fragmentje uit het gastenboek:
"Afzender: Martin van der merks (geen e-mail) - maandag, 2 oktober 2000 om 12:46
Jongens....? Jullie hebben helemaal gelijk.. ik heb vorig jaar nog een scharrel met hem gehad, hij is niks, het is een verschrikkelijk smerig ventje! hij heeft helemaal geen vriendin, hij heeft net een nieuwe vriend ! ik ben blij dat ik van hem af ben, zoals hij er uit ziet, zo is hij ook afschuwelijk!!!"
LOL
[Dit bericht is gewijzigd door BigDick op 02-10-2000 12:51]
Aan het begin van Big Brother vertelde Leo al tegen Annet en Jolanda dat hij al enkele keren op televisie was geweest. Toen was hij daar nog geheimzinning over. Vandaag vertelt hij meer. Als onderdeel van de quiz. "Wie was de tegenspeler van Thom Hoffman op de golfbaan?", vraagt hij. Leo en Ferdi peinzen, maar weten het antwoord niet. "Ik!", roept Leo trots.
ZoZo.. Big-L heeft ambities in de filmwereld !
---------------------------------------------
Leo vindt het een leuke uitdaging. "Eindelijk lekker je hersens gebruiken", zegt hij. "Maar we moeten niet teveel inzetten."
---------------------------------------------
Is deze man nou zo walgelijk arrogant dat hij denkt dat hij het zelf wel kan, maar zijn medebewoners niet en daarom niet veel wil inzetten? Of twijfelt hij net zo erg aan zichzelf als wij aan hem?
quote:Dat ie arrogant is blijkt wel uit het feit dat ie zich zakenman noemt.
Op 02 oktober 2000 17:19 schreef weathergirl het volgende:
Kwootje van de officiële BB site:---------------------------------------------
Leo vindt het een leuke uitdaging. "Eindelijk lekker je hersens gebruiken", zegt hij. "Maar we moeten niet teveel inzetten."
---------------------------------------------Is deze man nou zo walgelijk arrogant dat hij denkt dat hij het zelf wel kan, maar zijn medebewoners niet en daarom niet veel wil inzetten? Of twijfelt hij net zo erg aan zichzelf als wij aan hem?
Klooster?
tell me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |