wat een geweldig filmpjequote:
klopt, Max is met tuig ook veel beter te sturen dan met halsband. Daarom wil ie zijn tuig ook nooit omquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat is dus niet zo. Cody is juist beter te controleren sinds hij dat tuig heeft. Vraag niet waarom, dit is alleen maar mijn ervaring uit de praktijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, Max is met tuig ook veel beter te sturen dan met halsband. Daarom wil ie zijn tuig ook nooit om
waarom heeft die gast honderdmiljard vrienden?quote:
Of gewoon grote familiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heeft die gast honderdmiljard vrienden?
(ja, dat dacht ik meteen)
Die zat ik ook net te kijken op een andere sitequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Mirjam het volgende:
erm, whut?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9fb2e7d6-126a-414d-988e-76a746bcc49c
Goeden outfit voor een kinderprogrammaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef megamandy het volgende:
Die van Katy Perry met Elmo vond ik ook al zo lief
edit: Maar die van koekiemonster is toch wel veel leuker
OMDAT chihuahua's hebben last van iets wat heet Reversed Sneezing, wat het precies is weet ik niet, maar zo ook smeagol, en altijd als je aan zijn lijn trekt krijgt hij daar last van. Het gaat ook weer weg als hij gewoon slikt, maar met een tuigje scheelt dat, trek je niet meer aan zijn nek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Niiice
Trouwens: Waarom zo'n tuigje kopen? Ik begrijp dat dit beter is om de hond tegen te houden bij uitlaten met zo'n loopriem (zodat zijn keel niet wordt afgesnoerd); maar ik heb ook nog steeds gewoon een halsband.. en samson weet precies hoe lang zijn lijn is; dus trekt verder ook niet. En als ik de riem vast zet en aangeef dat ie naast me moet lopen; dan is zijn riem 'los'.
Maar..... tuigje? Wrom?Iemand die me kan overtuigen?
Daar was ook veel commentaar opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden outfit voor een kinderprogramma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terecht naar mijn mening.quote:
Haha, daar was zo veel commentaar op. Toen heeft ze een elmoshirt aangetrokken met bizar veel inkijk, even zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden outfit voor een kinderprogramma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken ik wel, daar heb ik nog een UI van zitten maken voor Unfquote:
Ja, ik heb even zitten lezen en ze gaan een do-over doen. Ik snap ook wel dat, zeker in Amerika, dit te veel vlees isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ken ik wel, daar heb ik nog een UI van zitten maken voor Unf
(die ze heul niet gebruikt heeft).
Wat zij doet als ze niet specifiek voor kinderen bezig is moet ze zelf weten, maar in een kinderprogramma moet je je een beetje aanpassen.
Dit had ze toch wel van tevoren kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik heb even zitten lezen en ze gaan een do-over doen. Ik snap ook wel dat, zeker in Amerika, dit te veel vlees is
Misschien hoopten ze dat niemand het zou merken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit had ze toch wel van tevoren kunnen bedenken?
Vooral Sesamstraat zelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit had ze toch wel van tevoren kunnen bedenken?
But it's a froobinoopquote:
Een vogel....quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit tuigje past de kavia misschien ook wel![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je ook tuigjes voorquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit hier te wapperen en pakketje te roepen en nu zegt mama:
EET NOG MEER SUIKER
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
EET NOG MEER SUIKER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jouw moederquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
EET NOG MEER SUIKER
Ahhhhh heul goeien reden iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMDAT chihuahua's hebben last van iets wat heet Reversed Sneezing, wat het precies is weet ik niet, maar zo ook smeagol, en altijd als je aan zijn lijn trekt krijgt hij daar last van. Het gaat ook weer weg als hij gewoon slikt, maar met een tuigje scheelt dat, trek je niet meer aan zijn nek.
En bij een klein ras trek je sneller die nek kapot omdat je er toch een flinke ruk aan geeft soms. DUS.
Dan heb je elke avond vers gekookt eten door je dochter ja, en amerikaanse noms en lakjes naar keuze en en en enquote:
Joeyyyyyquote:
Goeden oplossingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Frietjes op want cif kwam er achter dat ie de vaatwasser vergeten aan te zetten was en we geen schone pannen hadden
En nee wij wassen niet af.. never..
Voor je broccoli?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Frietjes op want cif kwam er achter dat ie de vaatwasser vergeten aan te zetten was en we geen schone pannen hadden
En nee wij wassen niet af.. never..
Nee jonge, bijzonder gegronde reden en goeden excuus voor friet/patatquote:
Jij snaptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, bijzonder gegronde reden en goeden excuus voor friet/patat
Een vaatwasser hebben en m niet gebruikenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij snapt
Afwassen als je vaatwasser hebt![]()
soberso afwassenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij snapt
Afwassen als je vaatwasser hebt![]()
Tjah ik zet hem altijd aan als ik em vul; maar ja... cif... tjahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een vaatwasser hebben en m niet gebruiken
In ons huisje in Drenthe hadden we een afwasmachine, maar Fred wilde die niet gebruiken omdat hij dat zonde vond voor maar 2 personenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een vaatwasser hebben en m niet gebruiken
Oooo is pwetty... alleen die stinken zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die Kleancolor chunky holo scarlet moet? Ik heb m dubbel
Wat een teringhippiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In ons huisje in Drenthe hadden we een afwasmachine, maar Fred wilde die niet gebruiken omdat hij dat zonde vond voor maar 2 personen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen heb ik gezegd dat hij mooi in z'n eentje mocht afwassen.
Dus dat heeft hij gedaan
Ja datquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.
En altijd maar roepen dat als we rijk zijn dat we dan een afwasmachine en een schoonmaakster en een butler zouden nemen.
Hebben we een afwasmachine, gaat hij hem niet gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, dudequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.
En altijd maar roepen dat als we rijk zijn dat we dan een afwasmachine en een schoonmaakster en een butler zouden nemen.
Hebben we een afwasmachine, gaat hij hem niet gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die heb je nog niet gelakt of ga je weg doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI Did You Ear About van Gogh?
OPI I Vant to be A-Lone Star
OPI Over the Taupe
OPI A Roll in The Hague
OPI Kiss me on my Tulips
OPI You Callin' me a Lyre
OPI Barre my Soul
OPI My Pointe Exactly
OPI Y'all Come Back Ya Hear
Ik gok dat ze die net binnen heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb je nog niet gelakt of ga je weg doen?
Die krijg ik net binnen, maar dit zijn alleen de OPI's, ben meteen spreadsheet aan t bijwerkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb je nog niet gelakt of ga je weg doen?
Hij is thuis net als ik hoor, afwas 2 weken opsparen en pas doen als je iets nodig hebt dat vies isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gok dat Fred en Schaar niet (binnenkort) gaan samenwonen
Ik ga maar eens koken, zit de hele tijd te lummelen, maar heb vet honger![]()
Alleen 2 doosjes frambozen op, wel gruwelijk lekker, maar het vult niet echt
oh ja tuurlijk, samen met alle noms natuurlijkquote:
je had gewoon je shirt uit moeten doen en in je naakte tetters en kont rond moeten lopen. Wedden dat zijn principes zo weg zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is thuis net als ik hoor, afwas 2 weken opsparen en pas doen als je iets nodig hebt dat vies is![]()
En dan hebben we een vaatwasser, gaat hij ineens principieel doen
Is wel goeden oplossing..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je had gewoon je shirt uit moeten doen en in je naakte tetters en kont rond moeten lopen. Wedden dat zijn principes zo weg zijn
Jup, maar ze lagen daar al 3 of 4 weken bij het postkantoor en daar was het ook heet, ah wel, lakjonsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, samen met alle noms natuurlijk
Zijn die pindacups in de post gesmolten trouwens?
Smakelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, nu echt koken dan maar, buik zei net heel hard ARGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Wait whut?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
NOES, IEMAND DIE Z'N VRIENDIN TEN HUWELIJK VRAAGT MET COMIC SANS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het had zo mooi kunnen zijnquote:
Nee, die lijken echt op elkaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu ook milani gems, dan heb ik OPI rainbow connection niet nodig of wel
Oooo die ken ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is onwijs corny en over the top, maar ik word toch happy van dit soort filmpjes![]()
Welke zal ik weg doen, keuzesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, die lijken echt op elkaarheb Gem ook namelijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
Als de Germany collectie uitkomt kan ik weer bij TD bestellenDan heb ik er 9 die ik wel zou willen hebben
Bij mijn eerste pakketje was ik een paar dagen weg en toen heb ik mijn ma laten open maken om te kijken of er niets kapot was. Daar baalde ik van dat ik het niet zelf had kunnen doenquote:
Woei gelukkigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Priemkeeeee, er zat een postje van jou bij de post vandaag!![]()
![]()
Superdankjewel beeb
oeh waar !!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Na al die onwijs romantische proposals nu lekker aan het kijken naar massa-proposals waar de vrouw NEINZ zegt![]()
Leedvermaak
joetjoep natuurlijkquote:
Mannen kunnen het ook nooit goed doen bij ons vrouwen he?quote:Most women would find this cheap and humiliating... it's supposed to be about the two of you, not everybody else. These guys are self-absorbed attention whores.
in een winkelcentrum wtf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
joetjoep natuurlijk![]()
![]()
Eerste comment ook:
[..]
Mannen kunnen het ook nooit goed doen bij ons vrouwen he?
Vet morantisch!quote:
Maar, aan de andere kant. Waarom lopen die mokkels weg.quote:
KIEK, IK DURF JE TEN HUWELIJK TE VRAGEN MET HEUL VEUL VREEMDE MENSEN OM ONS HEEN!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waaromdefuck zou je je wijf in een winkelcentrum ten huwelijk vragen.
"doe jij eens in je eentje in deze genante situatie blijven, ik ga ergens anders heen"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar, aan de andere kant. Waarom lopen die mokkels weg.
echt wtf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KIEK, IK DURF JE TEN HUWELIJK TE VRAGEN MET HEUL VEUL VREEMDE MENSEN OM ONS HEEN!
True maar het zijn ook echt falerds zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
joetjoep natuurlijk![]()
![]()
Eerste comment ook:
[..]
Mannen kunnen het ook nooit goed doen bij ons vrouwen he?
Yaaay goeien buyquote:
Pahahaha.. 'i've would have said yes... and then at home... i'd say i cheated on himquote:
You called?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yaaay goeien buy
Oeh ik moet nog boeken online zetten voor p-a
quote:
Heeft geen haast hoor, ben die van Dico nog aan het lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Jaoh ik moet je boeken nog online zetten
nog nietaan toe gekomen
Sowwy
Waar downloadkoop je boeken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yaaay goeien buy
Oeh ik moet nog boeken online zetten voor p-a
'Renners' ook echtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het meeste aan dit filmpje zit ook in de andere filmpjes, maar in de eerste 25 seconde zitten toch twee mooien renners![]()
![]()
Bij mij duurde het de vorige keer een week. De huidige is onderweg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Is er trouwens nog iemand die weet hoe lang het duurde voor haar laatste A England bestelling er was? Mijn goodies waren 26 juni geshipt and I ain't seen nothing yet
Binnen een week normaal. En als ik het niet binnen een week had; mailde ik Adinda en kreeg ik dezelfde dag nog bericht terug! Ik zou dus even mailenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Is er trouwens nog iemand die weet hoe lang het duurde voor haar laatste A England bestelling er was? Mijn goodies waren 26 juni geshipt and I ain't seen nothing yet
Ik heb ze van een collega 'gekocht'. Maar als je je e-mailadres even door geeft; kan ik je ook in den wetransfer zetten als ik ze voor p-a online zetquote:
Week ongeveer? Maar engeland is soms trager dan de vs of hongkong dus ik zou nog even een week afwachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Ik wou antwoorden: Spees weet dat vast !quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke chanelcollectie ligt nu in de winkels? Die lelijke zomercollectie?
Bij mij was het de 19e geshipt en de 22e of 23e heb ik ze gekregen. Was geleverd bij de buren maar ik had zelf de vrijdag + zaterdag moeten werken en de buren gaven mij het de 23e.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Heb vanmiddag inderdaad gemaild! Na 100 keer op mn werk naar brievenbus rennen, en met mn handen alle post door de bus heen trekken omdat ik de sleutels niet kan vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Binnen een week normaal. En als ik het niet binnen een week had; mailde ik Adinda en kreeg ik dezelfde dag nog bericht terug! Ik zou dus even mailen
[..]
Ik heb ze van een collega 'gekocht'. Maar als je je e-mailadres even door geeft; kan ik je ook in den wetransfer zetten als ik ze voor p-a online zet
Welke heb je allemaal besteld?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef princess-a het volgende:
Thanks ladies!Deze ruime 2 weken (heb op zondag besteld) zijn dus wel lang
[..]
Heb vanmiddag inderdaad gemaild! Na 100 keer op mn werk naar brievenbus rennen, en met mn handen alle post door de bus heen trekken omdat ik de sleutels niet kan vinden, wil ik ze toch wel hebben! Zeker nu ik Saint George bij jou heb gezien
Om te bewijzen dat ieeeeedereen het mag wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens serieus.... bij het zien van al die filmpjes... Waarom wil iedereen met een bord/tekst iets en een giga mega bevolking je vriendin ten huwelijk vragen![]()
Ik was blij dat cif het gewoon tussen ons 2-en deed tbh
![]()
Saint George en Order of the Garterquote:
NEEEEEE DIT IS NEP TOCH?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
OMG NEE GEWOON NEE NEE. Ik had hem daar ter plekke doodvermoord
Hihi die is ook uuuuberquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef princess-a het volgende:
Thanks ladies!Deze ruime 2 weken (heb op zondag besteld) zijn dus wel lang
[..]
Heb vanmiddag inderdaad gemaild! Na 100 keer op mn werk naar brievenbus rennen, en met mn handen alle post door de bus heen trekken omdat ik de sleutels niet kan vinden, wil ik ze toch wel hebben! Zeker nu ik Saint George bij jou heb gezien
Ik vrees het... Maar dit is gewoon echt... nee.. gewoon nee.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat ieeeeedereen het mag wetenHoe deed Cif dat precies?
En op hem te slaan en te spugenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Seriously, bij dat aanzoek heb je alle recht om weg te rennen. Hard!
Lievquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Pehehehe... op reis aan het gardameer
Hadden net heel de nacht gereden en eerste dag heerlijk genoten in het stadje en samen wat gegeten en gedronken. Kwamen terug in ons huisje toen cif zei dat ie de tomtom vergeten was in de auto... Toen ie terug kwam; ging ie op zn knieën
Waarna ik hem trouwens eerst uitlachte want ik dacht niet dat ie serieus was![]()
![]()
Aaaaaawwhhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Pehehehe... op reis aan het gardameer
Hadden net heel de nacht gereden en eerste dag heerlijk genoten in het stadje en samen wat gegeten en gedronken. Kwamen terug in ons huisje toen cif zei dat ie de tomtom vergeten was in de auto... Toen ie terug kwam; ging ie op zn knieën
Waarna ik hem trouwens eerst uitlachte want ik dacht niet dat ie serieus was![]()
![]()
Lijkt me zo'n arrangementje wat ze iedere dag doen, dat er elke dag een andere man staat te zingen voor zijn vrouwquote:
Of elke dag dezelfde als act.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n arrangementje wat ze iedere dag doen, dat er elke dag een andere man staat te zingen voor zijn vrouw
Oeh die blauwe ziet er ook mooi uitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Saint George en Order of the Garterin totaal heb ik er dan 7
Jaaa, m'n moeder vond die blauwe veel te heftig, toen wist ik zeker dat ik hem wildequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh die blauwe ziet er ook mooi uitDie andere is ook prachtig, ofcourse.
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaaa, m'n moeder vond die blauwe veel te heftig, toen wist ik zeker dat ik hem wilde
Samen is ook veel leuker dan met allemaal mensen om je heenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Hij twijfelde nog om het of op zo'n bootje te doen in Venetië.... maar cliché en serieus.. wij liepen daar en om de 10 minuten gingen ze applaudiseren omdat er weer iemand ten huwelijk werd gevraagd![]()
![]()
![]()
Of op het balkon van romeo en julliet; dat ie dan zou vragen of ik naar boven zou gaan en dat hij beneden zou blijven.. Maar achteraf was dat ook maar goed dat ie dat niet deed; want het was daar echt reeeete druk man! Ik wed dat; als ie het daar had gevraagd; dat ik tig keren "WAT ZEG JE?? WAT WIL JE NOU?? WA????" had geroepen
En uiteindelijk kon ie het niet langer voor zich houden en ik vond het best zoWas ook pcies goed
En we hebben daarna wel lekker cliché champagne open gedaan
Thehehe...
ik zou het per watsapp doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Samen is ook veel leuker dan met allemaal mensen om je heen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou het per watsapp doen.
Tristam en Lady of the Lake?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
haha
Van The Legend heb ik nu Saint George, Dragon en Bridal Veil en van The Mythicals heb ik Avalon, Camelot en Perceval.
En ze lakken zo fijnDenk wel dat ik van deze twee collecties verzadigd ben qua kleuren. Zijn er nog twee bij die ik misschien wil maar waar ik de namen steeds van vergeet
Ik ga smeagol leren blaffen.:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of op facebook je relatiestatus veranderen in verloofd
Dat zal denk ik wel vaker gebeuren dan wij denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of op facebook je relatiestatus veranderen in verloofd
Ja Tristam volgens mij wel, maar weet het niet zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tristam en Lady of the Lake?Dat verzadigd zijn heb ik inderdaad ook een beetje, jammer want ik heb er geld voor en zin in
Tristam is donkerblauwe holo, Tristam eyes is goudgroenige holoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja Tristam volgens mij wel, maar weet het niet zekerWant er is ook een kleur en die noemt ze soms dan weer Tristam's eyes dus dan twijfel ik altijd
Oja die donkerblauwe vind ik mooierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tristam is donkerblauwe holo, Tristam eyes is goudgroenige holoZijn beide de moeite waard
Tristam eyes? Bij welke collectie hoort die?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tristam is donkerblauwe holo, Tristam eyes is goudgroenige holoZijn beide de moeite waard
Die lak heeft officieel een andere naam, maar ze noemt die dus ook soms Tristam's eyes omdat het dezelfde kleur heeft als de ogen van der katquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tristam eyes? Bij welke collectie hoort die?
Princess sabra zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die lak heeft officieel een andere naam, maar ze noemt die dus ook soms Tristam's eyes omdat het dezelfde kleur heeft als de ogen van der katVolgens mij van the Legends.
Die of Dragon ja. Ik ben te lam om te kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Princess sabra zeker.
Ik wil ook weer a-englands, maar ik blijf ze zo duur vinden...
HONDERD MILJOEN MILJARD!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga a englands nemen als ik onder de X aantal untrieds kom, wie zet het aantal?
Sowieso niet Dragon, dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Die of Dragon ja. Ik ben te lam om te kijken.
Heb je er nog geeneen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga a englands nemen als ik onder de X aantal untrieds kom, wie zet het aantal?
Jawel, maar niet veel. 3 maarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sowieso niet Dragon, dat weet ik wel.
Dragon
[..]
Heb je er nog geeneen?
quote:Hello dear, my name is Smart i work as engineer here in UK, please i we like to know more about you so that we can have a good conversation hope to here from you soon.
Smart Brown.
Princess Sabra inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Princess sabra zeker.
Ik wil ook weer a-englands, maar ik blijf ze zo duur vinden...
50!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die kan je ook gewoon kopen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, en ik wilde toch een naaimachine gaan lenen/kopen en dan tafelkleed en kussens enzo gaan maken?
Nou, vanmiddag eigenlijk supertoevallig een erg tof tafelkleed gekocht, maar ik ben nog wel voornemens zelf kussens enzo te gaan maken
wat goed!quote:
ja dat snap ik, maar ik wil ze zelf maken en leren omgaan met een naaimachine enzoquote:
Is super leuk om zelf te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik wil ze zelf maken en leren omgaan met een naaimachine enzo
Ik heb het wel ooit geleerd, maar vond het al heul snel heul saaiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik wil ze zelf maken en leren omgaan met een naaimachine enzo
ja het lijkt mij ook heel leuk, voor allerlei frutsels in huis enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is super leuk om zelf te makenIk heb ook kussens met aan de voorkant een andere stof dan aan de achterkant, die op mn bed matchen met de kussens op mn bank. Je kunt zelf kiezen of je er frutsels op wilt, etc etc. Te leuk
Als er iets stuk gaat dan ga ik naar m'n moederquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja het lijkt mij ook heel leuk, voor allerlei frutsels in huis enzo.
En handig als er eens iets stuk gaat.
Nu ben ik meestal degene die de naaimachine stuk maakt en niks nuttigs eruit krijgt, dat schiet ook niet echt op natuurlijk
zo'n moeder heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als er iets stuk gaat dan ga ik naar m'n moeder![]()
Dat arme mens heeft zo hard geprobeerd het mij te leren. Ik heb in mijn puberteit zelfs een eigen naaimachine gehad.. Het mocht allemaal niet baten
Gehhe, ik kijk ook altijd vol bewondering toe hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja het lijkt mij ook heel leuk, voor allerlei frutsels in huis enzo.
En handig als er eens iets stuk gaat.
Nu ben ik meestal degene die de naaimachine stuk maakt en niks nuttigs eruit krijgt, dat schiet ook niet echt op natuurlijk
Jammer dat m'n moeder nu zo druk is, anders had je haar mogen lenenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo'n moeder heb ik helaas niet
En sowieso niet echt mensen die dat soort dingen kunnen of willen of de tijd ervoor hebben om dat voor mij te doenIk ben de handigste nog vrees ik
fijn zeg!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, stukken!
Kussenhoezen zijn idd leuke beginnersprojectjes
naaicursus door haar in Delluf?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jammer dat m'n moeder nu zo druk is, anders had je haar mogen lenen
ik maak sinds ik elf ben kleding. Heb vandaag de Poang (heet dat ding echt zo Skjoe?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het wel ooit geleerd, maar vond het al heul snel heul saai
Ja precies.. Maar daar heeft ze echt geen tijd voor nu, met baan en kleinkind en kleinhont en m'n vaderquote:
alles kan stukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies.. Maar daar heeft ze echt geen tijd voor nu, met baan en kleinkind en kleinhont en m'n vader
Over 3 jaar gaat ze in theorie met pensioen, dan mag je haar lenenquote:
Net op tijd voor Kips kinderkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Over 3 jaar gaat ze in theorie met pensioen, dan mag je haar lenen![]()
ja, IKEA en productnamen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik maak sinds ik elf ben kleding. Heb vandaag de Poang (heet dat ding echt zo Skjoe?) opnieuw bekleed. Ik vind het echt leuk werk
HALLON BALLON!quote:
leuk!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
Ik wil later ook kussenslopen maken van al mijn band- en festivalshirts. Heb dat eens ergens gezien en vond dat super gaafMaar dan moet ik wel een kamer/omgeving ervoor vinden waar het ook bij past
deal!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Over 3 jaar gaat ze in theorie met pensioen, dan mag je haar lenen![]()
oh dat is ook en leuk idee!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
Ik wil later ook kussenslopen maken van al mijn band- en festivalshirts. Heb dat eens ergens gezien en vond dat super gaafMaar dan moet ik wel een kamer/omgeving ervoor vinden waar het ook bij past
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die oude meubels opknappen? Gewoon van hout dus?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HALLON BALLON!
Heb je friet gebakken?
Oja mijn Belle en het Beest bibliotheek inclusief trap op wieltjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk!
Mijn collega die hoogzwanger is heeft nu steeds festivalshirts aan, zo cool met zo'n mega buik!
Maar kussens, tof! In je bibliotheekje die je dan hebt ofzo?
mooie woordspelingquote:
meldt...maar ik haat het schurenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die oude meubels opknappen? Gewoon van hout dus?
+1quote:
Ik heb hier een oude naaimachine-kast staan. Laag model, erg mooi ding, heb ik goedkoop van marktplaats kunnen halen. Maar die staat hier al 2 jaar te wachten tot ik er iets mee ga doen.quote:
Ooh dat is ook een leuke structuur inderdaad voor kussens die je buiten gebruiktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh dat is ook en leuk idee!
ik heb vandaag 12 gebruikte koffiejutezakken besteld voor kussens voor in de tuin te maken
quote:
Thehehehquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees Lindy waar Frits staat
zou je een fotootje willen maken daarvan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier een oude naaimachine-kast staan. Laag model, erg mooi ding, heb ik goedkoop van marktplaats kunnen halen. Maar die staat hier al 2 jaar te wachten tot ik er iets mee ga doen.
Ik denk dat dat moment nooit gaat komen. Ik hou van schilderen, maar niet van klussen.
Ben de laatste tijd steeds meer aan het overwegen of ik niet dat ding beter aan iemand anders kan geven die er daadwerkelijk wat mee doet. Maar dan is het wel leuk als er bekenden zijn die dat toevallig leuk vinden.
Dus als iemand hem wil
Oh, fuck!! Ja, heb al 2 dagen die app niet open gehad... geef ik dan automatisch op?quote:
Priem heeft mij laatst verslagen.quote:
als het te erg is is afbijt altijd een optiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het ding moet wel hendig veel geschuurd worden ben ik bang, zit 1 of andere laklaag op.
Aan de andere kant, wat weet ik er nou van
jepquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, fuck!! Ja, heb al 2 dagen die app niet open gehad... geef ik dan automatisch op?
Ik doe dat laatste altijd, met allesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het te erg is is afbijt altijd een optie
Of gewoon stug eroverheen kwasten
Hoeft niet, heeft er ooit ingestaan. het blad kan opgetild worden en daar kon een naaimachine onder. Zitten ook van die voetpedaaltjes aan de onderkant geloof ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zou je een fotootje willen maken daarvan?
En moet daar dan nog een naaimachine in ofzo? Ik snap het principe niet echt
Bye kip!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
En nu ga ik echt slapen, dag dag lieve kijkbuiskindertjes!
mij ook, met 9 puntenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem heeft mij laatst verslagen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft mij oma ook nogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeft niet, heeft er ooit ingestaan. het blad kan opgetild worden en daar kon een naaimachine onder. Zitten ook van die voetpedaaltjes aan de onderkant geloof ik.
En dan een deurtje en daarnaast 4 laden.
Ik was op zoek naar een foto, maar die heb ik niet meer op de comp staan geloof ik. Zal eens kijken of ik hem onder de troep vandaan kan krijgen om een foto te maken
Nee, wat ik heb is echt een kastquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Alleen heeft mijn oma er een modernere machine is en is het een iets andere tafel. Maar het idee is hetzelfde
En die naaimachine van de foto hebben we hier in huis ook, maar dan weer van mijn andere oma
volgens mij had ik toen potjes tegen 8 mensen lopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel potjes mag je tegelijk dan? En hoe heet Spees ?
Onee dan is dat toch iets andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, wat ik heb is echt een kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |