abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2000 @ 12:48:45 #76
1169 BigDick
size DOES matter
pi_374158
Jullie moeten voor de gein eens kijken op de website van Leo:www.bigleo.nl
met name het gastenboek.

fragmentje uit het gastenboek:
"Afzender: Martin van der merks (geen e-mail) - maandag, 2 oktober 2000 om 12:46
Jongens....? Jullie hebben helemaal gelijk.. ik heb vorig jaar nog een scharrel met hem gehad, hij is niks, het is een verschrikkelijk smerig ventje! hij heeft helemaal geen vriendin, hij heeft net een nieuwe vriend ! ik ben blij dat ik van hem af ben, zoals hij er uit ziet, zo is hij ook afschuwelijk!!!"

LOL

[Dit bericht is gewijzigd door BigDick op 02-10-2000 12:51]

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_374679
Lees ik net het volgende bericht :

Aan het begin van Big Brother vertelde Leo al tegen Annet en Jolanda dat hij al enkele keren op televisie was geweest. Toen was hij daar nog geheimzinning over. Vandaag vertelt hij meer. Als onderdeel van de quiz. "Wie was de tegenspeler van Thom Hoffman op de golfbaan?", vraagt hij. Leo en Ferdi peinzen, maar weten het antwoord niet. "Ik!", roept Leo trots.

ZoZo.. Big-L heeft ambities in de filmwereld !

pi_374810
Kwootje van de officiële BB site:

---------------------------------------------
Leo vindt het een leuke uitdaging. "Eindelijk lekker je hersens gebruiken", zegt hij. "Maar we moeten niet teveel inzetten."

Is deze man nou zo walgelijk arrogant dat hij denkt dat hij het zelf wel kan, maar zijn medebewoners niet en daarom niet veel wil inzetten? Of twijfelt hij net zo erg aan zichzelf als wij aan hem?

maandag 2 oktober 2000 @ 18:00:34 #79
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_374895
quote:
Op 02 oktober 2000 17:19 schreef weathergirl het volgende:
Kwootje van de officiële BB site:

Leo vindt het een leuke uitdaging. "Eindelijk lekker je hersens gebruiken", zegt hij. "Maar we moeten niet teveel inzetten."

Is deze man nou zo walgelijk arrogant dat hij denkt dat hij het zelf wel kan, maar zijn medebewoners niet en daarom niet veel wil inzetten? Of twijfelt hij net zo erg aan zichzelf als wij aan hem?

Dat ie arrogant is blijkt wel uit het feit dat ie zich zakenman noemt.
Bericht aan Leo: Je kan niet gebruiken wat je niet hebt
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 13:09:54 #80
1169 BigDick
size DOES matter
pi_415448
Ik heb geen kabel(tv!), dus ben onze Leo een beetje uit het oog verloren. Heeft hij zijn gluiperige hoofdje nog wel eens ergens vertoond? En die reclamecarriere lijkt me nu ook vrij kansloos geworden.
Geen column of chatsessie als Jolanda, geen gezing als Ali Bombarie.

Klooster?
tell me

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  woensdag 25 oktober 2000 @ 13:13:58 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_415455
Leo....wie is dat?
pi_415662
Gastenboek van bigleo bevat trouwens alleen maar berichtjes wat een kanjer die leo wel niet is, hoe geweldig leo is etc etc etc
Ik neem aan dat elke ietwat negatieve uitlating wordt verwijderd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')