SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.There is nothing permanent except change.
wel van het paard voeren?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ga nog even tv kijken
slaap lekker alvast
want paarden staan gelijk aan tuinbroeken, kort en pittig kapsel en scharen??quote:
alvast weltrustenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ga nog even tv kijken
slaap lekker alvast
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=feed%20the%20horsequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
want paarden staan gelijk aan tuinbroeken, kort en pittig kapsel en scharen??![]()
![]()
ben ook geen paardenmeisje
Heb je een backup? (standaard antwoord:nee)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef automatic_ het volgende:
Neeeeeeeee!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt iets niet in mijn databestand!!! Althans, hij doet nu iets niet, wat hij gisteren wel deed
dan mag jij hem lenenquote:
iets technisch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef automatic_ het volgende:
Neeeeeeeee!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt iets niet in mijn databestand!!! Althans, hij doet nu iets niet, wat hij gisteren wel deed
ik tuinier altijd naaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan mag jij hem lenen![]()
stelde het ook al voor aan ArTiC maar die voelde zich er te goed voor kennelijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=feed%20the%20horse
Kan ik hem gebruiken voor tuinierenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan mag jij hem lenen![]()
stelde het ook al voor aan ArTiC maar die voelde zich er te goed voor kennelijk
Het vingerspel dusquote:
Iets met mond tochquote:
Nou, weet je wat het stomme is. Ik gebruik nu het originele databestand met een filtertje eroverheen. Doe ik precies hetzelfde in mijn "eigen" bestand (dus waar alleen de variabelen instaan die ik nodig heb), dan doet hij het niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je een backup? (standaard antwoord:nee)
ik weet het!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het stomme is. Ik gebruik nu het originele databestand met een filtertje eroverheen. Doe ik precies hetzelfde in mijn "eigen" bestand (dus waar alleen de variabelen instaan die ik nodig heb), dan doet hij het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |