dagen....ik begrijp dus dat ze steeds langer gaan duren? -O-
Vind het zo zielig als je niks kunt doen dan troosten :N
pi_114229006
Bij elke kind is het anders hoor! sommige merken niks van sprongen, anderen huilen maar 1 of 2 dagen..hier was het duidelijk 3 weken lang wereld op zijn kop...hoop dat de volgende sprongen ietje minder heftig en korter zijn :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 15 juli 2012 @ 15:15:43 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114229742
De kat heeft er dus duidelijk geen problemen mee Bitterend :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 15 juli 2012 @ 15:28:16 #204
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114230223
Ik heb hier volgens mij sprong na sprong na sprong... Al 3 maanden slecht slapen ( op een aantal dagen na)...

Vandaag hebben we Draakje voor de fun eens stukjes boterham met appelstroop aangeboden. Hap, slik en daar ging een halve boterham!

En ze tijgert inmiddels ook lekker rond op d'r mat! Op de tegels lukt het nog niet zo, met als gevolg een driftbui van hebikjoudaar...
  zondag 15 juli 2012 @ 15:39:37 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114230641
Trek je he zelf nog een beetje NTS?

Hier valt het wel weer mee. Vanmiddag veel geslapen en net ging de bloemkool er ook redleijk in (1e keer). Niet echt lekker maar hij at wel het hele (ijs)blokje op. De tuitbeker snapt hij nog niet helemaal maar ook daar heeft hij met wat hulp een slokje water uit gekregen.
  zondag 15 juli 2012 @ 15:54:21 #206
348178 NotTheSame
pi_114231197
Kyara, eerlijk gezegd, nee, ik trek dit niet meer. Fysiek begin ik er nu ook last van te krijgen. Constant hoofdpijn, rugpijn, verminderde weerstand, noem maar op. Mentaal is het ook gewoonweg vreselijk, je weet dat er niets aan te doen is en dat je je zo goed en zo kwaad als het kan, elke dag maar weer moet herpakken, want je kan niet zeggen 'vandaag even niet'.
Dus we pakken maar door en ik hoop elke avond dat we toch weer wat rust kunnen pakken.
  zondag 15 juli 2012 @ 16:19:31 #207
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_114232050
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Hier duren de sprongetjes tot nu toe maar een paar dagen....ik begrijp dus dat ze steeds langer gaan duren? -O-
Vind het zo zielig als je niks kunt doen dan troosten :N
De langste is de echte puberteit straks.. Jaren.. ;)

Bij Daan is het met een paar dagen mopperen wel klaar. En Chris was ook zo. Helaas hebben sommigen er meer moeite mee..

NTS, kan me voorstellen dat het (bijna) opraakt.. Heb je de optie nog om haar eens een dag en nacht uit logeren te doen? Of zelfs een weekend? Dat je echt even kunt bijtanken?

Daan heeft vandaag nog maar 2 flessen op. De banaan ging vanochtend eindelijk eens goed. Hij heeft een half 4-maanden potje opgegeten :P
Hopelijk nu steeds beter qua bijvoeding, en richting de 3 flessen..
pi_114233403
Faithz dank. Ik wist niet dat er een app van bestaat.

Tinuviel gaat gelijk op zoek.

Tassiepassie, wat een lieve kaart. Een schatje heb jij zo te zien. Wat jammer dat ze tijdens het bezoek bij opa en oma in een sprongetje zat.

Nts dat is natuurlijk geen sprong meer. En je hebt nog niets kunnen vinden waar net aan ligt? Idd misschien weer even een nacht of een weekend rust om bij te komen?

Susie, dus jij hebt ook beveiliging voor lades of kasten nodig? Dan hoef je er niet voor te blijven zitten ;)

Kyara fijn dat het eten zo goed ging. En bij Df ook, lekker banaan :)

Hier ook meneer in een sprongetje en slaapt daarom overdag alleen in de doek, een bewegende kinderwagen of naast mama in bed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114233485
NTS
:( .. Lijkt me echt zo lastig, nachtrust is echt zo belangrijk :*

:D bitterend, lekker zo'n kattenstaart :9

Hier besteden de katten geen aandacht aan S, komen niet in de buurt van de box enz.
Op de bank mogen ze niet meer (ivm veel verharen enz) en het huishouden is al lastig voor mij, kunnen de katten niets aan doen, maar moet het mezelf maar zo makkelijk mogelijk maken. Ze hebben er mooie ligplekjes voor terug gekregen ;)
  zondag 15 juli 2012 @ 17:53:48 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114236378
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:54 schreef NotTheSame het volgende:
Kyara, eerlijk gezegd, nee, ik trek dit niet meer. Fysiek begin ik er nu ook last van te krijgen. Constant hoofdpijn, rugpijn, verminderde weerstand, noem maar op. Mentaal is het ook gewoonweg vreselijk, je weet dat er niets aan te doen is en dat je je zo goed en zo kwaad als het kan, elke dag maar weer moet herpakken, want je kan niet zeggen 'vandaag even niet'.
Dus we pakken maar door en ik hoop elke avond dat we toch weer wat rust kunnen pakken.
Ik kan me voorstellen dat het je sloopt. Ik kan helaas ook geen tips etc geven. Maar wel een virtuele knuffel :*
pi_114237165
Volgens mij hebben we dat al een keer gevraagd aan NTS, maar gaat dat niet..(of was dat iemand anders?)
Rest ons alleen nog maar die virtuele knuffel :*
of iemand hier moet even een weekendje op willen passen?

Hoe lang duurt het voordat ze zelf doorhebben hoe ze weer kunnen gaan zitten als ze zijn gaan staan? Wij blijven meneer hier wel 1000 keer op een dag helpen :')
  zondag 15 juli 2012 @ 18:24:35 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114237476
Ook een knuffel van mij NTS :*

Geen idee Nirak, bij Anouk gaat het de ene keer, de andere keer ploft ze neer op haar kont en nog een andere keer begint ze te brullen... :D
pi_114239723
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Tinuviel het volgende:
Faithz dank. Ik wist niet dat er een app van bestaat.

Tinuviel gaat gelijk op zoek.

Tassiepassie, wat een lieve kaart. Een schatje heb jij zo te zien. Wat jammer dat ze tijdens het bezoek bij opa en oma in een sprongetje zat.

Nts dat is natuurlijk geen sprong meer. En je hebt nog niets kunnen vinden waar net aan ligt? Idd misschien weer even een nacht of een weekend rust om bij te komen?

Susie, dus jij hebt ook beveiliging voor lades of kasten nodig? Dan hoef je er niet voor te blijven zitten ;)

Kyara fijn dat het eten zo goed ging. En bij Df ook, lekker banaan :)

Hier ook meneer in een sprongetje en slaapt daarom overdag alleen in de doek, een bewegende kinderwagen of naast mama in bed.
Ach het was meer vermoeiend voor papa en mama :P
Ze heeft de rest van de tijd liggen lachen en ''kletsen'' :Y dus het is bij haar niet 24/7 als ze erin zit gelukkig :)

@NTS: Sterkte meid. Ergens vindt je toch steeds weer de energie,maar toch ook aan jezelf denken als de mogelijkheid er is :Y

We zitten hier sinds een paar dagen op 5 flessen (3x 180/6 en 2x 150/5)
Ik heb het vermoeden dat ze heel snel op 5x 180/6 gaat zitten,de hongerlap :+ OF ze gaat juist nog meer vragen en dan over naar 4 flessen.
Ik voed sinds ze geboren is al op verzoek....helaas heb ik maar 5 weken bv kunnen geven en nu geef ik hypo allergeen van friso.
pi_114255617
Wij gaan hier weg!!
Een kort fotospammetje :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot in het dreumestopic! :*
  maandag 16 juli 2012 @ 05:54:25 #215
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114258585
*O* Elise 1 jaar! *O* Volgens mij heb jullie wel een leuke dag gehad! En wat een lekker wijffie is het toch ook he? :W tot over 4 maanden.
pi_114258600
NTS :*. Misschien ten overvloede, maar ben je al eens langs een osteopaat geweest?

Sannne, gefeliciteerd *O*. Mooie foto's, wat is ze leuk!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114258616
Wat een lieve foto's Sannne, en gefeliciteerd! :)
pi_114258639
Sannne gefeliciteerd! En wat een mooie foto's, al op de eerste is dat Elisemondje heel goed zichtbaar O+
  maandag 16 juli 2012 @ 07:04:16 #219
348178 NotTheSame
pi_114258716
Jeeeej Elise!!! Wat ga ik jullie missen hier! Tot over 5 maanden in het dreumestopic!!!

Phaidra, wij zijn ook al meerdere keren bij een osteopaat geweest, het heeft helaas slechts tijdelijk geholpen.
  maandag 16 juli 2012 @ 07:20:12 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114258773
Gefeliciteerd met Elise *O* Wat een leuke foto's Sanne O+

Tot in het dreumestopic. Zal jullie missen :*
pi_114258829
NTS, als ze in bed ligt, hoe ligt ze dan? Ik bedoel, in een slaapzak of onder een lakentje/dekentje? Kan ze vrij gaan liggen zoals ze lekker ligt, of ligt ze 'vast' ingestopt?

Hebben jullie trouwens nog wel eens geprobeerd om het bedje op een andere plek te zetten?
  maandag 16 juli 2012 @ 07:52:53 #222
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_114258964
Sanne gefeliciteerd met Elise *O* wat een snoepje O+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 16 juli 2012 @ 08:25:13 #223
348178 NotTheSame
pi_114259254
Danic, we hebben haar bedje inderdaad ook al eens verplaatst. Hoofd naar het noorden, achterstevoren in bed etc. Ze ligt sinds een tijdje alleen in een slaapzak in bed. D'r dekentjes schopte ze continu weg, ook 's nachts. Ik kon haar tot in den treuren weer instoppen.
  maandag 16 juli 2012 @ 08:45:29 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114259408
Half 12 maar even langs de ha voor d'r ogen. Gisteren toen ze wakker werd voor de fles, zaten ze dicht geplakt. Vanmorgen niet, maar erom heen is het rood en ze zijn wat kleiner dan normaal.

Hier ligt Anouk ook alleen in een slaapzak, dekens hebben geen nut, ze zwerft het hele bedje rond :D
pi_114259507
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:04 schreef NotTheSame het volgende:
Jeeeej Elise!!! Wat ga ik jullie missen hier! Tot over 5 maanden in het dreumestopic!!!

Phaidra, wij zijn ook al meerdere keren bij een osteopaat geweest, het heeft helaas slechts tijdelijk geholpen.
Ik vermoedde al dat jullie dat al geprobeerd hadden. Jammer dat het niet (lang) geholpen heeft.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')