quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Westland > Dronten + Friesland > Kampen + Twente + Drenthe + Groningen > Randstad > het zuiden
Waar slaat dat op. Dat is hoek van holland gemeente rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Westland
Ga lakker matroos of loodsmedewerker worden man
jajaja blablablaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Friesland > Nederland
Australie > de aardequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Mender het volgende:
[..]
jajaja blablabla
De aarde!!! Wat een awesome planeet!
En rotterdam is armoede en haven en water en boten en allochtonen en schietpartijenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Waar slaat dat op. Dat is hoek van holland gemeente rotterdam
Lid of actief lid?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
Australiė is top; 15% van de inwoners is lid van een sportschool.
Ik zit er over 3 weken en ga er studerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
Australiƫ is top; 15% van de inwoners is lid van een sportschool.
Lid en gaat er af en toe heen; in tegenstelling tot <5% hier in Europa.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lid of actief lid?
Beter van niet; is slecht voor het percentage.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik zit er over 3 weken en ga er studeren![]()
Ik sport meer dan heel mc sc bij elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lid en gaat er af en toe heen; in tegenstelling tot <5% hier in Europa.
[..]
Beter van niet; is slecht voor het percentage.
hahahaha echt niet post je statsquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik sport meer dan heel mc sc bij elkaar
Je gaat nooit dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, ik ga drie a vier keer in de week anderhalf uurtje naar de sportschool hoor.
Tenzij er in de premier League, Bundesliga of Eredivisie voetbal is
Ja das weekendwerk hoor.quote:
new gaylandquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat is dat land ernaast.
Klinkt leuk maar als je dat echt allemaal zou doen ben je dus minimaal 5 dagen per week bezig. aka; no social life?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef shaderon het volgende:
Ik voetbal, rugby, hardlopen (voor marathons), sportschool 2x in de week.
Tijd genoeg voor ik werk niet
Als de een 2 uur op een dag gamet, sport ik die 2 uur per dag. Voornamelijk savonds. Weekenden meestal sochtends.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar als je dat echt allemaal zou doen ben je dus minimaal 5 dagen per week bezig. aka; no social life?
he niet zo denigrerend he. misschien heb ik wel vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als de een 2 uur op een dag gamet, sport ik die 2 uur per dag. Voornamelijk savonds. Weekenden meestal sochtends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |