abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114274817
Covie, hoi!! Ik had in m'n hoofd zitten dat jouw meisje al ouder was joh! Maar onze ukkies schelen maar 3 weekjes :D

Jammer dat de bv niet goed lukte. Maar 6 weken is dan toch mooi meegenomen :).

NTS en Tassie gefeliciteerd *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114274874
Hoi covie :W

Fijn dat je voor je eigen gevoel toch nog 6 weken bv hebt kunnen geven.
Nog gefeliciteerd met je kleintje en wat gaat het snel he?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_114276427
Goh? Ik dacht ook dat wij meer verschilden Phaidra :o maar gelukkig is ze niet nog ouder, want het gaat nu al zo snel :P

Hier even nog een foto van M_eike, ik weet trouwens nog niet of ik in de op wil staan met haar naam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bv is inderdaad jammer. In het kort:
Het begon echt heel goed met opmerkingen van "geef je haar slagroom?" enz.
Maar ze bleef steeds langer drinken, ging meer huilen. Weer een week volledige rust gaan houden, en elke 2 uur aanleggen, 's nachts kolven om dat dan in de loop van de dag dan weer te geven. Maar ze wilde steeds meer maar de hoeveelheid melk bleef de hele tijd gelijk. En op een gegeven moment was ik helemaal op, mijn kind slaapt 's nachts door maar toch gebroken nachten omdat ik aan zo'n stomme pomp moet gaan hangen. (Wat je zegt tassiepassie, zeker een half uur kolven voor een schamele 50/60 ml maakt het er niet leuker op.)

En nu zijn we allebei vrolijk en ze groeit een stuk beter ook. O+
pi_114277106
Covie, de op verdwijnt dus daar hoeft niet meer over nagedacht te worden;)
Wel een leuk meisje!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:46:41 #255
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114278192
Covie, wat een knappert zeg! Wauw!! En in de OP kun je helaas niets meer zetten, de mods hebben dat namelijk afgeschaft omdat ze er ontzettend veel werk mee hadden. Je kunt wel jezelf in de verjaardagenwiki zetten, die link zwerft hier ook ergens rond (ik zit mobiel dus ik kan em helaas niet voor je opzoeken). En wat betreft je bv/kv, elke dag bv is er een! Knap dat je het toch 6 weken volgehouden hebt hoor!
pi_114279297
Wat heb je een mooi meiske covie O+ Dat haar!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 juli 2012 @ 18:15:16 #257
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_114279313
Hai covie :W . Wat een knapperd heb je! O+ Goeie bos haar zeg!
En jammer van de bv, maar fijn dat jullie nu allebei vrolijk zijn tenminste :).
  maandag 16 juli 2012 @ 18:48:17 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114280495
Covie en dochter :W Leuke naam! Stond ook op mijn lijstje, ook zo geschreven O+

@mefke; bedoel er verder niets mee, maar ik moet er even aan wennen, die studentiekoos types. Natuurlijk weet hij hoe en wat, maar mijn allereerste huisarts, was zo'n grijze man met dito baard en altijd in een pak. Deze lopen altijd in spijkerbroek (en schroomt niet om zijn overhemd even in zijn broek te proppen :X ). Goed, eeniewee, moet gewoon wennen :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_114281100
Covie gefeliciteerd en welkom met je meisje Meike. Wat een knapperd, idd een bos zwart haar. Hopelijk heeft ze niet veel last van de prikjes.

Tassiepassie gefelicteerd met de 3 maanden van je meissie.

Susie, ik zou toch echt gekookt water gebruiken wat afgekoeld is vanwege de hygiene. En het beste met een theezakje kamillen of zwarte thee. Dat heeft dan gelijk een ontsmettende werking. Bij ons hielp dat veel beter dan puur gekookt water.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 16 juli 2012 @ 19:10:30 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114281357
Dat heb ik uiteraard niet in huis :( Straks nog wel even met afgekoeld gekookt water doen, staat hier toch klaar (gebruik ik voor de melk). Tot nu toe gaat het wel de goede kant op overigens. Maar dat dacht ik gisteren ook en toen haalde ik haar met 2 dichte ogen om half 10 uit bed. Dus ik juich niet te hard.
Even een smerige, stomme vraag; hoe halen jullie vastgeplakte snot weg van de neusvleugels? :X Ik mag echt haast niet aan haar neus zitten, alleen al een bel weg vegen gaat ze al wild schudden met d'r hoofd en uiteraard huilen.... Kan het natuurlijk laten zitten, maar vind het niet zo'n fris gezicht eigenlijk. Heb het nu getracht ook met een vochtig doekje te doen, maar ook brullen. Of moet dat dan maar?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_114281966
Covie! *O* welkom met m.eike!

Susie, ik gebruik het neuspeertje, S heeft echt plaksnot :P ze vind dat ook echt niet leuk maar zo krijg ik het wel weg
  maandag 16 juli 2012 @ 19:28:15 #262
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114282176
Neuspeertje is voor in het neusje. Inderdaad beetje vochtig doekje, washandje werkt het beste en is het minst irritant, is mijn ervaring. Maar volgens mij protesteert ieder kindje hoor.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_114282280
Susie heb je ook geen zwarte thee of groene Pickwick in huis? Daar zweert mijn vader bij en die is kinderarts.
Ik gebruik een nat washandje met warm water, volgens mij helpt dat beter dan een nat koud doekje. En leuk vind de mijne het ook niet, maar ja dan is het wel weg.

Sam vervelend dat je meisje zo'n last heeft van die sprong. Dan is de sprongenwekker van oei ik groei misschien ook iets voor jou of de app. Veel bij je houden. Is natuurlijk niet makkelijk met ook een peuter erbij. Ik snapte trouwens je omerking niet over een tweede. Is de peuter dan niet van jou?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114282473
Plakkerig propje iets buiten de neus lukt ook met n neuspeertje maar ik heb geen ervaring met snot van oudere kindjes :9
pi_114282558
Gefeliciteerd covie :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_114282793
Er is hoofdluis op de opvang! :o
Even inlezen wat ik moet doen als ik die beestjes op mijn baby zie lopen o|O
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_114283131
Welkom covie, en wat een leuke foto van zo'n mooi meisje :)
pi_114283316
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:39 schreef bitterend het volgende:
Er is hoofdluis op de opvang! :o
Even inlezen wat ik moet doen als ik die beestjes op mijn baby zie lopen o|O
-O-
  maandag 16 juli 2012 @ 19:53:48 #269
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114283411
Blegh hoofdluis! :(
Bij ons krentenbaard! Ook geen feest :N
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_114283415
Covie welkom hier, en wat heb je een mooi meisje met een heerlijke bos haar O+

Susie, sterkte voor Anouk, vervelend.. Heeft hier een paar dagen geduurd, regelmatig schoonmaken helpt wel hoor. En pas inderdaa op, want ik heb er zelf ook last van gehad omdat meneer eerst in zijn eigen oog vreef en daarna in mijn oog greep.. Als je de oogjes schoonmaakt, doe dan ook meteen de handjes :)

Sanne, gefeliciteerd met Elise *O*

Hier komt een boventand door, en de poep die daarbij hoort ruikt mega zuur en is bijzonder smeuig.. Bah

Maar tussen de buien door eventjes naar de uit de kluiten gewassen kalfjes gewandeld, na deze serieuze blik kwam een schaterlach toen een van de koeien hem besnuffelde O+

pi_114283672
Bitterend, een badmuts opzetten? :')
Wel vervelend, hoofdluis... Want die gaan alleen op schone hoofdjes zitten..
pi_114283833
Ja wat is dat met schone hoofdjes!! moet ik mijn dochter misschien 1 week niet wassen? :D :')
en wat een heerlijke manneke is D O+

Susie vervelend zeg! ik hoop dat het snel weg gaat!

Ew krentebaard! heeft de kleine er last van Isis?
  maandag 16 juli 2012 @ 20:04:13 #273
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114283990
Nee gelukkig (nog) niet! :) Ik zag het bij een ander kindje, ziet er echt naar uit, maar ze schijnen er weinig last van te hebben. Wij mama's des te meer denk ik... *)

Geen ervaring ook nog met hoofdluis gelukkig, maar dus ook geen tips voor je helaas...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 16 juli 2012 @ 20:10:57 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114284343
Susie, sterkte voor Anouk. :*

Welkom Covie, wat een mooi meisje O+
en 8 weken alweer :o

brrr, hoofdluis en krentenbaard.... *ril*
  maandag 16 juli 2012 @ 20:12:03 #275
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_114284410
Bitterend, jasje niet ophangen op de kapstok, is iets wat je kunt doen. Verder: des te eerder je het vind en behandeld, des te beter.
Trotse mamma :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')