ik loop vooruitquote:
Hoofdreden ook dat ik geen zin had om te modden daar, al dat gezeik, steeds dezelfde debiele flauwekul..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het nog lang volgehouden, maar ben nu ook definitief weg uit de livetopics van het subforum. Het lijkt wel met het jaar erger te worden en geen enkele mod die er maar ook tegen optreed. Jammer.
Ik snap ook niet echt waarom er niet veel eerder gewoon iemand geband wordt. Iemand als freaky die zat al 1,5 week te kutten en toch werd ie pas vandaag geband.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoofdreden ook dat ik geen zin had om te modden daar, al dat gezeik, steeds dezelfde debiele flauwekul..
Überhaupt bedoelde ik trouwens hè, ik ben geen mod daar. Werd ieder jaar erger, vorig jaar was het al niet leuk meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom er niet veel eerder gewoon iemand geband wordt. Iemand als freaky die zat al 1,5 week te kutten en toch werd ie pas vandaag geband.
Daarnaast begrijp ik je heel goed hoor
Inderdaad, het lijkt elk jaar weer triester te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het nog lang volgehouden, maar ben nu ook definitief weg uit de livetopics van het subforum. Het lijkt wel met het jaar erger te worden en geen enkele mod die er maar ook tegen optreed. Jammer.
Zijn daar regels voor dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef The_Hives het volgende:
post hier weinig tijdens de uitzendingen omdat ik er vanuit ging dat je dat alleen in het live-topic 'mocht' doen. Daar lees ik überhaupt niet.
ze willen het vaak toch centraal houden? Er is niet voor niets een apart forum geopend. Dan is het volgens mij niet de bedoeling dat hier ook meerdere Tour topics lopenquote:
Twee van de grotere etters zijn er even afgegooid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef TheArt het volgende:
Welke dan? Freaky en...?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Twee van de grotere etters zijn er even afgegooid.
Haha en ook bij de spelen en het WK heb je er veel minder last vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef OProg het volgende:
Straks in de Vuelta weer en dan zijn we er weer vanaf.
Je mag zelf ook nog wel iets meer je best doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het overmatige Rabo gezeik komt ook wel de strot uit... Elke dag door. Elke dag gezeik op Gesink
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |