Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ze zegt dat ze je kent en zij een voorbind dildo om moest omdat je graag gedomineerd wil worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag het dan maar is aan je moeder
Gewoon het neefje van beidequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef n0ir het volgende:
Ook echt 15 jaar, woont in België en fan van Torres, een beter vriendje voor GJE en stoereboii zou je niet kunnen verzinnen...
Nog 3 jaartjes en dan lekker terug naar Den Haagquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hier heeft hierop geboden?
Waarom naar België dan, goedkoop huis nodig of toch liever over slechte wegen rijden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Nog 3 jaartjes en dan lekker terug naar Den Haag
Huh?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, kan je mij ff een DM sturen? Wil prive met je praten
Ouders :lquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom naar België dan, goedkoop huis nodig of toch liever over slechte wegen rijden?
Lolquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel nobel van je ouders dat ze aan ontwikkelingswerk doen.
Kan je meteen mijn team zien als je wilquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke verzoek gestuurd, verder geen geintjes meer
OMG! Feyenoordshirt. Hebben!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hier heeft hierop geboden?
Laat zien.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:35 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Kan je meteen mijn team zien als je wil
nu 4 maar zal er nog wel meer nodig gaan hebben denk ikquote:
OH SNAP!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:37 schreef marcie216 het volgende:
Roy, vorig topic typte je over In eindhoven zingen we zo , Ajax moet dood en AZ moet kapot, en zondag dan schuppen we Feyenoord verrot.
jij zei : Oooooh in eindhoven zingen we zo.
Het is Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo :
En dat zingen ze toch niet op erezuid wel?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:37 schreef marcie216 het volgende:
Roy, vorig topic typte je over In eindhoven zingen we zo , Ajax moet dood en AZ moet kapot, en zondag dan schuppen we Feyenoord verrot.
jij zei : Oooooh in eindhoven zingen we zo.
Het is Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo :
En dat zingen ze toch niet op erezuid wel?
heb er wel 3 voor je, zet er maar een bronze opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
nu 4 maar zal er nog wel meer nodig gaan hebben denk ikis nog maar voor 1 team
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb er wel 3 voor je, zet er maar een bronze op
Heb hem wel eensin pakjes gehad, zieke statsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand bekend met deze speler?[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Onee kan niet je zit op xbox. Maar diegene had precies dezelfde team en teamnaam.
[ afbeelding ]
Ja wat is er nou weer? hij zingt een liedje, maar de tekst fout. dat mag ik toch zeggen?quote:
Leipe stats ja, deed me gelijk aan Pogba denken maar dit is gewoon zijn regular versiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb hem wel eensin pakjes gehad, zieke stats
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand bekend met deze speler?[ afbeelding ]
report hem dan noepquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb hem wel eensin pakjes gehad, zieke stats
Oh haha, ik dacht al, jij bent sws gewoon geen 2.quote:
stream!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou dan moet ik dus tegen jouuujoujoujoujou
Morgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou dan moet ik dus tegen jouuujoujoujoujou
Ja echt niet hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik win krijg ik je Ibra, als jij wint krijg jij m'n team.
Okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
Yvessy Rijst heeft beide. Ik kom zo wel online
@VDM is goed
Jij hebt dat toernooi gewonnen dus je bent wss beter dan mij ..quote:
Je speelt zonder LM?quote:
Nee hij krijgt 5 want hij heeft 3,5 links totaal waar hij er 4 zou moeten hebben om 7 te krijgenquote:
Koop voor 25K extra IF Vela. Dan is je team pas echt baas!quote:
Misschien later.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop voor 25K extra IF Vela. Dan is je team pas echt baas!
Voor Belgen kan je beter 4321 spelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ik kocht net een IF bronze voor 3k, veel goedkoper zul je ze niet vinden
Hjb, schavuit!quote:
LST: IF Uche of Konéquote:
Vela eruit?quote:
Ik bedoel natuurlijk LST. Vela altijd laten staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vela eruit?
Pereira is ook wel goed.
Kone is gepricefixed en Uche is te duur
Ik heb nog 65K voor nog een ander zilver team!
Ik schaamde me dat ik zoveel goals maaktequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Had toch wel op 1 skill doelpunt gehoopt![]()
RIJST RIJKE GIER IK WIL IBRA PLEASE GEEF ME 75K
Haha, ja ik speelde noob en jij baasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik schaamde me dat ik zoveel goals maakte
Zum kotsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e pack
[ afbeelding ]
Nee, het is geen goed pack voor de rest.
Cazorlaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
Nu moet ik kiezen tussen IF Navas of TOTY Cazorla
Vond je me trouwens anders spelen bij de 2-2? Heb het namelijk wel geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef stoereboii het volgende:
Best raar, voeige match zo close en nu gewoon keiharde cijfers. Wtf?
Je speelde goed, met een goede verdediging waarmee ik het moeilijk hadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vond je me trouwens anders spelen bij de 2-2? Heb het namelijk wel geprobeerd.
Ga dan tegen SB? Dan kunnen we morgen meteen de finale afrondenquote:
Sta jij in de finale?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ga dan tegen SB? Dan kunnen we morgen meteen de finale afronden
quote:
Helaas ben ik werkeloosquote:
Goed dat je het zegt. even een paar inslaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
De contract prijzen waren best wel hoog en nu is het HH en nu verkoopt niks meer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Alles lijkt online zo makkelijk als je net tegen een FOK!ker hebt gespeeld
Wil je mijn objectieve mening?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Dyer als RM of Chamberlain of welke andere Engelsman of West Brom zilver?
Ok, dan wordt het denk ik Chamberlain.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je mijn objectieve mening?
Chamberlain of Routledge
Waarom skillen als je door je tegenstander heen kan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het denk ik Chamberlain.
Jammer dat Frimpong 2* skills heeft
Omdat ik liever geen overtredingen maak zodat het spel stil ligt om de haverklap!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom skillen als je door je tegenstander heen kan?
Ohja jij bent meer van het achterin rondtikken zodat de tijd gewoon doorlooptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik liever geen overtredingen maak zodat het spel stil ligt om de haverklap!
Ja manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja jij bent meer van het achterin rondtikken zodat de tijd gewoon doorloopt
Nou ik vind het fantastiek!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja mandaar krijg ik een boner van en dat vind ik geil!
Kijk, met je favoriete spelergaat ik maken.
Met link
[ afbeelding ]
afbeelding bedoel ik
Dat is een pak van mijn hart!quote:
Als hij te duur is dan koop ik Stockdalequote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij te duur is dan koop ik Stockdale
Snap nog steeds niet waarom men een vandermarretje ter sprake brengt bij een hybrid team... dat is toch het hele punt ervan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou ik vind het fantastiek!
Geen vandermarretjes?
Ligt eraan, als het een Bra/Eng team moet zijn is een Belg natuurlijk een vandermarretjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom men een vandermarretje ter sprake brengt bij een hybrid team... dat is toch het hele punt ervan?
Ik dacht, leuk 11 verschillende clubsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden
Waarom trouwens geen Arsenal Frimpong, ben je weer te arm
Altijd lekker als je van dat soort mensen wintquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
Eerste pot weer tegen een tering mongool die alle filmpjes afkijkt en bij de dode spelmomenten wacht tot de laatste seconde. Vlak na de aftrap 3x pauzeren en na de derde keer bracht hij Messi en T. Silva inGelukkig wel 3-1 gewonnen. Het eindfilmpje mag hij van mij ook zien
Cool story broddahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
Eerste pot weer tegen een tering mongool die alle filmpjes afkijkt en bij de dode spelmomenten wacht tot de laatste seconde. Vlak na de aftrap 3x pauzeren en na de derde keer bracht hij Messi en T. Silva inGelukkig wel 3-1 gewonnen. Het eindfilmpje mag hij van mij ook zien
Wie is DGK?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK trekt even een TOTY Hummels uit een pack
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK trekt even een TOTY Hummels uit een pack
FUcking spierbal man al vind ik de tatoo lelijkquote:
Skypequote:
En dan win ik door een eigen goal van de tegenstanderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef Greenpeas het volgende:
Speel een potje online, domineer de hele wedstrijd, maar schiet 3x op de paal
Ja man, is zijn idool!quote:
We gaan clubben man, 't is voor clubs nuquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We gaan clubben man, 't is voor clubs nu
?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
TOTY Hummels terwijl het TOTY al lang gestopt is?
bring it onquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
inb4 neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bring it on
Dutchies Utd - FC Pino!
Ja kom dan!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echte clubliefdequote:
Geen ideequote:
quote:
Jullie hebben wel weinig variatie als ik eerlijk moet zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Noh, wel lucky zeg.. Wij hadden echt 6 100% kansen ofzo.
Jullie hebben geen kans gecreëerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jullie hebben wel weinig variatie als ik eerlijk moet zijn
Daarom ook die doelpunt natuurlijk, maar als je meteen op je pik bent getraptquote:
Dus jullie hebben de bal gewoon in eigen doel getrapt?quote:
Nee, GJE kreeg een bal per ongeluk in zijn voetjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus jullie hebben de bal gewoon in eigen doel getrapt?
Prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
de tering... hou eens ff op ofzo.. het is gewoon 1-1 klaar.. punt .. gelijk ...
Het viel mij op dat je in m'n broekzak zatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom nou meteen weer zo reageren als ik iets aanwijs wat mij opvalt
hommo's!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het viel mij op dat je in m'n broekzak zat, behalve bij de rebound
Klopt. Eerste helft hebben ze nog wel wat momenten de bal gehad, ik heb ze serieus de tweede helft niet gezien. We hadden gewoon moeten winnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het viel mij op dat je in m'n broekzak zat, behalve bij de rebound
Nou ja, 2e helft dan... 1e helft waren jullie ook zeker niet ongevaarlijk
Het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Eerste helft hebben ze nog wel wat momenten de bal gehad, ik heb ze serieus de tweede helft niet gezien. We hadden gewoon moeten winnen.Ik snap niet dat jullie 'tevreden' zijn met 1-1. X1 had nog 3 grote kansen..
Ja, X1. Speelde niet slecht, maar mistte kansen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die kale van jullie, die was wel matig
Ja, mist het tijdens de wedstrijd? Dan zie je zeker ook niets?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, X1. Speelde niet slecht, maar mistte kansen inderdaad.
Ok nog een potje ? En dan zonder gezeik na afloopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, mist het tijdens de wedstrijd? Dan zie je zeker ook niets?
HARRRRRRRRquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, mist het tijdens de wedstrijd? Dan zie je zeker ook niets?
Ja, als we tegen Xbox kunnen doen we dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ok nog een potje ? En dan zonder gezeik na afloop, het is maar een spelletje tenslotte!
We zijn nu in een nieuwe potquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ok nog een potje ? En dan zonder gezeik na afloop, het is maar een spelletje tenslotte!
Je bent gewoon incapabel!quote:
Dit, maar dan in correct Nederlands.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bahjuly zein gewon bang!!!!1111one!!1
succes
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GVD.. al 8 pakjes open gemaakt en niks boeiends gehad..
Bedoelde dus in 1 uur..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]zeg dat nog eens als je meer dan 1000 hebt geopend
Wie is Pino?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stelletje paupers 1-1 tegen Pino??!!
Je boy Gerrit deed niet mee zeker
was leuke match...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stelletje paupers 1-1 tegen Pino??!!
Je boy Gerrit deed niet mee zeker
Er zijn zoveel spelers die rare zijn dus dan is het niet vreemd dat je in 7 packs geen goede speler krijgt (waarschijnlijk gold Jumbos of gold premiums) Er zijn mensen die honderden gold packs openen en nog niks goeds krijgen.quote:
Tokkies United vriend!quote:
Ze heten nu FC Tokkies... ik wou net zeggen in de chat als grap: spelen we nog tegen ze... maar ze waren het nog echt ookquote:
Ja dat is waar.. maar toch een downer als je niks krijgtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spelers die rare zijn dus dan is het niet vreemd dat je in 7 packs geen goede speler krijgt (waarschijnlijk gold Jumbos of gold premiums) Er zijn mensen die honderden gold packs openen en nog niks goeds krijgen.
Dat wist je vanmiddag ookal dus niet zo verrast doen he.quote:
Fuszy en GekkeGquote:
Én een hele goede ANY!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind OmniRocket wel een sportieve gozer trouwens
Ja, best welquote:
Ja, dat is wel vaker een zwakte van mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, best wel
Jij moet wel nog even oefenen op dat afmaken man, no offence verder, maar je mistte toch wel wat hoor
Ok.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar Dutchies jullie doen echt alleen zijlijn voorzetten koppen...
Bedankt voor de tip! Hier kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, best wel
Jij moet wel nog even oefenen op dat afmaken man, no offence verder, maar je mistte toch wel wat hoor
En jullie? Wat is jullie speelstijl?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar Dutchies jullie doen echt alleen zijlijn voorzetten koppen...
Sarcasmequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Hier kan ik wat mee!
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Spelen jullie altijd zo gevarieerd?
Gewoon rondspelen en de vrije man zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jullie? Wat is jullie speelstijl?
Net trouwens een heerlijk potje gehad anders, 5-0 winst.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gewoon rondspelen en de vrije man zoeken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wie is jouw VP eigenlijk? Deed jij mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Leuk, is het niet zo saai en eentonig altijd
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Leuk, is het niet zo saai en eentonig altijd
Domme vraagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie is jouw VP eigenlijk? Deed jij mee?
Club Record: 31-6-4quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alsof je daar variatie bij nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Club Record: 31-6-4
nee man echt nooit variatie
Hij was de ANYquote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Club Record: 31-6-4
nee man echt nooit variatie
Tijd om een xbox te kopen denk ikquote:
niks, wou het ff zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |