SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
blijkbaar zie jij de grap zelf nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik? Ja!
Want jijziet de grap zelf niet? Post hier nog geen maand en heb al drie stelletjes zien ontstaan
Ik zie ze nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik? Ja!
Want jijziet de grap zelf niet? Post hier nog geen maand en heb al drie stelletjes zien ontstaan
vastquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
blijkbaar zie jij de grap zelf niet
Lief spelen kinders.quote:
wat voor spannends heb je gedaan dan? moet wel erg gek zijn aangezien de kans van overleven er niet in zatquote:
Ik denk dat hij weer een rijles heeft gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wat voor spannends heb je gedaan dan? moet wel erg gek zijn aangezien de kans van overleven er niet in zat
Ik heb een stroomstoring van de ns overleefd vanochtendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wat voor spannends heb je gedaan dan? moet wel erg gek zijn aangezien de kans van overleven er niet in zat
Nouja, dan gaan we er niet meteen vanuit dat je dood bent hoor knulquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Daalder82 het volgende:
Nou, jullie hadden even niets meer gehoord en zodoende.
Meisjes, doe eens lief..quote:
Of met Tijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Meisjes, doe eens lief..
Anders moeten jullie voor straf met mij daten..
storingen bij de NS zijn normaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb een stroomstoring van de ns overleefd vanochtend.
En rijles maar dat was gister, ging iets beter, wat rustiger.
quote:
Dudesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dan gaan we er niet meteen vanuit dat je dood bent hoor knul
[..]
Meisjes, doe eens lief..
Anders moeten jullie voor straf met mij daten..
Helaas pindakaasquote:
Nee, want dat mag niet van dit topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas pindakaas
Of wil je met mij motordaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |