wat een geweldig filmpjequote:
klopt, Max is met tuig ook veel beter te sturen dan met halsband. Daarom wil ie zijn tuig ook nooit omquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat is dus niet zo. Cody is juist beter te controleren sinds hij dat tuig heeft. Vraag niet waarom, dit is alleen maar mijn ervaring uit de praktijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, Max is met tuig ook veel beter te sturen dan met halsband. Daarom wil ie zijn tuig ook nooit om
waarom heeft die gast honderdmiljard vrienden?quote:
Of gewoon grote familiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heeft die gast honderdmiljard vrienden?
(ja, dat dacht ik meteen)
Die zat ik ook net te kijken op een andere sitequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Mirjam het volgende:
erm, whut?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9fb2e7d6-126a-414d-988e-76a746bcc49c
Goeden outfit voor een kinderprogrammaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef megamandy het volgende:
Die van Katy Perry met Elmo vond ik ook al zo lief
edit: Maar die van koekiemonster is toch wel veel leuker
OMDAT chihuahua's hebben last van iets wat heet Reversed Sneezing, wat het precies is weet ik niet, maar zo ook smeagol, en altijd als je aan zijn lijn trekt krijgt hij daar last van. Het gaat ook weer weg als hij gewoon slikt, maar met een tuigje scheelt dat, trek je niet meer aan zijn nek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Niiice
Trouwens: Waarom zo'n tuigje kopen? Ik begrijp dat dit beter is om de hond tegen te houden bij uitlaten met zo'n loopriem (zodat zijn keel niet wordt afgesnoerd); maar ik heb ook nog steeds gewoon een halsband.. en samson weet precies hoe lang zijn lijn is; dus trekt verder ook niet. En als ik de riem vast zet en aangeef dat ie naast me moet lopen; dan is zijn riem 'los'.
Maar..... tuigje? Wrom?Iemand die me kan overtuigen?
Daar was ook veel commentaar opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden outfit voor een kinderprogramma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terecht naar mijn mening.quote:
Haha, daar was zo veel commentaar op. Toen heeft ze een elmoshirt aangetrokken met bizar veel inkijk, even zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden outfit voor een kinderprogramma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken ik wel, daar heb ik nog een UI van zitten maken voor Unfquote:
Ja, ik heb even zitten lezen en ze gaan een do-over doen. Ik snap ook wel dat, zeker in Amerika, dit te veel vlees isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ken ik wel, daar heb ik nog een UI van zitten maken voor Unf
(die ze heul niet gebruikt heeft).
Wat zij doet als ze niet specifiek voor kinderen bezig is moet ze zelf weten, maar in een kinderprogramma moet je je een beetje aanpassen.
Dit had ze toch wel van tevoren kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik heb even zitten lezen en ze gaan een do-over doen. Ik snap ook wel dat, zeker in Amerika, dit te veel vlees is
Misschien hoopten ze dat niemand het zou merken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit had ze toch wel van tevoren kunnen bedenken?
Vooral Sesamstraat zelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit had ze toch wel van tevoren kunnen bedenken?
But it's a froobinoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |