SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.There is nothing permanent except change.
wel van het paard voeren?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ga nog even tv kijken
slaap lekker alvast
want paarden staan gelijk aan tuinbroeken, kort en pittig kapsel en scharen??quote:
alvast weltrustenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ga nog even tv kijken
slaap lekker alvast
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=feed%20the%20horsequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
want paarden staan gelijk aan tuinbroeken, kort en pittig kapsel en scharen??![]()
![]()
ben ook geen paardenmeisje
Heb je een backup? (standaard antwoord:nee)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef automatic_ het volgende:
Neeeeeeeee!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt iets niet in mijn databestand!!! Althans, hij doet nu iets niet, wat hij gisteren wel deed
dan mag jij hem lenenquote:
iets technisch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef automatic_ het volgende:
Neeeeeeeee!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt iets niet in mijn databestand!!! Althans, hij doet nu iets niet, wat hij gisteren wel deed
ik tuinier altijd naaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan mag jij hem lenen![]()
stelde het ook al voor aan ArTiC maar die voelde zich er te goed voor kennelijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=feed%20the%20horse
Kan ik hem gebruiken voor tuinierenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan mag jij hem lenen![]()
stelde het ook al voor aan ArTiC maar die voelde zich er te goed voor kennelijk
Het vingerspel dusquote:
Iets met mond tochquote:
Nou, weet je wat het stomme is. Ik gebruik nu het originele databestand met een filtertje eroverheen. Doe ik precies hetzelfde in mijn "eigen" bestand (dus waar alleen de variabelen instaan die ik nodig heb), dan doet hij het niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je een backup? (standaard antwoord:nee)
ik weet het!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het stomme is. Ik gebruik nu het originele databestand met een filtertje eroverheen. Doe ik precies hetzelfde in mijn "eigen" bestand (dus waar alleen de variabelen instaan die ik nodig heb), dan doet hij het niet meer
Inderdaad! Ach jaaaaaaaaaaaaá!!!!!!!!!!!!!!!quote:
No shit Sherlock.quote:
Adem in, adem uit. Kalmte kan je redden. IJsje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad! Ach jaaaaaaaaaaaaá!!!!!!!!!!!!!!!
Het zal eens een keer makkelijk gaan. Kut thesis.
Als het straks klaar is was het het allemaal waardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad! Ach jaaaaaaaaaaaaá!!!!!!!!!!!!!!!
Het zal eens een keer makkelijk gaan. Kut thesis.
zeker wel Watson.quote:
DOCTOR Watson dan nog altijd, Holmes.quote:
Ach man...ga buiten ff kijken of je die hond van de Baskervilles ergens ziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DOCTOR Watson dan nog altijd, Holmes.
Oh come onquote:
Die zit strak aangelijnd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach man...ga buiten ff kijken of je die hond van de Baskervilles ergens ziet.
quote:
ik heb het gevoel dat we nog niet rock bottom zittenquote:
dansen?quote:
Welja waarom ook niet.. heb alleen niet die 70 moves hoorquote:
ik ook niet...ik ben van 1980quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Welja waarom ook niet.. heb alleen niet die 70 moves hoor
Nog niet, maar dat zal niet lang durenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat we nog niet rock bottom zitten
en nog steeds in de puberteitquote:
grenzen zijn er om te verleggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat zal niet lang duren
schijnt redelijk normaal te zijn bij mannen dus troost jequote:
oh danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
schijnt redelijk normaal te zijn bij mannen dus troost je
Hook, line & sinkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
schijnt redelijk normaal te zijn bij mannen dus troost je
mjah..je kan als 32 jarige puberaal zijn...of je besteed je leven aan commentaar hebben op anderen...ofniet Thijssiequote:
Ik heb op niemand commentaar mijn beste ArTiCquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah..je kan als 32 jarige puberaal zijn...of je besteed je leven aan commentaar hebben op anderen...ofniet Thijssie
*gaat snel wisselen*quote:
Daar scoor ik heel hoog inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef LaPeach het volgende:
Verdraagzaamheid, respect en acceptatie![]()
Leven laten leven![]()
oa ja..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar scoor ik heel hoog in
Respecteer anderen en zij zullen jou ook respecteren
Wat me wel opvalt is dat iedereen tegenwoordig heel snel een oordeel klaar heeft over iets, terwijl ze niet eens de ware toedracht weten. En dan blijven ze nog voet bij stuk houden als je ze daarmee confronteert, en stellen dat jij het gewoon niet snaptquote:
HEUL NIE!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat iedereen tegenwoordig heel snel een oordeel klaar heeft over iets, terwijl ze niet eens de ware toedracht weten. En dan blijven ze nog voet bij stuk houden als je ze daarmee confronteert, en stellen dat jij het gewoon niet snapt
Welcome to the internetz!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat iedereen tegenwoordig heel snel een oordeel klaar heeft over iets, terwijl ze niet eens de ware toedracht weten. En dan blijven ze nog voet bij stuk houden als je ze daarmee confronteert, en stellen dat jij het gewoon niet snapt
En de eerste meldt zichquote:
Niet alleen internet, ook in het echte leven. Hoe sommige mensen blaten... niet te geloven.quote:
Die mensen moet je gewoon links laten liggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet alleen internet, ook in het echte leven. Hoe sommige mensen blaten... niet te geloven.
Een hele lieve puberale jongen met kattekwaad in zijn aderen en een hart van goud.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef ArTiC het volgende:
gelukkig ben ik stiekem een hele lieve jongen
Doe ik ook welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die mensen moet je gewoon links laten liggen
precies...ik ben Bassie én Adriaan...een acrobaat en ik zit vol kattenkwaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een hele lieve puberale jongen met kattekwaad in zijn aderen en een hart van goud.
Is ook geen probleemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zou het geen probleem meer moeten zijn
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
precies...ik ben Bassie én Adriaan...een acrobaat en ik zit vol kattenkwaad
Geloof me, daar ben je zó overheenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef ArTiC het volgende:
Als ik ooit naar een meet kom ben ik gewoon verlegen net als jullie hoor
Mijn nieuwste collega's vonden me ook rustig...nu piepen ze wel andersquote:
Zelfs Tijn niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weinig verlegen mensen gezien de vorige meet trouwens.
We hebben gewoon zo'n goede band met iedereenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weinig verlegen mensen gezien de vorige meet trouwens.
Goed bezig, laat ze maar lekker zweten als je binnenkomt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn nieuwste collega's vonden me ook rustig...nu piepen ze wel anders
post eens echte muziek trouwens want vanavond kom ik nauwelijks verder dan skihut en de homo top 100quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, ArTiC moet sowieso eens naar een meet. Kunnen we tenminste ouwehoeren over echte muziek.
Geen idee eigenlijk.quote:
Ik had hem nog gevraagd, maar hij wilde nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, ArTiC moet sowieso eens naar een meet. Kunnen we tenminste ouwehoeren over echte muziek.
Merkte er weinig aan. Ja, hij kotste over zijn schoenen heen toen hij mij zag, maar ik dacht dat hij wat verkeerds gegeten had.quote:
Right...!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef ArTiC het volgende:
Als ik ooit naar een meet kom ben ik gewoon verlegen net als jullie hoor
ja...jullie gaan meeten tijdens de proloog van de Tourquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gevraagd, maar hij wilde niet
je kent mequote:
Lekkerrrrrrrr belangrijk!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...jullie gaan meeten tijdens de proloog van de Tour
Kloptquote:
Dammit...moet ik even zoeken... hier staat momenteel ook iets fouts op...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
post eens echte muziek trouwens want vanavond kom ik nauwelijks verder dan skihut en de homo top 100
Flauw!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gevraagd, maar hij wilde niet
Ja, ik vind dat ook debiel :/quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is dat voor gezeik met die dm's ineens? Ik hoef immers niet te weten dat ik gequote ben, dat voel ik al aan mijn water.
Nieuwe functie door jullie strot geduwd *O*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is dat voor gezeik met die dm's ineens? Ik hoef immers niet te weten dat ik gequote ben, dat voel ik al aan mijn water.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het kan uitquote:
Samzz!quote:
Ik vond het best meevallen. Maar misschien kwam dat ook omdat ik van het worst case scenario uitging in zijn geval.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn was volgens mij wel aardig verlegen. Dat, of hij had gewoon niet zo'n zin om te praten
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuwe functie door jullie strot geduwd *O*
Waar?quote:
quote:
quote:
Ergens in instellingenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen. Maar misschien kwam dat ook omdat ik van het worst case scenario uitging in zijn geval.
[..]
[..]
Waar?
Hoiquote:
Jurkjes zijn leuker en makkelijker.quote:
Oeh, Alicequote:
Thanks, had het al gevonden.quote:
Hier ook.quote:
Alles goed met je en Sjaak?quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook.
[..]
Alles goed met je en Sjaak?
MPGquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Sjaakje ligt lekker te snurken, m'n aquarium is besteld en tevens komen er vijf nieuwe labretjes mijn kant op
.
Hoe is het met jou?
ik zat net ff aan Slayerquote:
Oi, dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hier ook alles goed, vandaag heel mijn kamer uitgemest. Resultaat: 6 volle zakken rotzooi die morgen naar de stort gaan
Maar ik heb nu een zee van ruimte en niemand breekt zijn nek meer
Zal ik je komen helpen?quote:
Ik nu aan Tool.quote:
Mensen die mensen die metalquote:
Hij heeft al 6 zakken puin weggebaggerd uit zijn eigen kamer, dus blijkbaar welquote:
Ik heb mijn lengte meequote:
Wat stond er eigenlijk aanvankelijk op die plank bij je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn lengte mee
Raam open, container eronder en we zijn in een halfuurtje klaar
quote:
Ja, domme vraagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft al 6 zakken puin weggebaggerd uit zijn eigen kamer, dus blijkbaar wel.
Hee, niet alles hoeft kapotquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn lengte mee
Raam open, container eronder en we zijn in een halfuurtje klaar
Oeh, broodjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]
Ja, domme vraag. Kom je ook helpen, ik maak wel broodjes
.
[..]
Hee, niet alles hoeft kapot.
Op de onderste plank een van de beelden die je ziet, een doos met twee dueleer pistolen, en een hoop verrotte schaalmodellen. Op de bovenste plank een auto-collectie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat stond er eigenlijk aanvankelijk op die plank bij je?
Ik zal heel voorzichtig te werk gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, domme vraag. Kom je ook helpen, ik maak wel broodjes
.
[..]
Hee, niet alles hoeft kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb het volgende nummer op repeat staan en opeens ga ik kei snel met mijn geweldige scriptie!Repeat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dueleer pistolen? Zijn dat die dingen die je inzet nadat je een tegenstander bitchslapped met een witte handschoen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de onderste plank een van de beelden die je ziet, een doos met twee dueleer pistolen, en een hoop verrotte schaalmodellen. Op de bovenste plank een auto-collectie.
[..]
Ik zal heel voorzichtig te werk gaan
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb het volgende nummer op repeat staan en opeens ga ik kei snel met mijn geweldige scriptie!Goed bezig meid! Go for it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Yup. Replica's en ze schieten niet, maar ze zijn identiek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dueleer pistolen? Zijn dat die dingen die je inzet nadat je een tegenstander bitchslapped met een witte handschoen?
Eh, die gooi je toch niet weg naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Replica's en ze schieten niet, maar ze zijn identiek.
quote:
Dank u Dank u!quote:
Hier valt het eigenlijk wel mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef MPG het volgende:
Meh. Zelfs met de raam op een kier zit er hier nog allerlei Ungeziefer binnen. En raam dicht is veels te benauwd
.
Mwah, een topic of 20. Net als ik.quote:
Nee hoor, die heb ik nog altijd. Je zou zeggen dat ik ze verzamel, maar zoveel heb ik er niet. Zag ze toevallig ergens in Valkenburg en toen heb ik ze gekocht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, die gooi je toch niet weg naar ik aanneem?
Ja, mijn gezeur en geklaagquote:
Het is zo voorbij moet je maar denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Dank u Dank u!
Ook al heb ik geen fuck zin meerStom gedoe.
Handig voor in de keuken toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik nog altijd. Je zou zeggen dat ik ze verzamel, maar zoveel heb ik er niet. Zag ze toevallig ergens in Valkenburg en toen heb ik ze gekocht.
In de nok van mijn kamer zeg maar heb ik een plank waarop verschillende katana's liggen. Ik heb iets met zulke dingen
Mwoah, was eerder vanavond alweer even ingehaakt..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, een topic of 20. Net als ik.
+quote:
Dusss...quote:
Hoewel niet scherp, denk ik dat ik toch wel wat schade kan doen bij iemand met die dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Handig voor in de keuken toch?
Die heb ik ook altijd willen hebben! Had eens een collega die wel een borrel lustte en die een katana boven zijn haard had hangen. Keer langsgeweest daar, beiden flink gedronken en het leek hem een goed idee om een demonstratie ermee te geven. Geloof dat ik bijna het leven liet daar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik nog altijd. Je zou zeggen dat ik ze verzamel, maar zoveel heb ik er niet. Zag ze toevallig ergens in Valkenburg en toen heb ik ze gekocht.
In de nok van mijn kamer zeg maar heb ik een plank waarop verschillende katana's liggen. Ik heb iets met zulke dingen
Hahahaha!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd willen hebben! Had eens een collega die wel een borrel lustte en die een katana boven zijn haard had hangen. Keer langsgeweest daar, beiden flink gedronken en het leek hem een goed idee om een demonstratie ermee te geven. Geloof dat ik bijna het leven liet daar.![]()
Op het moment dat hij een meloen wilde klieven op mijn hoofd ben ik maar naar huis gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Vind je die mooi ja?quote:
w00t! Leuke collectie!quote:
Kijk, daar scoor je punten meequote:
Ja.quote:
ik ren gewoon met mijn blote snikkel naar benedenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, ben benieuwd. Ik heb hier een ENORME koevoet liggen onder mijn bed voor de heren inbrekers - alsof hier iets te halen valt- maar een echte baas stormt natuurlijk met een katana de trap af.
Jij bent echt een God of War, is het niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
En om H-J en Sammz nog even te laten genieten:
[ afbeelding ]
Dit zijn enkele van degene die ik heb.
Zo blij met je middernachtelijke bezoek, ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ren gewoon met mijn blote snikkel naar beneden
Ik vind dat tof ja. Heb er totaal geen verstand van verder, maar gewoon, wapensquote:
Ik ben nog op zoek naar die zwaarden inderdaad, maar nu mag je me Ryu Hayabusa noemenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent echt een God of War, is het niet?
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
En om H-J en Sammz nog even te laten genieten:
[ afbeelding ]
Dit zijn enkele van degene die ik heb.
Ik vind ze ook prachtig, ben altijd op zoek naar nieuwe of replica's. Zitten soms echt mooie tussen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat tof ja. Heb er totaal geen verstand van verder, maar gewoon, wapens.
Hij zit stiekem achter een ander aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Mijn naam is Samzz overigens.
Welkom!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Tussenin. 11 uur beginnen, half 8 klaarquote:
vriend van me heeft er ooit eens 1 te pakken gehad in zijn huis...heeft 4 jaar gezetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo blij met je middernachtelijke bezoek, ja?
Ik bied mijn nederige excuses aan Samzzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Daarom heb ik ook altijd 200 liter ongebluste kalk bij de hand, en een spa.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vriend van me heeft er ooit eens 1 te pakken gehad in zijn huis...heeft 4 jaar gezeten![]()
ik vraag vriendelijk of ze weg willen gaan dan.
Dat is sowieso belachelijk!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vriend van me heeft er ooit eens 1 te pakken gehad in zijn huis...heeft 4 jaar gezeten![]()
ik vraag vriendelijk of ze weg willen gaan dan.
ja...maar zo'n 10x steken is dan ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is sowieso belachelijk!
Ze moeten gewoon optyfen uit je huis!
Acceptedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bied mijn nederige excuses aan Samzz
Eén goede slag en het is gebeurdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar zo'n 10x steken is dan ook weer overdreven
Dank uquote:
Hadden ze maar niet in je huis moeten brekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar zo'n 10x steken is dan ook weer overdreven
Die middelste en die laatstequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik wil deze nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Ik ken geen genade voor diegene. Recht van de sterkste, en als de katana niet helpt dan maar een tanto tussen z'n ribben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet in je huis moeten breken
Inderdaad, alleen zo duurquote:
Dare i ask?quote:
Ik geloof dat de middelste (Red Queen) varieert van 80 tot 250 euro. De onderste (Yamato) varieert van 80 tot 100. De bovenste (Rebellion) weet ik zo niet, maar ik verwacht ook rond die koers.quote:
Wat niet weet, deert niet. Heb deze ook in markten in Nederland zien liggen.quote:
Ooo okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tussenin. 11 uur beginnen, half 8 klaar
Dat vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof dat de middelste (Red Queen) varieert van 80 tot 250 euro. De onderste (Yamato) varieert van 80 tot 100. De bovenste (Rebellion) weet ik zo niet, maar ik verwacht ook rond die koers.
Niet nodig als ze bot zijn, dacht ik. Want sierwapen.quote:
En als de inbreker de sterkste blijkt te zijn? Dan mag hij van jou je huis leeghalen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ken geen genade voor diegene. Recht van de sterkste, en als de katana niet helpt dan maar een tanto tussen z'n ribben.
Misschien wel, maar 250 euro is best veel, ook al heb je dan echt kwaliteit.quote:
Klopt ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet nodig als ze bot zijn, dacht ik. Want sierwapen.
Ook scherpe wapens mogen als decoratie gebruikt worden en vallen onder dezelfde regelgeving.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet nodig als ze bot zijn, dacht ik. Want sierwapen.
Volgens mij moet je daar wel een vergunning voor hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook scherpe wapens mogen als decoratie gebruikt worden en vallen onder dezelfde regelgeving.
Ik wil ook een samurai zwaard, maar dan het liefst zo ingetogen en eenvoudig mogelijk
Zo hoort het!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Valt op zich best nog mee eigenlijk... Ik zou wel een échte Hattori Hanzo willen hebben. En dan bramen schillen.
Zover laat ik het niet komen, ik heb nog meer pijlen op de spreekwoordelijke boog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als de inbreker de sterkste blijkt te zijn? Dan mag hij van jou je huis leeghalen?
Ik over het algemeen ook, maar soms ben ik van de fantasiequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
Ik vind alleen de echte, originele oude zwaarden tof..
Met een stukje historie enzulks..
Voor kwaliteit betaal jequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel, maar 250 euro is best veel, ook al heb je dan echt kwaliteit.
[..]
Klopt ook.
Naar mijn beste weten niet. Ik ga even de WWM induikenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar wel een vergunning voor hebben.
Dat is ook zo, en soms ben ik niet te beroerd om wat meer te betalen voor een leuk item. Maar dan wil ik nogal eens wat meer tegelijk hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor kwaliteit betaal je. Maar dan heb je vaak ook wat!
Categorie IV. Tot deze categorie behoren de wapens die niet door de overheid verboden zijn om in huis te hebben, maar wel om deze publiekelijk te dragen. Tevens mogen deze wapens niet voorhanden zijn aan personen onder de 18 jaar. Voor luchtwapens geldt ook de regel dat ze geen gelijkenis mogen hebben met een vuurwapen, anders vallen ze onder Categorie I. Ook hier maakt de overheid voor zichzelf een uitzondering - dit verbod geldt niet voor de krijgsmacht en de politie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar wel een vergunning voor hebben.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vroegáh, toen ik nog op de lagere school zat, een eeuw of drie geleden, had je zo'n serie. The Master. Over een ninja en zijn leerling. En die man wierp sneller sterren dan zijn schaduw.
Werkelijk iedereen was met zelf gefabriceerde werpsterren bezig op dat moment. En maar gooien. Die heb jij zeker ook, El_Thijs?
Duidelijk. Dus zolang hij geen katana achterop zijn rug draagt tijdens een motorrit zit 'ie safe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Categorie IV. Tot deze categorie behoren de wapens die niet door de overheid verboden zijn om in huis te hebben, maar wel om deze publiekelijk te dragen. Tevens mogen deze wapens niet voorhanden zijn aan personen onder de 18 jaar. Voor luchtwapens geldt ook de regel dat ze geen gelijkenis mogen hebben met een vuurwapen, anders vallen ze onder Categorie I. Ook hier maakt de overheid voor zichzelf een uitzondering - dit verbod geldt niet voor de krijgsmacht en de politie.
Voorbeelden: degens, zwaarden, sabels, wapenstokken, kruisbogen, harpoen, paintballmarkers, alarmpistolen, luchtwapens.
Heeft die vijf jaar bij de politie me geen windeieren gelegd
Nee, die heb ik helaas niet. Wel een hoop BB-gunsquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vroegáh, toen ik nog op de lagere school zat, een eeuw of drie geleden, had je zo'n serie. The Master. Over een ninja en zijn leerling. En die man wierp sneller sterren dan zijn schaduw.
Werkelijk iedereen was met zelf gefabriceerde werpsterren bezig op dat moment. En maar gooien. Die heb jij zeker ook, El_Thijs?
Kijk aan. Gewoon scherpe zwaarden nemen dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Categorie IV. Tot deze categorie behoren de wapens die niet door de overheid verboden zijn om in huis te hebben, maar wel om deze publiekelijk te dragen. Tevens mogen deze wapens niet voorhanden zijn aan personen onder de 18 jaar. Voor luchtwapens geldt ook de regel dat ze geen gelijkenis mogen hebben met een vuurwapen, anders vallen ze onder Categorie I. Ook hier maakt de overheid voor zichzelf een uitzondering - dit verbod geldt niet voor de krijgsmacht en de politie.
Voorbeelden: degens, zwaarden, sabels, wapenstokken, kruisbogen, harpoen, paintballmarkers, alarmpistolen, luchtwapens.
Heeft die vijf jaar bij de politie me geen windeieren gelegd
En griesmeel pudding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aan. Gewoon scherpe zwaarden nemen dus. Kan je hakken oefenen op meloenen.
Nee, dan gebruik ik net als Arnie de Winchester 1887 lever-action shotgunquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Duidelijk. Dus zolang hij geen katana achterop zijn rug draagt tijdens een motorrit zit 'ie safe.
Dat ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aan. Gewoon scherpe zwaarden nemen dus. Kan je hakken oefenen op meloenen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan gebruik ik net als Arnie de Winchester 1887 lever-action shotgun
Ik ook niet, hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook
Maar ik ben niet gewelddadig, vind het gewoon leuk
Pfoe, was al bang dat ik me zorgen moest gaan makenquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Kusjes voor de liefhebbers.
Krijg je een kusje terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker Samzz.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
ik sla ff overquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
Als ik moet wachten tot mijn import klaar is dan slaap ik niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Wat een liefde hier
Wie blijven er lekker lang wakker?
We zijn erg scherp vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Wat een liefde hier
De groeten!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wacht, ik ga mee Samzz. Hasta la vista!
Watjequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik ga zo naar bed
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker in m'n warme nest![]()
kijk er nu al naar uit.
En dan morgen...koffie!!
Import?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik moet wachten tot mijn import klaar is dan slaap ik niet meer
Koffie is altijd goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker in m'n warme nest![]()
kijk er nu al naar uit.
En dan morgen...koffie!!
Ik denk een database-import.quote:
Koppeling die ik aan het maken ben voor een klant (winkelketen) met hun hoofdleveranciers.quote:
Oh juk... Waarom doe je dat op je vrije avond?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Koppeling die ik aan het maken ben voor een klant (winkelketen) met hun hoofdleveranciers.
ff 300.000 artikelen importeren
Zat ik er niet ver naastquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Koppeling die ik aan het maken ben voor een klant (winkelketen) met hun hoofdleveranciers.
ff 300.000 artikelen importeren
Ik heb geen van 9 tot 17 mentaliteitquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh juk... Waarom doe je dat op je vrije avond?Of ben je nu gewoon aan het werk
Ik moet die ook nog gaan ontwikkelen, haha.quote:
Neequote:
Nee hoorquote:
Daar zijn chocolaatjes voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik nam net een chocolaatje en ik had opeens een heldere ingeving!
quote:
Chocolaatjes zijnquote:
Nee, ik ben echt een vrouw die géén choco-freak isquote:
Die zijn heel erg zeldzaamquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt een vrouw die géén choco-freak is
Ben jij even blij dat je er eentje kentquote:
* MPG brengt auto een raketjequote:
Doe even een plaatje erbij van een raketjequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat je er eentje kent
Ik vindvlokken
wel lekker! En dat eet ik zonder boter... en daarna moet je uitkijken, want dan vind je overal vlokken of plakken de vlokken aan andere broodjes... Een niet nader te noemen persoon had daar zaterdag last van
![]()
Wat denk je zelf?quote:
Vlokken zijn ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat je er eentje kent
Ik vindvlokken
wel lekker! En dat eet ik zonder boter... en daarna moet je uitkijken, want dan vind je overal vlokken of plakken de vlokken aan andere broodjes... Een niet nader te noemen persoon had daar zaterdag last van
![]()
quote:
Trustequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:12 schreef El_Thijs het volgende:
Maar ik ga jullie nu ook verlaten. Ik wens ieder een goede nachtrust toe! Welterusten!
ZIjn we alleenquote:
Eerst m'n glaasje nog leegdrinken, en dan is dat misschien toch wel een goed planquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, geen idee. Misschien moeten wij ook gaan slapen?
Truste autoquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog even serie kijken in bedLaat lekker al mijn thesis shizzle liggen, kan ik morgen fanatiek verder
Trusten!!
Ach, wat is lang.. Ben hier nog wel wat aan het rommelen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Wat een liefde hier
Dank u!quote:
Opruimen is een nuttige bezigheid!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, wat is lang.. Ben hier nog wel wat aan het rommelen..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank u!
[..]
Opruimen is een nuttige bezigheid!
Ik ben hier een zooi aan het maken. Sowieso op mijn bureau, maar op mijn kamer is het ook een bende, omdat ik allemaal dingen voor de vakantie aan het hamsteren ben
ik moet ook mn tas nog pakken voor het weekend, en ik neem ook altijd teveel mee..quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaaa, vakantie!
Ik ga echt veel te veel meenemen
Volgens mij kan ik nu al 9 setjes maken en ik ga 8 dagenMaar goed, ik kan nu eindelijk mijn zomerkleding gebruiken
Ooo, dan ben ik niet de enigequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
ik moet ook mn tas nog pakken voor het weekend, en ik neem ook altijd teveel mee..![]()
Doe ik 'morgen'ochtend wel..
Mijn bureau ruikt naar framboosjes en aardbeienquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:04 schreef Samzz het volgende:
Mogguh! Gisteren een stapel pasgewassen kleding op m'n kamer gelegd, nu ruikt heel m'n kamer naar fris wasgoed.
Oh, lekker is dat hè?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:04 schreef Samzz het volgende:
Mogguh! Gisteren een stapel pasgewassen kleding op m'n kamer gelegd, nu ruikt heel m'n kamer naar fris wasgoed.
Hier schijnt het zonnetje weer eens. maar er is geen pijl op te trekken. het ene uur heb je een regenpak nodig het andere uur zonnebrand... Geen wonder dat ik gisteren een beetje ziekjes wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat hè?
Goedemorgen trouwens..
Wat een schijtweer..
Is it me you're looking for?quote:
Dat het morgen donderdag is...en gisteren was het dinsdag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Het is woensdag....! En dat betekent...? Kibbeling!
Oh lekker zeg.. Moet ik effe op de heenweg langskomen anders?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Het is woensdag....! En dat betekent...? Kibbeling!
Kan zijn dat ze je gewoon een loer wou draaienquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
Zo, net even een redelijk verhit unit-overleg gehad..
Begint er in ene een collega te zaniken over iets dat ik had gezegd, dat ik nota bene ter plekke had uitgelegd, maar blijkbaar zat ze te pitten ofzo..
Begint ze in ene te tetteren en te zaniken.. Ik had echt zoiets van: WTF??
wat een hoerquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze je gewoon een loer wou draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |