Waarom praat jij zoveel poep, met je zonnebank.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
Boyka boy ga eens wat doms vragen in het BB topic ik verveel me.
que?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom praat jij zoveel poep, met je zonnebank.
In ieder geval niet van die domme vragen als "Wat heb je nou aan whey shakes?".quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Worden er ooit intelligente zaken besproken in dat bodybuilding-draadje dan?
Ha nee, dat dacht ik al wel!
Daar val je keihard mee af je weet toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In ieder geval niet van die domme vragen als "Wat heb je nou aan whey shakes?".
Ja hoe moet ik dat verdomme weten, ik gebruik dat spul toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In ieder geval niet van die domme vragen als "Wat heb je nou aan whey shakes?".
Het is niet alleen voor professionals. De meeste mensen nemen het omdat ze denken dat het 'moet'. Echter blijkt in de praktijk dat je het simpel kan vervangen door echt voedsel, wat je daadwerkelijk eet in plaats van drinkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh nee hoor, ik begin niet aan die sjeeks. Voor zover ik doorheb is dat relevant als je professioneel bezig bent en dat is mijn ambitie absoluut niet.
Wel heb ik wel eens normale wei gegeten, dat is echt gruwelijk ranzig.
Mijn doel is ook niet om bodybuilder te worden. Mensen halen die dingen teveel door elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja. Ik ben geen bodybuilder en ben niet van plan om dat te worden.
Ik ga naar de sportschool met een doel, niet als hobby. Dat spulletje is dus inderdaad niet aan mij besteed.
Nu vraag ik mij wel af: hoe zouden wei en bourbon whiskey samen smaken? Intrigerend vraagstuk, ik kom hier op terug.
Dat bedrijfje is allang afgelopen, was voor school toch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey drump, zullen we als je bedrijfje geflopt is een distilleerderij beginnen?
Goede dranken! Ik zou ook nog graag een brocolli en een spinazie vodka erbij willen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Management zorgt normaliter voor de eerste inleg. Jouw bijdrage aan de firma is financieel, de mijne is arbeid.
In ander nieuws heb ik een economische HBO-opleiding gedaan en zou dus manager moeten zijn en jij niet, maar dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou, doen we dat. Doen wij er ook ludieke beestjes in? Die chinese vodka verkoopt dankzij schorpioenen, authentieke tequila herken je aan wormpjes.
Kapoentjes? Boktorretjes? Fruitvliegjes?Ik doe de QC wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |